het is de bedoeling dat wij het ook leuk vinden om naar te kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 01:39 schreef Billy_Talent het volgende:
Omdat een vriend van mij onlangs is aangereden op de fiets![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef Nithosm het volgende:
Oké mijn paintskillz zijn redelijk dramatisch, maar het idee mag er zijn - al zeg ik het zelf![]()
Die ándere foto is van dr Facebook, whehehe.
[ afbeelding ]
Waar is dit ook alweer van is??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar is dat plaatje heen waar dat FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK figuurtje steeds kwader wordt en op het einde een atoombom op de achtergrond te zien is
Die zie je op het laatst ja, er is zo'n serie van plaatjes waarop je dat figuur van te voren al ziet schreeuwen en kwader ziet wordenquote:
http://ragethread.com/ hier al gekeken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die zie je op het laatst ja, er is zo'n serie van plaatjes waarop je dat figuur van te voren al ziet schreeuwen en kwader ziet worden
En ik serieus denken dat dit een verzonnen iets was door FOK!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:42 schreef Ssytse het volgende:
[..]
http://ragethread.com/ hier al gekeken?
Haha, sukkelquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En ik serieus denken dat dit een verzonnen iets was door FOK!
Oke, ik kijk daar verder
quote:
Als ik weer eens ver huis en ik zie zo'n plee zitten, dan is het eerste wat ik doe die plee er uit roppen en zo eentje met een platte bodem er in pleuren!quote:
Nee, dit idee komt van /b/.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En ik serieus denken dat dit een verzonnen iets was door FOK!
Oke, ik kijk daar verder
quote:
wist je trouwens dat een hang-plee niet in plateau-variant te verkrijgen is?? erg krom...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik weer eens ver huis en ik zie zo'n plee zitten, dan is het eerste wat ik doe die plee er uit roppen en zo eentje met een platte bodem er in pleuren!God wat HAAT ik die dingen!
En als ik ergens anders ben, pleur ik 'm bomvol pleepapier voor ik er eentje laat vallen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |