Hahha.. ja man er zijn te veel sgeles...!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Partyflock? dat kan ik niet zien
Zit daar ook een sgele ja?
Widescreen naar beneden? Z'n ene oog staat naar benedenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sgele ziet gewoon widescreenkei handig!!
Ja hoor... ik heb geen problemen met m'n zicht...alleen tja... m'n rechteroog staat een beetje raarquote:
GA LEZEN!!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Widescreen naar beneden? Z'n ene oog staat naar beneden
Mijn neefje was ook zo scheel als een kanarie..alleen dan net zo als die gast op die fotoquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor... ik heb geen problemen met m'n zicht...alleen tja... m'n rechteroog staat een beetje raar
He he.. eindelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sgele ziet gewoon widescreenkei handig!!
Daar zit ik op te wachten ja...quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
niet zo die jonge pesten , ik ben hier de blinde
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten ja...Een blinde die me gaat helpen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten ja...Een blinde die me gaat helpen
Wat? waar?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
WHAHAHA kaplaarzenOMG wat erg is dit
Kijk..ik zie ze van alle kanten aankomenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:36 schreef Runx het volgende:
[..]
dan niet hé ik zie ze misschien niet aankomen maar ik hoor ze wel (denk ik )
ja weer op 3fmquote:
AH die vind ik liever dan een gewone katquote:
das niet spannend , ik zie ze niet aankomen dus is het altijd een verassingquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk..ik zie ze van alle kanten aankomen
Hebben ze jou op school nogal moeten hebben vroeger is het niet?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
das niet spannend , ik zie ze niet aankomen dus is het altijd een verassing
Je was me voorquote:
* Sgele gooit een kussen en een dekenquote:
nee nog nooit gevochten ofso , misschien ook wel maar dan zag ik het niet aankomenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hebben ze jou op school nogal moeten hebben vroeger is het niet?
nog 100 minutenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een kussen en een deken
Welterusten he
Oh dan heb ik daar overheen gelezenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
nee nog nooit gevochten ofso , misschien ook wel maar dan zag ik het niet aankomenmaar ik heb niet altijd zo slecht gezien hé.
Sgele gooit misquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een kussen en een deken
Welterusten he
quote:
Jou hersenen zijn aan het afsterven geloof ik...of je leest voor geen meter, of je hebt een selectief geheugenquote:
I'm not really here...quote:
Welke hersenen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jou hersenen zijn aan het afsterven geloof ik...of je leest voor geen meter, of je hebt een selectief geheugen
welke bal?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
[..]
I'm not really here...
ps: ik word gek van die balpoop; mijn focus wat doe je
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:43 schreef Runx het volgende:
ja we gaan een slaap party houden bij iemand
welke balquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
[..]
I'm not really here...
ps: ik word gek van die balpoop; mijn focus wat doe je
Sterfquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb helemaal mijn mededeling vergeten:
Ahum NOG 3 KWARTIER
ow wat waren dat voor smsjes?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:41 schreef Logician het volgende:
[..]moet je mij ook niet midden in de nacht gaan smsen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |