Ow zat ik in het verkeerde topic haha!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:38 schreef Muis006 het volgende:
Zusje, mijn groepje heeft audiovisuele spraakwaarneming (was onze 2e keus). Ik ben blij dat ik proefleider ben en geen proefpersoon, want je hebt bar weinig aan mij op het gebied van auditieve waarneming
Welke faculteit en welke studie?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:15 schreef Knekwurst het volgende:
Hoezo sta ik nog niet in de OP?
verkapte tvp
had ik laatst bij de oude studiegids ook last vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Als dit ook een uvt klaagbaak is, dan:
hoere studiegids die één vak eruit heeft gegooid, ik dacht dat ik vanavond niet terughoefde naar Tilburg omdat dat vak niet doorging, gaat het dus wel door. Nou kan ik morgen vroeg opstaan, bah.
Stomme vernieuwingen.
als die brief voor 1 okt. bij de UvT is binnengekomen lijkt het me niet dat ze er een probleem van gaan maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:41 schreef nvgr het volgende:
Is dit ook de UVT klaagbaak? Ik probeer mij nu al bijna vier weken uit te schrijven, maar jeetje meneetje.. dat is nog niet zo gemakkelijk daar. Eerst gebeld en gemaild. Nee, het moest toch echt per post... brief gestuurd en nu ligt die brief waarschijnlijk al ruim twee-drie weken op een stapel en niemand die mij kan vertellen wat de status is. Het enige wat ik krijg te horen: "Bel volgende week maar terug". Ondertussen is de 1okt deadline voorbij en vrees ik dat ik straks te horen krijg.. "uhh de brief is niet aangekomen, sorry 1 okt is ook al voorbij.. je krijgt het collegegeld niet terug."
Ik word er chagrijnig van! En dat terwijl het inschrijven wel gewoon telefonisch is geregeld.
Ze zitten zo te pochen met hun elekronische omgeving. maar zoiets 'simpels' als dit kan dan weer niet met een druk op de knop geregeld worden.
Je bent er al vroeg bij dan. Ik moet nog tot donderdag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef hmmmz het volgende:
Owja, ik heb voor mezelf besloten dat ik herfstvakantie heb![]()
![]()
![]()
Wetenschapsfilosofie liet ie ineens niet meer zien, echt heel irritantquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Muis006 het volgende:
Zusje, welk vak is eruit gebonjourd?
Ik heb eigenlijk morgenvroeg nog college, maar omdat ik vanavond uitga en daarna nog even bij Plato binnenloop sla ik dat college van morgenvroeg maar overquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je bent er al vroeg bij dan. Ik moet nog tot donderdag.
Kijk ik dan verkeerd? Want ik zie bij wetenschapsfilosofie alleen een nieuw bericht dat het college morgen niet doorgaat omdat ie ziek is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wetenschapsfilosofie liet ie ineens niet meer zien, echt heel irritant.
Hmm dan ga ik maar hopen dat ik van Marcel van Assen jullie in de pauze lastig mag vallenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:12 schreef Muis006 het volgende:
Ja joh, op vrijdagochtend hebben we het geweldige persoonlijkheidsleeren MTO-C wordt sowieso op donderdag gegeven.
Je kan het altijd proberen, ik ben alleen meestal buiten ivm vriendinnetjes die rokenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik maar hopen dat ik van Marcel van Assen jullie in de pauze lastig mag vallen
Van Assen is de kwaadste niet en verveelt zich naar eigen zeggen altijd de pleuris in de pauzes van colleges, dus je hebt nog een grote kans op slagen ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik maar hopen dat ik van Marcel van Assen jullie in de pauze lastig mag vallen
Er zijn 350 studenten!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:35 schreef oompaloompa het volgende:
Ik hoop het, net 100 mini-twixen/marsen etc. gekocht voor wat extra overtuigingskracht
Oh die ben je zo kwijtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
maar ik heb maar 60 vragenlijstjes
Ik weet wie jij bent en ik weet wie je begeleider isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:21 schreef Muis006 het volgende:
Mijn begeleider voor PPO is heel relaxedmaar ik ga zijn naam niet posten voor het geval hij op Fok! zit, want dan weet ie ook meteen wie ik ben
Haa, nog meer psychologiemensjes! Hoe vind je 't?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:23 schreef automatic_ het volgende:
Eerste jaars Psychologie student present![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:59 schreef arj1o1 het volgende:
Gebeurt vaker ja.. Ik heb de laatste tijd alleen maar tentamens om 8.45...
Van de andere kant kun je de hele dag nog leren.
Het zou pas erg zijn als je de volgende dag weer tentamen zou hebben om 8.45.
Sorry, maar ik woon al 7 jaar op mezelf, sinds mijn 17e (waaronder 3 jaar samengewoond) en mijn huidige appartement ga ik niet zomaar even inruilen voor een kamertje! Lijkt me logisch. Ik verhuis pas wanneer ik een appartement gevonden heb en ben daarom ook al een hele tijd op zoek. Dus het is niet zo dat iedereen die niet op kamers bij de universiteit woont, bij z'n ouders woont... over generaliseren gesprokenquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:52 schreef VoreG het volgende:
Mensen moeten dan ook gewoon op kamers gaan!
Team assignments met mensen die nog bij hun ouders wonen zijn echt verschrikkelijk.
'Zullen we dan morgen even afspreken om er het een en ander aan te doen?'
- Ja maar dan moet ik dat hele stuk in de trein zitten voor maar een klein beetje werk...
Ik heb het ook vaak meegemaakt dat degene die in de stad zelf woonde, niet wilde komen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:10 schreef VoreG het volgende:
Van de 10 mensen die niet op kamers wonen wonen er 9,5 bij hun ouders. Heeft vrij weinig met generaliseren te maken.
Mja inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef aardappel het volgende:
Tentamens moeten lekker laat zijn! Sowieso na 12u, ik moet toch eerst even opstarten!
(tentamens die dan net rond etenstijd zitten zijn kut, van 16:15 tot 19:15 is het kutste wat je kunt hebben)
AHA, een concurrent op de appartementjesmarkt!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef EasySilence het volgende:
[..]
Sorry, maar ik woon al 7 jaar op mezelf, sinds mijn 17e (waaronder 3 jaar samengewoond) en mijn huidige appartement ga ik niet zomaar even inruilen voor een kamertje! Lijkt me logisch. Ik verhuis pas wanneer ik een appartement gevonden heb en ben daarom ook al een hele tijd op zoek. Dus het is niet zo dat iedereen die niet op kamers bij de universiteit woont, bij z'n ouders woont... over generaliseren gesproken
Hahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
AHA, een concurrent op de appartementjesmarkt!Grapje
.
Jaaaaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef oompaloompa het volgende:
IK!!
Serieus?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:55 schreef GlowMouse het volgende:
Vragen naar diensten mag niet op FOK! he?
In V&A mag het niet, elders op het forum toch wel gewoon?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:55 schreef GlowMouse het volgende:
Vragen naar diensten mag niet op FOK! he?
Nee, dat is beleid voor het hele forum.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In V&A mag het niet, elders op het forum toch wel gewoon?
Hmm.. maar ik vind Marcel Croon vreselijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef oompaloompa het volgende:
Niet doen, maar als je niet goed bent in wiskunde kan ik je wel aanraden het heel goed bij te houden. Het is geen vak waar je veel voor moet leren, het is echt een vak waarbij je het moet doen tot je het kan. Elke week een aantal opdrachten maken en meteen er achter aangaan als je iets niet snapt, en je kunt bijna niet falen. (je kunt ook net als ik er voor leren, een oefententamen maken en dar een 2 voor halen, en daarna 1 week lang 16 uur per dag mto doen, maar dat kan ik je niet aanraden).
Wil je dat nog even 12382731x herhalen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt bijna niet falen, onthoud het goed
alleen als je elke week braaf je sommetjes maakt~!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt bijna niet falen, onthoud het goed
Ik zal dan braaf naar het werkcollege gaan!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alleen als je elke week braaf je sommetjes maakt~!!
Je hoort het: je kunt bijna niet falen en anders is het je eigen schuld~!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil je dat nog even 12382731x herhalen?
Klinkt niet echt positief...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hoort het: je kunt bijna niet falen en anders is het je eigen schuld~!!
Pest me niet met mijn worstvingersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hoort het: je kunt bijna niet falen en anders is het je eigen schuld~!!
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Pest me niet met mijn worstvingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |