quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
5 euro voor een spel uit 1986Pauper.
Bewaar het dan als collectors-item, of heb je die 5 euro zo hard nodig om wiet te kopen ?
Rekenwonderquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
¤1,25 lijkt me inderdaad een mooie prijs.
idd kan je mooi dat drumstel neerzetten die je al jaren wilquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:47 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger wel een leuk spelletje om mee te spelen, toen ik 8 was ofzo.
Nu weet ik dat er mensen zijn die oude spelletjes als hobby verzamelen.
Voor hen is zo'n spelletje leuker dan voor mij. Voor mij neemt het ruimte in beslag.
Als ik zo'n persoon voor een redelijk prijsje blij kan maken... waarom zou ik dat die persoon dan niet gunnen?
Je cynisme is misplaatst hier.
Ja je bent (een) PAUPERESQUE, of je bent het niet en er zijn ook nog mensen die erg in het verleden blijven hangen. Vroegen veel te kort gekomen zeker?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Atari 2600 ftwHeerlijk die oldskool spelltjes die je op je TV moet spelen, dat gevoel krijg je niet bij welke console dan ook
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Bewaar het dan als collectors-item, of heb je die 5 euro zo hard nodig om wiet te kopen ?
precies. Want, lieve kijkbuiskindertjes, we gaan niet weer de discussie beginnen over 2 x 0,5 1.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
¤1,25 lijkt me inderdaad een mooie prijs.
Zeikerdquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:53 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Ja je bent (een) PAUPERESQUE, of je bent het niet en er zijn ook nog mensen die erg in het verleden blijven hangen. Vroegen veel te kort gekomen zeker?
Valt daar over te discussieren dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:53 schreef Agorias het volgende:
[..]
precies. Want, lieve kijkbuiskindertjes, we gaan niet weer de discussie beginnen over 2 x 0,5 1.
2 x 0,5 = 0,25
Jijj kent het legendarische topic niet.quote:
is het nieuw ofzeau dat je a la joris de OP eigenhandig gaat veranderen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Daar valt geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou nee. Als je geluidsbronnen bij elkaar optelt is de totale geluidsdrukwaarde gelijk aan 10*log(n), waarbij n staat voor het aantal (gelijk aantal decibels producerende) geluidsbronnen. Heb je dus 2 geluidsbronnen, dan is de toename 10* log(2) en derhalve 3 dB(A).
Ga je nou uit van twee keer de helft, dan heb je dus 2 x 1,5. Gerekend met 10*log(n) is dat dus 1,75 * 2 = 3,5.
Met zo een instelling kan het spel net zo goed gratis weggeven en als je dat niet ziet zitten ben ik het eens met De Boswachter.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:47 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger wel een leuk spelletje om mee te spelen, toen ik 8 was ofzo.
Nu weet ik dat er mensen zijn die oude spelletjes als hobby verzamelen.
Voor hen is zo'n spelletje leuker dan voor mij. Voor mij neemt het ruimte in beslag.
Als ik zo'n persoon voor een redelijk prijsje blij kan maken... waarom zou ik dat die persoon dan niet gunnen?
Je cynisme is misplaatst hier.
Geen dankquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:29 schreef FixYou het volgende:
[..]
Daar valt geen speld tussen te krijgen.
Pas op met frequenties!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou nee. Als je geluidsbronnen bij elkaar optelt is de totale geluidsdrukwaarde gelijk aan 10*log(n), waarbij n staat voor het aantal (gelijk aantal decibels producerende) geluidsbronnen. Heb je dus 2 geluidsbronnen, dan is de toename 10* log(2) en derhalve 3 dB(A).
Ga je nou uit van twee keer de helft, dan heb je dus 2 x 1,5. Gerekend met 10*log(n) is dat dus 1,75 * 2 = 3,5.
Heb je een linkje naar het legendarische topic?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jijj kent het legendarische topic niet.
Wat is deze auto waard?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar het legendarische topic?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:
[..]
dude?ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou
2x1/2 = 1/2 x 1/2
1x1 = 1
2x2= 4
dus 1/4 lichtpunt
1/2+1/2 = 1 ja
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:32 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Met zo een instelling kan het spel net zo goed gratis weggeven en als je dat niet ziet zitten ben ik het eens met De Boswachter.![]()
inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Marktplaats-volk.
Altijd van die idioten die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Maikuuul heeft goed alle rekentopics doorgenomen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
2x de helft is 0.5x0.5= 0.25 dus 1/4de
Moeilijk heur
2 x 1/2 != 1/2²quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
2x de helft is 0.5x0.5= 0.25 dus 1/4de
Moeilijk heur
Yepquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef Davoice het volgende:
Er zijn zeker weer Euroknallers bij de Mc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |