quote:Tegen een microfoon aantikken, een casettebandje uit een speler halen en omdraaien en weer terugdoen...
Wellicht zou het helemaal mooi zijn als iemand het met een digitale tuner op kan nemen. Hoe minder verlies, hoe duidelijker het geluidquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:58 schreef UncleSam het volgende:
Ja ik heb YouTube ed al afgezocht maar het geluid is nog niet online gezet. Ik zal het met mijn telefoon proberen op te nemen, en online te zetten.
Zeurpiet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:35 schreef J.F.Sebastian het volgende:
in principe leuk bedachte stunt, alleen jammer dat het dichtschuiven van een pak hageslag op geen enkele manier dat geluid kan maken. op die manier heb ik er geen zin meer in
Ben het er eigenlijk wel mee eens. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om hetzelfde geluid te krijgen als ik dat klepje dicht doe.... ik krijg het niet voor elkaar... hoe moet je het dan kunnen raden?quote:
Een hele website alleen voor Het Geluidquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:20 schreef peter.versnee het volgende:
Hey allemaal!
Vorig jaar kon je nergens een degelijk overzicht krijgen van het geluid. Ik heb voor hét geluid (het eerste van oktober 2008) een site gemaakt. Hij is elk uur up to date : het bedrag de foute antwoorden type ik elk uur over! Gegarandeerd! (lang leve het studentenleven) :p
Check maar eens: http://www.hetgeluidvanq.nl/luisteren naar 't geluid zoeken in foute antwoorden
Sterkte d'r mee,
Peter Versnee
Dan is het plionk het openen van de ringband... krrrt de blaadjes er in of uit doen... en dan tjing het sluiten van de ringbandquote:
Ik weet niet hoe jij je pak hagelslag dicht doet, maar nadat bekend was wat het geluid was ben ik naar mijn keukenkastje gelopen en heb rustig het lipje dichtgeschoven en hoorde dus wel degelijk dat het geluid klopte.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:35 schreef J.F.Sebastian het volgende:
in principe leuk bedachte stunt, alleen jammer dat het dichtschuiven van een pak hageslag op geen enkele manier dat geluid kan maken. op die manier heb ik er geen zin meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |