ben je er klaar voorquote:
nee dat zie je goed we hebben niks te doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:53 schreef tripack het volgende:
jullie hebben echt niks te doen he
3 topics op een dag... is het vrijdag ofzo?
Gelukkig hebben we dan nog 1 persoon die nuttige posts plaatstquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als het nou allemaal nuttige posts waren..
dan is t goedquote:
ben ik dat ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog 1 persoon die nuttige posts plaatst
Waar heb je zin in dan? Kan nu nog boodschappen doen straks..als jij thuis komt is het te laatquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan is t goed
benieuwt wat we eten vanavond
sorry je hebt gelijk maar waar blijft bombay tv dan ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat ben ik duh..
Bombay TVs enzo jeweetzelluf
Maar wiequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog 1 persoon die nuttige posts plaatst
ik laat me helemaal door je verrassenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar heb je zin in dan? Kan nu nog boodschappen doen straks..als jij thuis komt is het te laat
In bombayquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry je hebt gelijk maar waar blijft bombay tv dan ?
Eensquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry je hebtb gelijk maar waar blijft bombay tv dan ?
Hijs fijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik laat me helemaal door je verrassen
Dat geldt alleen als je in de OP wiltquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Pfft.. btw mensen die vragen worden over geslagen
klopt kijk maar naar mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Pfft.. btw mensen die vragen worden over geslagen
tuurlijk schatje... anders beginnen we toch gelijk aan het toetjequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hijs fijnis het straks weer niet goed
you know what i do bestquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk schatje... anders beginnen we toch gelijk aan het toetje
doe maar iets orgineels.. iets wat jij het beste kan maken!
Nee hoooooooorquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je in de OP wilt
Slagroom op titiesquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk schatje... anders beginnen we toch gelijk aan het toetje
doe maar iets orgineels.. iets wat jij het beste kan maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |