Ik wist em ook. Ook een paar SMS'jes gestuurd. Ze hadden me alleen maar hoeven te bellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:45 schreef matar het volgende:
Damn....een collega van me had hier al een vermoeden van 3 weken terug...
ze had diversen smsjes gestuurd...maar terugbellen ho maarrr..
@winnaar, geen dank hoor voor mijn gouden tipquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Frutsel het volgende:
1. Het geluid schuift aan tafel? --> Een la? of lade?
2. Na dit geluid zit het er op? --> Deksel? Of is het op omdat je het hebt opgegeten?
3. Het houdt ons zoet --> wat houdt ons zoet? Snoep of een lekkernij?
Combi = ChocoLADE.. ?
Dus... iets met een pot chocolade pasta dichtdraaien? opeten?
In die richting denk ik nu
Tja, openmaken van een pak hagelslag... dan kloppen de hints weer niet. Dus wel logisch dat ze die afkeuren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:13 schreef Tammymara het volgende:
Best lullig , het was het DICHTmaken van een pak hagelslag,Maar een eerder antwoord dat gegeven was, was het OPENMAKEN van een pak hagelslag!
Hoe k*t zal diegene zich nu dan voelen... so close...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:13 schreef Tammymara het volgende:
Best lullig , het was het DICHTmaken van een pak hagelslag,Maar een eerder antwoord dat gegeven was, was het OPENMAKEN van een pak hagelslag!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:13 schreef Tammymara het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |