Margherita kan ik echt eindelijk luisteren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga nog eens wat youtubejes van Brigitte bekijken![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
(...) of Roy die zich een ongeluk kan blijven zoeken naar de zon want als hij zingt begint het bij mij alleen maar harder te regenen. (Misschien kan ie volgende week "Het regent harder dan ik hebben kan" zingen)
http://devadervanroyheerst.hyves.nl/quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, van die hyves, die mensen ken ik
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Roy die zich een ongeluk kan blijven zoeken naar de zon want als hij zingt begint het bij mij alleen maar harder te regenen.
Schattig outfitje he?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee, ik zit nu naar Remko te kijken.
Jawel hoor, alles staat er al op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
Kutwebsite van de AVRO
Aflevering valt nog niet te bekijken maar er staat al wel pontificaal in beeld dat Amir eruit is. Leuk hoor!!
Aber natürlich, ik dacht even dat het een Robin/John sing-off ging worden. M'n hart schrok van John's daling in populariteit en sloeg over van mijn bewustwording dat Amir nu geen schijn van kans meer had.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Cee niet geschokt dat John moest singoffen?
euhm, omdat "john" ook gewoon "sjon" heet...ze noemen m op teevee steeds dzjon, maar t is toch echt gewoon sjon....een vriendje als remko weet dat ws. welquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Marissje het volgende:
Oh en Remko heeft een pochet laten maken met de drie kleuren van zijn favorieten: oranje, paars en rood. Hij hoopt dat Amir heel ver komt, maar zijn grootste favoriet blijft 'Sjon' ook omdat dat echt zn vriend was..![]()
Remko zegt ook echt de hele tijd 'Sjon' dit 'Sjon' dat.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |