abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:51:36 #26
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_62163358
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:45 schreef Scaurus het volgende:
Ik ben er in iedereen geval heilig van overtuigd dat het atheïsme de wereld verziekt. Door het atheïsme gaan mensen denken dat God niet bestaat. En als God niet bestaat, dan kan de schepping niet bestaan. En als de schepping niet bestaat, dan bestaat de mens niet. En als de mens niet bestaat, dan bestaat het atheïsme niet. En als het atheïsme niet bestaat, dan bestaat God! QED.
Helemaal volgen doe ik je niet, maar dat het atheisme voor de wereld niet altijd een verbetering is ten opzichte van religie, vind ik wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_62163386
quote:
Ik ben er in iedereen geval heilig van overtuigd dat het atheïsme de wereld verziekt. Door het atheïsme gaan mensen denken dat God niet bestaat. En als God niet bestaat, dan kan de schepping niet bestaan. En als de schepping niet bestaat, dan bestaat de mens niet. En als de mens niet bestaat, dan bestaat het atheïsme niet. En als het atheïsme niet bestaat, dan bestaat God! QED.
en op welk recht bazeer je dat? ik ben blij dat mijn kinderen niet gelovig zijn, al die opgelegde regeltjes . wat heb je eraan. de schepping bestaat gewoon niet, men moemt dit de evolution. .
scheep je mensen op met een geloof en er is oorlog. en onderdrukking.
De Puta Madre
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:56:10 #28
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62163392
Bazeren, dat komt niet voor in mijn woordenboek.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62163408
quote:
Mensen die serieus op deze post zijn ingegaan!
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:59:45 #30
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62163415
Inderdaad, epic fail
pi_62163416
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:56 schreef Scaurus het volgende:
Bazeren, dat komt niet voor in mijn woordenboek.
misschien een tiepfaut. concentreer je op t topic,
De Puta Madre
  maandag 6 oktober 2008 @ 01:01:56 #32
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62163432
Discussiëren met retards doe ik niet. Typfouten zijn een goede indicatie van mental retardation.
pi_62163450
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:58 schreef Emimich het volgende:

[..]

Mensen die serieus op deze post zijn ingegaan!
is ook zo, als ik hier blijf hangen kom ik niet verder als "die incest gemeenschappen"
misschien weet TS er meer van?
De Puta Madre
pi_62163453
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 01:01 schreef Scaurus het volgende:
Discussiëren met retards doe ik niet. Typfouten zijn een goede indicatie van mental retardation.
Net als overmatig gebruik van Engelse termen gebrekkige taalbeheersing impliceert?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 oktober 2008 @ 01:05:24 #35
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62163459
Waar komt de gedachte vandaan dat gereformeerden vaak aan incest doen? Mij lijkt er geen gegronde reden te zijn om zo'n verregaande uitspraak over een bevolkingsgroep te doen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 01:06:53 #36
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62163467
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 01:04 schreef Monolith het volgende:
Net als overmatig gebruik van Engelse termen gebrekkige taalbeheersing impliceert?
Het impliceert een gedegen kennis der Angel-Saksische literatuur. Wanneer je nachten doorbrengt in het gezelschap van William Shakespeare en David Hume, kom je vanzelf los van het Germaans dialect dat wij spreken.
pi_62163486
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 01:06 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Het impliceert een gedegen kennis der Angel-Saksische literatuur. Wanneer je nachten doorbrengt in het gezelschap van William Shakespeare en David Hume, kom je vanzelf los van het Germaans dialect dat wij spreken.
Als je jezelf zou baseren op Hume, dan had je wel 'the vulgar' in plaats van 'retards' gebruikt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 oktober 2008 @ 01:31:11 #38
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62163621
Bij nader inzien hanteer ik liever 'the swinish multitude' van Edmund Burke.
pi_62163776
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 01:06 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Om vervolgens als iedere Amerikaanse puber ooit te klinken. Met je 'epic fail'. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62163781
Zet het anders de volgende keer in impact-font op een kattenfoto zodat het plebs het ook snapt, meneer de Shakespeare-lezert. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62163801
Waarom alleen gereformeerden? Er zijn genoeg andere kerkgenootschappen die van de pot gerukt zijn.
***** Kraak.....
pi_62163816
religion can never reform mankind because religion is slavery
Extremistisch gematigd.
pi_62163821
om er maar even een oneliner in te gooien
Extremistisch gematigd.
  maandag 6 oktober 2008 @ 02:28:40 #44
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62163824
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
Gereformeerden erger dan moslims? Hoeveel last heb jij op straat van christelijke mensen? Behalve dat ze ja afentoe aanspreken om je met hun geloof op te zadelen doen ze verder geen vlieg kwaad.

Moslims daarentegen......

Met het eerste gedeelde ben ik het wel eens trouwens.
Dat heeft meer met de arabische cultuur te maken dan met de islam.
pi_62163826
Babylon will fall.
***** Kraak.....
  maandag 6 oktober 2008 @ 02:31:18 #46
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62163842
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 01:05 schreef Scaurus het volgende:
Waar komt de gedachte vandaan dat gereformeerden vaak aan incest doen? Mij lijkt er geen gegronde reden te zijn om zo'n verregaande uitspraak over een bevolkingsgroep te doen.
Dat is trouwens wel zo, mijn vader werkt in Flevoland in de hulpverlening en in Urk komen echt meer incestgevallen voor dan elders. Onderdrukte behoeften en een taboesfeer zullen daar wel wat mee te maken hebben.
pi_62163859
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 02:31 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Dat is trouwens wel zo, mijn vader werkt in Flevoland in de hulpverlening en in Urk komen echt meer incestgevallen voor dan elders. Onderdrukte behoeften en een taboesfeer zullen daar wel wat mee te maken hebben.
Er zin wel wat gesloten christelijke gemeentes waar je niet zo welkom bent als buitenstaander, laat staan dat je er ook nog lastige vragen gaat stellen.
***** Kraak.....
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:27:40 #48
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62165637
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 02:31 schreef JanusAnus het volgende:
Dat met die onderdrukte behoefte valt hartstikke mee. Met de mond wordt weliswaar kuisheid beleden, maar werkelijkheid doen veel Urkers het gewoon met elkaar. De seksuele moraal is daar weliswaar niet zo los als in de grote steden, maar zoiets als geen seks voor het huwelijk houdt bijna niemand daar vol.

Zijn er statistische gegevens over incest in christelijke gemeenschappen?
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:42:17 #49
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_62165885
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:55 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

en op welk recht bazeer je dat? ik ben blij dat mijn kinderen niet gelovig zijn, al die opgelegde regeltjes . wat heb je eraan. de schepping bestaat gewoon niet, men moemt dit de evolution. .
scheep je mensen op met een geloof en er is oorlog. en onderdrukking.
Vind ik een achterhaalde opvatting... Ik ben zelf ook totaal niet pro-relegie, maar religie is een middel dat aangegrepen wordt door machtshebbers om uit naam daarvan oorlogen en ondrukkingen te rechtvaardigen. Als er geen religie zou zijn, zouden ze weer andere dingen aangrijpen om hun daden te verantwoorden tegenover het volk dat toch alles lijkt te slikken.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_62170163
Christelijk Gereformeerd in the house!

Oneens met TS
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')