Margherita kan ik echt eindelijk luisteren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga nog eens wat youtubejes van Brigitte bekijken![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
(...) of Roy die zich een ongeluk kan blijven zoeken naar de zon want als hij zingt begint het bij mij alleen maar harder te regenen. (Misschien kan ie volgende week "Het regent harder dan ik hebben kan" zingen)
http://devadervanroyheerst.hyves.nl/quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, van die hyves, die mensen ken ik
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Roy die zich een ongeluk kan blijven zoeken naar de zon want als hij zingt begint het bij mij alleen maar harder te regenen.
Schattig outfitje he?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee, ik zit nu naar Remko te kijken.
Jawel hoor, alles staat er al op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
Kutwebsite van de AVRO
Aflevering valt nog niet te bekijken maar er staat al wel pontificaal in beeld dat Amir eruit is. Leuk hoor!!
Aber natürlich, ik dacht even dat het een Robin/John sing-off ging worden. M'n hart schrok van John's daling in populariteit en sloeg over van mijn bewustwording dat Amir nu geen schijn van kans meer had.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Cee niet geschokt dat John moest singoffen?
euhm, omdat "john" ook gewoon "sjon" heet...ze noemen m op teevee steeds dzjon, maar t is toch echt gewoon sjon....een vriendje als remko weet dat ws. welquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Marissje het volgende:
Oh en Remko heeft een pochet laten maken met de drie kleuren van zijn favorieten: oranje, paars en rood. Hij hoopt dat Amir heel ver komt, maar zijn grootste favoriet blijft 'Sjon' ook omdat dat echt zn vriend was..![]()
Remko zegt ook echt de hele tijd 'Sjon' dit 'Sjon' dat.![]()
quote:
Ik denk ook dat Freek het wordtquote:Op maandag 6 oktober 2008 07:37 schreef livelink het volgende:
Ik vind het stiekem toch wel jammer dat Amir eruit is. Wel terecht, John is natuurlijk beter.
Maar toch, als John zingt gebeurt er helemaal niks met mij. Hij straalt voor mij echt helemaal niks uit. Ik kan me niet voorstellen dat hij de Joseph wordt. Op dit moment zie ik echt alleen Freek nog als Joseph.
Dat lijkt mij ook de beste optie, maar ik durf het echt niet te hopen. Dan gaat het bij mij toch meestal wel misquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Freek het wordt
Een dildo?quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:28 schreef Grulez het volgende:
Weet iemand trouwens al wat Robin in zn keel heeft tijdens het zingen?
Geweldig idd, ook hoe ze dan weer verder gaatquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef alwaysthebest het volgende:
En Proud Mary. "Oh, m'n schoen!"![]()
.
[..]
:
Chantal is echt leuk ja... jammer dat het toen bij Idols met Martijn niet klikte...quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Chantal.. Zij kan echt heel leuk uit de hoek komen.
![]()
Jezus wat ziet die eruit tegenwoordigquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
Verder is het natuurlijk onzin dat Joseph niet blond zou kunnen zijn. Jason Donovan was ook hartstikke blond.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus wat ziet die eruit tegenwoordig
Nee dit is ook niet bestquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Foto is 18 jaar oud
Jason ziet er tegenwoordig zo uit
[ afbeelding ]
Denk niet dat Freek dit zingt aangezien ie in dezelfde musical staat...quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:16 schreef Naamah het volgende:
Lege stoelen, lege tafels - Les Miserables is wel heel mooi!
Allemaal uitdagende nummers. Maar wat Chim Chim Cheree ertussen doet? Arme Joseph die dat moet gaan zingen en het nog aantrekkelijk maken voor het publiek. Zeer belegen en cheesy nummer. Ook van Copacabana ben ik niet kapot, maar gelukkig hoeft betreffende Joseph geen 'Mandy' te zingen, dat zou nog veel erger zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:36 schreef Kinga het volgende:
De nummers ! Ze zingen er elk 2.
Sinds 1 dag of 2 - Doe maar
Lege stoelen, lege tafels - Les Miserables (musical)
One song glory - Rent (musical)
Copacabana - Barry Manilow
Chim chim cheree - Mary Poppins
Jailhouse rock - All shook up (musical)
This is the moment - Jekyll & Hyde (musical)
Crazy little thing called love - Michael Buble
Hocus pocus - Chicago (musical)
Ga nou maar gewoon - The Wiz (musical)
Stanley Burleson zong het in de originele NL cast, maar die is inderdaad niet te vinden, dan maar de engelse versie uit de film.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:53 schreef Naamah het volgende:
Hocus pocus - Chicago (musical)
Kan niet vinden![]()
Grappig, wist helemaal niet welk nummer Hocus Pocus eigenlijk was, nu dus welquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Stanley Burleson zong het in de originele NL cast, maar die is inderdaad niet te vinden, dan maar de engelse versie uit de film.
edit:
Ik heb wel een geluidsfragment(je) gevonden van Stanley
Hocus Pocus
Ja ik ook..ik heb op de site niet kunnen vinden ..maar thnx dat het hier staatquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:27 schreef Kinga het volgende:
ik vind er best een aantal leuke liedjes tussen zitten. Verheug mij al op zondag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |