Ik dacht dat het alleen kon als de scheids het niet had gezien.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maar geen kaart voor gegeven, dan kan toch alsnog bestraft worden?
quote:Wordt Petter Andersson de nieuwe Groninger van wie FC Groningen mogelijk korter dan verwacht kan genieten? De Zweed speelt sterk en scoorde twee keer en had ook in het derde doelpunt een beslissend aandeel in de 3-0 zege op Sparta Rotterdam. Met vier treffers in zes Eredivisie-duels in totaal is zijn start Hot te noemen. En van een bewuste elleboogstoot op het sleutelbeen van Sander van Gessel vond de redactie hier geen sprake. Voordeel van de twijfel voor Andersson dus.
http://www.soccernews.nl/news/54397quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:30 schreef venomsnake het volgende:
De redactie van VI is het ook al niet met je eens, Scorpie.
[..]
http://www.voetbalreport.(...)r_in_Eredivisie.htmlquote:de uitwedstrijd tegen FC Groningen kreeg Van Gessel een elleboog van Petter Andersson waardoor hij viel, verkeerd landde en zijn sleutelbeen brak. Het incident ontging scheidsrechter Björn Kuipers.
Zoals je zelf wel had kunnen googlen zijn de meningen verdeeld. Maar ja, blijkbaar is googlen niet jouw sterkste kantquote:Vlak na het openingsdoelpunt had de Zweed ook een beetje geluk. De scheidsrechter zag namelijk niet dat Andersson een elleboog in de schouder van Van Gessel plantte, die daarbij zijn sleutelbeen brak. Na twintig minuten zou diezelfde Andersson de score verdubbelen tot 2-0.
Mja de stumperds geven idd een beetje raar verhaal af, maar denk dat de opzet wel duidelijk is toch?quote:
Maar daar kreeg je je buitenspel goal voor terugquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Luinge was ook lekker bezig gisteren bij Feyenoord - SCH...
-Iemand van Heerenveen valt, Luinge maakt het gebaar "doorspelen", paar seconden later fluit hij ineens toch voor een vrije trap..
-Een Feyenoorder schiet, een Heerenveen-speler blokt de bal en krijgt een vrije trap....
-Elke Heerenveen-speler die viel en ff bleef liggen kreeg verzorging, als een Feyenoorder viel en bleef liggen moest ie opstaan...
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar er was er ook 1 onterecht afgekeurdquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar daar kreeg je je buitenspel goal voor terug
Die heb ik niet gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar er was er ook 1 onterecht afgekeurd
Zo geniaal is de KNVB nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:32 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk krijgt hij een Gilardino als cadeau.
Mwoa.. voor de kijker duidelijk zie ik nu. Maar begrijpelijk dat van Egmond dit niet ziet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:32 schreef sjimz het volgende:
Niet echt een dwaling natuurlijk maar Bakkal maakte wel duidelijk hands bij de 2-0.
Hopelijk krijgt hij een Gilardino als cadeau.
Ah, dan heb ik je "duidelijk" verkeerd geintepreteerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
Daarom zei ik ook dat het niet echt een dwaling is.
Ja ik bedoelde dat het vanuit de herhaling duidelijk een handsbal was (dus geen twijfel mogelijk) maar dat de scheids het nooit gezien kon hebben als hij recht achter Bakkal stond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik je "duidelijk" verkeerd geintepreteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |