Haa, nog meer psychologiemensjes! Hoe vind je 't?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:23 schreef automatic_ het volgende:
Eerste jaars Psychologie student present![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:59 schreef arj1o1 het volgende:
Gebeurt vaker ja.. Ik heb de laatste tijd alleen maar tentamens om 8.45...
Van de andere kant kun je de hele dag nog leren.
Het zou pas erg zijn als je de volgende dag weer tentamen zou hebben om 8.45.
Sorry, maar ik woon al 7 jaar op mezelf, sinds mijn 17e (waaronder 3 jaar samengewoond) en mijn huidige appartement ga ik niet zomaar even inruilen voor een kamertje! Lijkt me logisch. Ik verhuis pas wanneer ik een appartement gevonden heb en ben daarom ook al een hele tijd op zoek. Dus het is niet zo dat iedereen die niet op kamers bij de universiteit woont, bij z'n ouders woont... over generaliseren gesprokenquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:52 schreef VoreG het volgende:
Mensen moeten dan ook gewoon op kamers gaan!
Team assignments met mensen die nog bij hun ouders wonen zijn echt verschrikkelijk.
'Zullen we dan morgen even afspreken om er het een en ander aan te doen?'
- Ja maar dan moet ik dat hele stuk in de trein zitten voor maar een klein beetje werk...
Ik heb het ook vaak meegemaakt dat degene die in de stad zelf woonde, niet wilde komen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:10 schreef VoreG het volgende:
Van de 10 mensen die niet op kamers wonen wonen er 9,5 bij hun ouders. Heeft vrij weinig met generaliseren te maken.
Mja inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef aardappel het volgende:
Tentamens moeten lekker laat zijn! Sowieso na 12u, ik moet toch eerst even opstarten!
(tentamens die dan net rond etenstijd zitten zijn kut, van 16:15 tot 19:15 is het kutste wat je kunt hebben)
AHA, een concurrent op de appartementjesmarkt!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef EasySilence het volgende:
[..]
Sorry, maar ik woon al 7 jaar op mezelf, sinds mijn 17e (waaronder 3 jaar samengewoond) en mijn huidige appartement ga ik niet zomaar even inruilen voor een kamertje! Lijkt me logisch. Ik verhuis pas wanneer ik een appartement gevonden heb en ben daarom ook al een hele tijd op zoek. Dus het is niet zo dat iedereen die niet op kamers bij de universiteit woont, bij z'n ouders woont... over generaliseren gesproken
Hahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
AHA, een concurrent op de appartementjesmarkt!Grapje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |