Hij is de halfbroer van Royquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Wat deed Danny Rook in het publiek trouwens?
van de Joseph sitequote:De site kan de drukte inderdaad niet aan. Maar wees gerust, de webcast zal enkele minuten na afloop volledig terug te kijken zijn op de site.
Dás toch leuk ? lekker rommelig ., hoort zoiets bij achter de schermen..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef Kinga het volgende:
Wat een rommeltje... chantal weet niet waar ze mee bezig is
Roy blijft er tot de finale in. Daar zorgt Willem volgens mij wel voor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:10 schreef Treezz het volgende:
Ik hoop dat roy eruit word gestemd.. iets irriteert me aan roy en die pa word ook irritant., was leuk in het begin . En onze benjamin Amir het is zo'n schattig manneke dat meer levenservaring moet krijgen om een grote hoofdrol te krijgen. hij kijkt zo schattig.. en robin kan het wel volgens mij moet ie niet onder spanning staat, en dat geld het zelfde voor mathijs.. maar ja mathijs is goed vind ik .. maar daar stem ik niet op omdat ik freek en john toch wat beter vind..
kom kees lalala.. heb dat liedje in m'n hoofd en ben dat ene stukje steeds aan het harhalen..
Zijn hoofd stoort mij idd enorm. Lijkt wel ingedrukt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef livelink het volgende:
Ik vind Roy wel echt goed. Alleen zijn hoofd heeft hij niet mee.
jammer genoeg wel ja.. roy heeft geen bijzondere stem vind ik en dat heeft freek welquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Roy blijft er tot de finale in. Daar zorgt Willem volgens mij wel voor.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zijn hoofd stoort mij idd enorm. Lijkt wel ingedrukt.
LOL, yeaaah. In your dreams.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm Amir mag van mij exit! Die triomfantelijke blik ben ik wle een beetje zat nu.
Voor de rest is Freek voor mij beter geworden, dat liedje deed 'ie tof. Roy was juist wat minder. John goed, maar vind hem nog steeds geen Joseph. Mathijs zie ik eigenlijk geen hele musical dragen.. maar hij blijft cute. Robin lijkt me de meest sympathieke, maar ik vind hem soms een beetje slecht acteren.
Sing-off tussen Amir en John graag, waarbij Amirmag.
Daarbij komt dat ie ontzettend irritant praat en zingt, zijn articulatie... Vind ik dan...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zijn hoofd stoort mij idd enorm. Lijkt wel ingedrukt.
Ja maar kom op. John in de sing off?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoezo, ik zie Amir zometeen wel exit gaan hoor.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:24 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Daarbij komt dat ie ontzettend irritant praat en zingt, zijn articulatie... Vind ik dan...
Daar hoop ik op ja...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Kinga het volgende:
Ik gok dat er een sing off tussen Robin en Roy komt. En dan wordt het moeilijk voor Willem...
Roy is juist de lekkerste van het stel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef livelink het volgende:
Ik vind Roy wel echt goed. Alleen zijn hoofd heeft hij niet mee.
Haha, ja, maar die gebruikte het meer voor de komische noot, en dan kan ik er nog wel om lachen... bij Roy erger ik me er alleen maar aan...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Hij praat precies hetzelfde als z'n broer.
Ik vind het juist zo overdreven, alsof je het doet omdat ze wéét dat ze in beeld is. Maar ik vind het sowieso een overdreven irritant mensquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een geweldig mens is die Pia ook.Ik wil een stream van een camera die het hele programma op haar is gericht. Prachtige televisie.
Volgens mij is ze best aardig, maar ik vind d'r wel heel nep over komen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een geweldig mens is die Pia ook.Ik wil een stream van een camera die het hele programma op haar is gericht. Prachtige televisie.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Roy is juist de lekkerste van het stel.
Ze lacht alleen nep, verder is ze gewoon leuk!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Volgens mij is ze best aardig, maar ik vind d'r wel heel nep over komen...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja eigenlijk bedoel ik dat ook...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ze lacht alleen nep, verder is ze gewoon leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |