Paint on! En zoals Duncan al in #1 zei: houd het ontopic!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:23 schreef Duncan-Death het volgende:
soms zit het allemaal niet mee.
zoals het verzinnen van een topic.
dan ga je naar 4chan en dan rip je gewoon een idee en vertaal je m
Zoals zie als hierboven beschreven probleem.
ik denk dat jullie het zo wel snappen toch?
Hier een blanco voor de painters jullie dus.
suc7!
ohja wel ff ontopic blijven pleaze
Gefrustreerd? Maak er een paint overquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:14 schreef Darkestrah het volgende:
Iemand wil hier per sé het nieuwe topic openen...
Tevens tvp.
goeie garpquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Maak er een paint over![]()
Als hij het zelfde niveau haalt wel ja.quote:
Dat was deze hoor:quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:13 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het het laatste plaatje uit vorige deel was
Die gozah had honger en dacht dat z'n pizza er was, maar nee, het was een allah's getuige en die kwam allah even brengenquote:
die was al gemaakt in het eerste topicquote:
HAHA Chris Hansenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef moonmovies het volgende:
beloofd is beloofd;
[ afbeelding ]
leesbaar
OMG! Dat haakje is pleepapier...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:34 schreef WillyWallet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!1!!1!einzz!eleven!!!11!
Ik snap hem niet
Omdat wij niet painte!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:04 schreef Florian_ het volgende:
Hoe kan het dat een briljant topic als deze doodbloedt
Het is een schandequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:04 schreef Florian_ het volgende:
Hoe kan het dat een briljant topic als deze doodbloedt
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef moonmovies het volgende:
beloofd is beloofd;
[ afbeelding ]
leesbaar
DATELINE!!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef moonmovies het volgende:
beloofd is beloofd;
[ afbeelding ]
leesbaar
Wat is een allah?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef WillyWallet het volgende:
[..]
Die gozah had honger en dacht dat z'n pizza er was, maar nee, het was een allah's getuige en die kwam allah even brengen
mooiquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:41 schreef Dynd het volgende:
Misschien kunnen jullie hier wat mee,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is echt heel vet gedaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:41 schreef Dynd het volgende:
Misschien kunnen jullie hier wat mee,
[]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Dit zijn idd de betere: kuttopics waar je stiekem toch eigenlijk echt wel om moet lachen!quote:Op woensdag 19 november 2008 02:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
haha kuttopic
quote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Big_Boss het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf gemaakt, wel erg vet!
Variatie:quote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Goeie kick, gaaf topic was dit
[ afbeelding ]
Briljantquote:
En nu even 2 uur m'n bed in, godverdommekankerkutaaaaaaaaaaarrgghh!quote:Een macbook
Da's toch geen paint man, veels te mooiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 05:18 schreef GuidooH het volgende:
Ik voel het volgende aankomen....
[ afbeelding ]
Komt u maar met...
[..]
En nu even 2 uur m'n bed in, godverdommekankerkutaaaaaaaaaaarrgghh!![]()
het is de bedoeling dat wij het ook leuk vinden om naar te kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 01:39 schreef Billy_Talent het volgende:
Omdat een vriend van mij onlangs is aangereden op de fiets![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef Nithosm het volgende:
Oké mijn paintskillz zijn redelijk dramatisch, maar het idee mag er zijn - al zeg ik het zelf![]()
Die ándere foto is van dr Facebook, whehehe.
[ afbeelding ]
Waar is dit ook alweer van is??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar is dat plaatje heen waar dat FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK figuurtje steeds kwader wordt en op het einde een atoombom op de achtergrond te zien is
Die zie je op het laatst ja, er is zo'n serie van plaatjes waarop je dat figuur van te voren al ziet schreeuwen en kwader ziet wordenquote:
http://ragethread.com/ hier al gekeken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die zie je op het laatst ja, er is zo'n serie van plaatjes waarop je dat figuur van te voren al ziet schreeuwen en kwader ziet worden
En ik serieus denken dat dit een verzonnen iets was door FOK!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef Ssytse het volgende:
[..]
http://ragethread.com/ hier al gekeken?
Haha, sukkelquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En ik serieus denken dat dit een verzonnen iets was door FOK!
Oke, ik kijk daar verder
quote:
Als ik weer eens ver huis en ik zie zo'n plee zitten, dan is het eerste wat ik doe die plee er uit roppen en zo eentje met een platte bodem er in pleuren!quote:
Nee, dit idee komt van /b/.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En ik serieus denken dat dit een verzonnen iets was door FOK!
Oke, ik kijk daar verder
quote:
wist je trouwens dat een hang-plee niet in plateau-variant te verkrijgen is?? erg krom...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik weer eens ver huis en ik zie zo'n plee zitten, dan is het eerste wat ik doe die plee er uit roppen en zo eentje met een platte bodem er in pleuren!God wat HAAT ik die dingen!
En als ik ergens anders ben, pleur ik 'm bomvol pleepapier voor ik er eentje laat vallen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |