Helemaal volgen doe ik je niet, maar dat het atheisme voor de wereld niet altijd een verbetering is ten opzichte van religie, vind ik wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:45 schreef Scaurus het volgende:
Ik ben er in iedereen geval heilig van overtuigd dat het atheïsme de wereld verziekt. Door het atheïsme gaan mensen denken dat God niet bestaat. En als God niet bestaat, dan kan de schepping niet bestaan. En als de schepping niet bestaat, dan bestaat de mens niet. En als de mens niet bestaat, dan bestaat het atheïsme niet. En als het atheïsme niet bestaat, dan bestaat God! QED.
en op welk recht bazeer je dat? ik ben blij dat mijn kinderen niet gelovig zijn, al die opgelegde regeltjes . wat heb je eraan. de schepping bestaat gewoon niet, men moemt dit de evolution. .quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:45 schreef Scaurus het volgende:
Ik ben er in iedereen geval heilig van overtuigd dat het atheïsme de wereld verziekt. Door het atheïsme gaan mensen denken dat God niet bestaat. En als God niet bestaat, dan kan de schepping niet bestaan. En als de schepping niet bestaat, dan bestaat de mens niet. En als de mens niet bestaat, dan bestaat het atheïsme niet. En als het atheïsme niet bestaat, dan bestaat God! QED.
Mensen die serieus op deze post zijn ingegaan!quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:45 schreef Scaurus het volgende:
misschien een tiepfaut. concentreer je op t topic,quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:56 schreef Scaurus het volgende:
Bazeren, dat komt niet voor in mijn woordenboek.
is ook zo, als ik hier blijf hangen kom ik niet verder als "die incest gemeenschappen"quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mensen die serieus op deze post zijn ingegaan!
Net als overmatig gebruik van Engelse termen gebrekkige taalbeheersing impliceert?quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:01 schreef Scaurus het volgende:
Discussiëren met retards doe ik niet. Typfouten zijn een goede indicatie van mental retardation.
Het impliceert een gedegen kennis der Angel-Saksische literatuur. Wanneer je nachten doorbrengt in het gezelschap van William Shakespeare en David Hume, kom je vanzelf los van het Germaans dialect dat wij spreken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:04 schreef Monolith het volgende:
Net als overmatig gebruik van Engelse termen gebrekkige taalbeheersing impliceert?
Als je jezelf zou baseren op Hume, dan had je wel 'the vulgar' in plaats van 'retards' gebruikt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het impliceert een gedegen kennis der Angel-Saksische literatuur. Wanneer je nachten doorbrengt in het gezelschap van William Shakespeare en David Hume, kom je vanzelf los van het Germaans dialect dat wij spreken.
Om vervolgens als iedere Amerikaanse puber ooit te klinken. Met je 'epic fail'.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het impliceert een gedegen kennis der Angel-Saksische literatuur. Wanneer je nachten doorbrengt in het gezelschap van William Shakespeare en David Hume, kom je vanzelf los van het Germaans dialect dat wij spreken.
Dat heeft meer met de arabische cultuur te maken dan met de islam.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
Gereformeerden erger dan moslims? Hoeveel last heb jij op straat van christelijke mensen? Behalve dat ze ja afentoe aanspreken om je met hun geloof op te zadelen doen ze verder geen vlieg kwaad.
Moslims daarentegen......
Met het eerste gedeelde ben ik het wel eens trouwens.
Dat is trouwens wel zo, mijn vader werkt in Flevoland in de hulpverlening en in Urk komen echt meer incestgevallen voor dan elders. Onderdrukte behoeften en een taboesfeer zullen daar wel wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:05 schreef Scaurus het volgende:
Waar komt de gedachte vandaan dat gereformeerden vaak aan incest doen? Mij lijkt er geen gegronde reden te zijn om zo'n verregaande uitspraak over een bevolkingsgroep te doen.
Er zin wel wat gesloten christelijke gemeentes waar je niet zo welkom bent als buitenstaander, laat staan dat je er ook nog lastige vragen gaat stellen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:31 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel zo, mijn vader werkt in Flevoland in de hulpverlening en in Urk komen echt meer incestgevallen voor dan elders. Onderdrukte behoeften en een taboesfeer zullen daar wel wat mee te maken hebben.
Dat met die onderdrukte behoefte valt hartstikke mee. Met de mond wordt weliswaar kuisheid beleden, maar werkelijkheid doen veel Urkers het gewoon met elkaar. De seksuele moraal is daar weliswaar niet zo los als in de grote steden, maar zoiets als geen seks voor het huwelijk houdt bijna niemand daar vol.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:31 schreef JanusAnus het volgende:
Dat is trouwens wel zo, mijn vader werkt in Flevoland in de hulpverlening en in Urk komen echt meer incestgevallen voor dan elders. Onderdrukte behoeften en een taboesfeer zullen daar wel wat mee te maken hebben.
Vind ik een achterhaalde opvatting... Ik ben zelf ook totaal niet pro-relegie, maar religie is een middel dat aangegrepen wordt door machtshebbers om uit naam daarvan oorlogen en ondrukkingen te rechtvaardigen. Als er geen religie zou zijn, zouden ze weer andere dingen aangrijpen om hun daden te verantwoorden tegenover het volk dat toch alles lijkt te slikken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:55 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en op welk recht bazeer je dat? ik ben blij dat mijn kinderen niet gelovig zijn, al die opgelegde regeltjes . wat heb je eraan. de schepping bestaat gewoon niet, men moemt dit de evolution. .
scheep je mensen op met een geloof en er is oorlog. en onderdrukking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |