quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb net even dat topic doorgelezen![]()
![]()
Dus je stopt met KLB SC pesten? Er mag weer gebaggerd worden?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, eens komt aan al het lijden een einde
Waarom zou zo een post verwijderd moeten worden?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waar is die Boswachter om zo een post gelijk te verwijderen?
Wie? Welke post?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waar is die Boswachter om zo een post gelijk te verwijderen?
Dat is jouw interpretatiequote:Op maandag 6 oktober 2008 08:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus je stopt met KLB SC pesten? Er mag weer gebaggerd worden?
In een ver verleden was bagger nog kwaliteit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie
Ik heb nergens aangegeven dat baggeren niet mag, er zijn alleen bepaalde regels waar het gebagger binnen moet blijven.
Het is waarschijnlijk afhankelijk van de staus in KLB, stel ik post "wat een kuttopic" dan wordt er anders met omgegaan dan een vaste incrowd KLB usert dat doet toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom zou zo een post verwijderd moeten worden?
Nee, zo werkt het nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk afhankelijk van de staus in KLB, stel ik post "wat een kuttopic" dan wordt er anders met omgegaan dan een vaste incrowd KLB usert dat doet toch?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:54 schreef MASD het volgende:
[..]
In een ver verleden was bagger nog kwaliteit.
SC'ers zijn nogal recalcitrantquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
Is het dit weekend weer volledig uit de hand geëscaleerd?
Nee. Als b.v. een mod zoiets post op een plek waar ik van vind dat het niet thuishoort dan edit of delete ik de post. Ik maak daar geen onderscheid in.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk afhankelijk van de staus in KLB, stel ik post "wat een kuttopic" dan wordt er anders met omgegaan dan een vaste incrowd KLB usert dat doet toch?
Toen bagger nog op de modderschuit lag.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:54 schreef MASD het volgende:
[..]
In een ver verleden was bagger nog kwaliteit.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje veel, zijn af en toe net opgroeiende tegendraadse pubers
Het is 'uit de hand gelopen' of het is 'geëscaleerd'.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
Is het dit weekend weer volledig uit de hand geëscaleerd?
Het was toevallig wel in een kuttopic van een mod.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Als b.v. een mod zoiets post op een plek waar ik van vind dat het niet thuishoort dan edit of delete ik de post. Ik maak daar geen onderscheid in.
Ja, dat snap ik ook wel. WIlde even kijken of jullie wel aan het opletten waren op maandagochtendquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is 'uit de hand gelopen' of het is 'geëscaleerd'.
Grammarnazi tot uw dienst
Maar dit is geen FB topic. Dus, wieberenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het was toevallig wel in een kuttopic van een mod.
Tuurlijk jitzzzze. Wees me nou maar dankbaar dat je dit nu geleerd heb zodat je het straks niet in een MT rapport zetquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. WIlde even kijken of jullie wel aan het opletten waren op maandagochtend
JE HEBT GELIJK.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dit is geen FB topic. Dus, wieberen
Heb ik altijd al een willen roepen
Ik zal eraan denkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tuurlijk jitzzzze. Wees me nou maar dankbaar dat je dit nu geleerd heb zodat je het straks niet in een MT rapport zet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Week is weer begonnen, ben ik weer.
Ik denk dat dat sletje heel mooi bij mijn vloerbedekking pastquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ik denk dat dat setje heel mooi bij mijn vloerbedekking past
Met Dario gaat het goed, rustig weekend gehad, met de boeken iets minderquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jo. Hoe is t? lekker weekend gehad?
Nu ben je uitgewoond?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sletje heel mooi bij mijn vloerbedekking past
Net alsof het bij jou nog zo strak is, daar heeft een banaan ingezetenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uitgewoonde ... Nou ja, laat ook maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |