Denk het niet...de volgende tip is al over 24 uur...dan moet het binnenkort toch wel een keer geraden worden? Daarbij zijn de genoemde bedragen netto maar kan de prijs volgens de voorwaarden nooit hoger worden dan 100.000 bruto.quote:
Zie voorwaarden, maximaal 70Kquote:Op maandag 2 juni 2008 08:09 schreef Trusten het volgende:
[..]
Denk het niet...de volgende tip is al over 24 uur...dan moet het binnenkort toch wel een keer geraden worden? Daarbij zijn de genoemde bedragen netto maar kan de prijs volgens de voorwaarden nooit hoger worden dan 100.000 bruto.![]()
Dat heb ik uit de voorwaardenquote:Op maandag 2 juni 2008 08:35 schreef webbyplus het volgende:
Zie voorwaarden, maximaal 70K
71. Je betaald 29 % kansspelbelasting. Of eigenlijk je krijgt 71k op je rekening en die andere 29k betaald Q aan Wouter Bos.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:04 schreef Cuegirllie het volgende:
100.000 bruto is ong 70.000 netto?
dus dan klopt het wel ongeveer dat ze niet hoger dan de 70.000 netto gaanquote:Op maandag 2 juni 2008 09:06 schreef borisz het volgende:
[..]
71. Je betaald 29 % kansspelbelasting. Of eigenlijk je krijgt 71k op je rekening en die andere 29k betaald Q aan Wouter Bos.
Een deksel ergens opdraaien?quote:Op maandag 2 juni 2008 07:48 schreef Trusten het volgende:
De tweede tip: Na dit geluid zit het er op
Aangezien ik toch niet meedoe aan dit spelletjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:43 schreef Gia het volgende:
Blijf het laatste geluidje rubberachtig vinden klinken. Alsof je ergens iets van rubber overheen trekt, of juist uittrekt.
Ohhhh!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:45 schreef Belsezar het volgende:
Misschien is het opendraaien van een nieuwe mayo/appelmoespot, met zo'n vacuum plop op het einde?
Mocht een van jullie bellen met dit antwoord en wint verwacht ik natuurlijk wel een kleine compensatie
Haha, ok sta weer met beide benen op de grond, collegas hier willen Q niet op hebben, zuchtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:26 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ohhhh!!![]()
Die is nog maar 8 keer gezegd.
al sms je 100 x dat maakt je winkans niet groter, je nummer komt maar 1 x in die database en blijft erin tot dat het geluid geraden isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:27 schreef Qwea het volgende:
stom ook dat het geluid niet op de site terug te horen is. Heb al 3x gesmst en mn zus ook, maar je wordt echt niet terug gebeld hoor.
Ja 0,00001 procent ipv 0,000001 procentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee maar de kans dat iemand die wél teruggebeld wordt er dan met jouw antwoord vandoor gaat is wel wat groter dan
Jawel.. daarom zal ik mijn visie er ff op gevenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:20 schreef paulvogels het volgende:
Je gunt een mede fokker toch wel iets
1. Het geluid schuift aan tafel? --> Een la? of lade?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:11 schreef UncleSam het volgende:
Ok even op een rijtje:
1. Het Geluid schuift aan tafel.
2. Na dit Geluid zit het er op.
3. Het Geluid houdt ons zoet.
Of je bent er lang mee bezig, is ook zoet houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Frutsel het volgende:
Het houdt ons zoet --> wat houdt ons zoet? Snoep of een lekkernij?
Of het is afgelopen. Het zit erop, het is klaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel.. daarom zal ik mijn visie er ff op geven
[..]
2. Na dit geluid zit het er op? --> Deksel? Of is het op omdat je het hebt opgegeten?
Dan kun je je visie ook wel hier meldenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef logray het volgende:
Ik weet vrijwel zeker wat het geluid is.......hopen hopen HOPEN dat ze bellen !!
maar de kans is denk ik groter dat er nu een boeing 747 in m'n huis landt
Een flinke vrijpartij.... dan schuif je ook op tafel... en om haar zoet te houden kom je klaar?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:49 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Of het is afgelopen. Het zit erop, het is klaar.
sletjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan kun je je visie ook wel hier meldenDeed ik net ook...
Zo makkelijk he ...![]()
[..]
Een flinke vrijpartij.... dan schuif je ook op tafel... en om haar zoet te houden kom je klaar?![]()
Sorry, tis nog altijd 'raar weer'
Als je de voorwaarden op de Qsite leest staat er ook dat je als reservekandidaat gebeld kunt worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben bij een vorig geluid wél teruggebeld maar kwam vervolgens niet in de uitzending?![]()
Dus ik denk maar zo dat ze een paar mensen bellen en dan degene die zegt het zeker te weten in de uitzending doen ofzo. Was heel raar. werd ook niets meer gezegd ofzo.
Lezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef tweaktubbie het volgende:
[..]
Als je de voorwaarden op de Qsite leest staat er ook dat je als reservekandidaat gebeld kunt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |