Zolang die van mij maar lekker blijft rijden zonder rare reperaties hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef koei het volgende:
ik ga morgen bij daglicht wel even een foto van mijn auto maken. Die ownt alle andere auto's hier!
Dat is de Porsche in de klasse waarin ik zit... Een droom voor nu nog helaasquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Roy, je houd ons niet voor de gek...
De echte pro's kunnen ze ontwijken...quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:55 schreef Poit het volgende:
Mocht je ooit een nieuwe kopen (of nieuw tweedehandsje) zorg dan dat hij in elk geval blauwe schildpaddenschild bestendig is... Irritante units zijn dat zeg...
Zo'n ding wilde ik vroeger altijd hebben maar kreeg ik nooitquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een tweede handsje...
Arme Koei! Ik had een onwijs gave zwarte van Kettler. Inclusief zo'n handvat toeter om gave geluiden mee te makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Zo'n ding wilde ik vroeger altijd hebben maar kreeg ik nooit
Drie neefjes, dat zijn voor een Kettler drie generatiesquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:03 schreef koei het volgende:
Drie generaties na jou! Ik wist niet dat jij al achterkleinkinderen had Roy
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Echte mannen hadden gewoon speelkaarten met wasknijpers tussen de spaken van hun fiets zitten zodat het als een motor klonkDat was nog eens tof!
Ooooh, Buurman wat heeft u toch een mooie wagen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:22 schreef Rossdale het volgende:
En mijn huidige truttenschuddertje:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik al sinds Leipzigquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:39 schreef koei het volgende:
[PS3] Little Big Planet #4 Sackboy is baas!
Roy, de Prophet of gamesquote:
Tsja, als hij nou gewoon een bijbel voor (ex)n-tards had gemaakt was hij nu de man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |