Je hebt Gereformeerd en Gereformeerd , hè?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Christelijk Gereformeerd in the house!![]()
Oneens met TS
Hierrr nog één.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Christelijk Gereformeerd in the house!![]()
Oneens met TS
En het erge is dat er genoeg vrijgemaakten zijn die dat dus echt denken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben vrijgemaakt. Dat is nog beter dan chr gereformeerd. Die zondaars geloven zelf toch ook niet dat ze in de hemel komen?.
Het ís ook zo, hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En het erge is dat er genoeg vrijgemaakten zijn die dat dus echt denken.
Ja, de Farizeeërs dachten ook dat zij de beste volgelingen van Jezus waren maar toch ging hij bij Zacheus de tollenaar eten.quote:
Wat is dit nou weer voor mongoolquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:45 schreef Scaurus het volgende:
Ik ben er in iedereen geval heilig van overtuigd dat het atheïsme de wereld verziekt. Door het atheïsme gaan mensen denken dat God niet bestaat. En als God niet bestaat, dan kan de schepping niet bestaan. En als de schepping niet bestaat, dan bestaat de mens niet. En als de mens niet bestaat, dan bestaat het atheïsme niet. En als het atheïsme niet bestaat, dan bestaat God! QED.
quote:
Ziet er niet refo uit. Dit is een echte refo:quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:27 schreef Djeez het volgende:
Deze hyvepagina is van mijn overbuurman. Check zijn blog, hij is pas echt eng met zijn grefogeloof!
Je moeder.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
Ben je echt zo dom of doe je alsof je de humor niet ziet?
Klopt wel, maar veel Urkers trouwen met elkaar. Seks voor het huwelijk valt nog wel mee (onveilig dan), in Staphorst is dat erger.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:31 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel zo, mijn vader werkt in Flevoland in de hulpverlening en in Urk komen echt meer incestgevallen voor dan elders. Onderdrukte behoeften en een taboesfeer zullen daar wel wat mee te maken hebben.
ik dacht even dat ik haar kendequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:13 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ziet er niet refo uit. Dit is een echte refo:
[ afbeelding ]
Vertel eens, hoeveel 'grefo's' ken jij persoonlijk?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:21 schreef Het_hupt het volgende:
Grefo's zijn idd kutvolk, vooral die gasten uit de biblebelt
Is inderdaad een beetje kortzichtig van je het_hupt, één van mijn beste vrienden is Gereformeerdquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:22 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel 'grefo's' ken jij persoonlijk?
tv kijken, de zondaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is inderdaad een beetje kortzichtig van je het_hupt, één van mijn beste vrienden is GereformeerdAl zijn ze daar niet echt super streng. Vaak genoeg gaat hij vanuit de kerk door naar de kroeg om voetbal te kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |