Ik zat al te wachten op je reactie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bosz met zijn van te voren ingestudeerde gladjanus praat op ned 2
Ja, mooi dat m'n mening door Borst wordt bevestigd bij SV, en Bosz totaal geen goede antwoorden geeft. Ik ben blijkbaar niet de enige die het inziet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
Crane, je blijft op dezelfde achterlijke manier doorgaan, hè.
Jouw mening is niet de juiste...quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, mooi dat m'n mening wordt bevestigd bij SV, en Bosz totaal geen goede antwoorden geeft.
Het is niet alleen mijn mening.quote:
Borst heeft voor 100 % gelijk wat betreft Feyenoord.quote:En Borst is een paardelul.
Maakt niet uit, het is niet de juiste.quote:
Ik weet niet wat Borst zegt, maar wat hij tussen 23.00 en 23.30 zei was gewoon onzin.quote:Borst heeft voor 100 % gelijk wat betreft Feyenoord.
Nou ja, het scoutingverhaal daar had Bosz weinig tegen in te brengen. Toen Borst hem confronteerde met namen als Silva en Suarez, die een 1,5 jaar geleden nog voor een paar ton te halen waren, had ie werkelijk geen fatsoenlijk antwoord klaar. Geef dan gewoon toe dat het ergens fout is gegaan en zeg dat dat nu niet meer gebeurd en waarom.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:49 schreef Happel het volgende:
Ik weet niet wat Borst zegt, maar wat hij tussen 23.00 en 23.30 zei was gewoon onzin.
Als hij niet is aangeboden is dat toch het enige juiste antwoord.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Nou ja, het scoutingverhaal daar had Bosz weinig tegen in te brengen. Toen Borst hem confronteerde met namen als Silva en Suarez, die een 1,5 jaar geleden nog voor een paar ton te halen waren, had ie werkelijk geen fatsoenlijk antwoord klaar. Geef dan gewoon toe dat het ergens fout is gegaan en zeg dat dat nu niet meer gebeurd en waarom.
Hij begon later over het feit dat ie van iemand binnen Feyenoord wist dat Feyenoord Andersson (die speler die Heerenveen gehaald heeft) had kunnen halen voor 6 ton. In plaats van dat Bosz antwoordt: "dat klopt niet, hij was 2 miljoen en dat vonden we te duur voor hem" of "we hadden geen interesse in hem/hij was niet goed genoeg vonden we" herhaalde hij alleen "dat is niet waar". Hij had Hugo zo uit kunnen lullen met een goed antwoord, maar dat deed ie niet.
Nu stelt ie overigens wel een nutteloze vraag. Alsof een ontslag van Verbeek aan de orde is voorlopig.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Jouw mening is niet de juiste...
En Borst is een paardelul.
Klopt, maar geef dan toe dat de scouts hem niet hebben gezien óf zeg dat Feyenoord hem niet goed genoeg vond.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Als hij niet is aangeboden is dat toch het enige juiste antwoord.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Andersson (die speler die Heerenveen Groningen gehaald heeft)
Dat is de vraag helemaal niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar geef dan toe dat de scouts hem niet hebben gezien óf zeg dat Feyenoord hem niet goed genoeg vond.
Dat klopt, maar Bosz had Hugo gewoon uit moeten lullen door dat er aan toe te voegen. Het is nou eenmaal zo dat je je tegen journalisten altijd moet verdedigen en wanneer ze complete onzin lullen dan geef je gewoon een goed antwoord zodat ze verder ophouden en jij het 'publiek' aan je kant krijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:36 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat is de vraag helemaal niet.
Borst beweerd dat de speler is aangeboden, Bosz weerlegt dat door te zeggen dat het niet zo is. Dat hij sowieso niet te betalen zou zijn of dat Feyenoord hem wel of niet goed genoeg vindt/vond is niet de vraag.
Hij zei niets nieuws, en hij had scherper kunnen zijn richting Borst die hem constant in de hoek dreef.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:47 schreef TC03 het volgende:
Ik vond Bosz wel redelijk overkomen bij SV.
Het viel inderdaad best mee, hij werd alleen wel vastgeluld toen Borst over de scouting begon. Met het voorbeeld van Silva sloeg hij de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:47 schreef TC03 het volgende:
Ik vond Bosz wel redelijk overkomen bij SV.
Het is wat oud maar je weet 't nooit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:26 schreef DrDentz het volgende:
Misschien Henrik Larsson? Hij is binnenkort transfervrij, heeft een Feyenoordverleden en is pas 37 jaar.
Die gaat waarschijnlijk naar PSV toe.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:26 schreef DrDentz het volgende:
Misschien Henrik Larsson? Hij is binnenkort transfervrij, heeft een Feyenoordverleden en is pas 37 jaar.
Demouge zeker? Geen Feijenoordmateriaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 06:32 schreef kraaksandaal het volgende:
Bij Willem II hebben ze een goede spits rondlopen die nu nog niet te duur is
Ach, ik ben er niet rouwig om dat Silva niet bij ons zit. Buijs deed het ook geweldig bij Groningen en kijk nu. Het is nu niet zo dat Silva fantastisch speelt bij Ajax.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:24 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Het viel inderdaad best mee, hij werd alleen wel vastgeluld toen Borst over de scouting begon. Met het voorbeeld van Silva sloeg hij de spijker op zijn kop.
En dat voor een Kaap Verdiaan met ooit rasta krullenquote:Op maandag 6 oktober 2008 07:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk naar PSV toe.
En ondanks dat hij 37 jaar is is hij nog wel in topfitte conditie.
Die man verzorgt zijn lichaam gewoon super.
Check de bank van Feijenoord eens.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:31 schreef kraaksandaal het volgende:
Nederlandse clubs moeten beseffen dat er internationaal niets te halen valt en dat de toekomst ligt in het opleiden van talenten die in de buurt wonen.
Als Feijenoord zo bezig is dan steun ik dat van harte.quote:
tuigquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:39 schreef ursel het volgende:
Bij PSV voetbalt er nog eentje die gisteren 2x wist te scoren..
Om een goede Feijenoord te krijgen , moet je zulk een tunnelvisie langs je heen laten gaan en geloven dat 't ooit wer eens goed gaat komen.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:36 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als Feijenoord zo bezig is dan steun ik dat van harte.![]()
Veel geld wil niet altijd zeggen dat je ook goed team hebt.
waar heb je het allemaal overquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:40 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Om een goede Feijenoord te krijgen , moet je zulk een tunnelvisie langs je heen laten gaan en geloven dat 't ooit wer eens goed gaat komen.
Het is de club die ooit 1e keer Europees succes had, dat gaat zo maar niet verloren, kost tijd maar goede supporters maken een club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |