Dacht ik ook hoor. Je kunt ze ook alleen maar vinden op extreem rechtse sites enzo.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:05 schreef IHVK het volgende:
Die Talmoed citaten zijn vals, dat is al lang en breed bekend.
wat doen die Joden dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:03 schreef Nase het volgende:
Gelukkig zijn er niet zoveel joden als moslims in de wereld dan had je pas echt een probleem.
Geregistreerd op: zondag 5 oktober 2008 @ 20:53quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:06 schreef Nase het volgende:
[..]
Had de wereld er beter uitgezien zonder de staat Israel?????
Volgens mij wel.
extreem-rechts.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Dacht ik ook hoor. Je kunt ze ook alleen maar vinden op extreem rechtse sites enzo.
Maar goed, ieder z'n ding.
Daar denken ze in Palestina anders over.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het een religie als alle andere religies.
Al komen Joden me nooit zo opdringerig over.
Dit zijn dus de neonazistische versies van de citaten. Nu es kijken wat er daadwerkelijk in dat boekie staat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:07 schreef schatje het volgende:
Speciaal voor El_Matador, van Stormfront:
[..]
bron
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit zijn dus de neonazistische versies van de citaten. Nu es kijken wat er daadwerkelijk in dat boekie staat.
Tering zeg, niet door te komen dat boek. Het lijkt verdomme de koran wel. Ik kan die hoofdstukken die men op stormfront noemt niet eens vinden, laat staan de teksten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Dacht ik ook hoor. Je kunt ze ook alleen maar vinden op extreem rechtse sites enzo.
Maar goed, ieder z'n ding.
Dat is best een domme conclusie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tering zeg, niet door te komen dat boek. Het lijkt verdomme de koran wel. Ik kan die hoofdstukken die men op stormfront noemt niet eens vinden, laat staan de teksten.
Jammer, want het moet ergens vandaan komen.
Het lijkt verdomme de Koran wel?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tering zeg, niet door te komen dat boek. Het lijkt verdomme de koran wel. Ik kan die hoofdstukken die men op stormfront noemt niet eens vinden, laat staan de teksten.
Jammer, want het moet ergens vandaan komen.
Wijs maar eens aan dat gebieden bezetten typisch Joods is en dat Joden dat vaker doen dan christenen, moslims of atheisten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef Nase het volgende:
[..]
Hoeveel bezette gebieden en nederzettingen hadden we dan gehad.
Er bevindt zich een hoop onnadenkend tuig onder die extreem-rechtse eikels. Maar ook genoeg intelligenten -helaas- die citeren ook citaten uit de koran en die staan er inderdaad in. Daarom vraag ik me af hoe ze erbij komen uit de talmoed.quote:
Qua wettelijke wreedheid verslaat niets de koran. De bijbel is een fabelboek waar veel verhalen in staan die slecht aflopen, maar de geboden uit de koran waarin terreur en destructie van andersdenkenden wordt gepropageerd (met als weigering straf van Allah) slaan alles.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme de Koran wel?
Als je iets "ergers" dan de Koran wilt lezen verwijs ik je naar de Bijbel..
Vooral het Oude Testament, is veel "erger".
Onzin. Maar goed andere topics.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua wettelijke wreedheid verslaat niets de koran. De bijbel is een fabelboek waar veel verhalen in staan die slecht aflopen, maar de geboden uit de koran waarin terreur en destructie van andersdenkenden wordt gepropageerd (met als weigering straf van Allah) slaan alles.
Maar daar wil ik het niet over hebben, daarover gaan al genoeg topics.
Ik wil nu dat boekie van de joden es onder handen nemen. Er valt alleen totaal niet door te komen.
Onzin, ik durf heel de mensheid uit te dagen, heel, en met nadruk heel de Koran - had ik het al over heel de Koran - te citeren en maar 1 vers te vinden die oproept zelf met geweld te beginnen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua wettelijke wreedheid verslaat niets de koran. De bijbel is een fabelboek waar veel verhalen in staan die slecht aflopen, maar de geboden uit de koran waarin terreur en destructie van andersdenkenden wordt gepropageerd (met als weigering straf van Allah) slaan alles.
Maar daar wil ik het niet over hebben, daarover gaan al genoeg topics.
Ik wil nu dat boekie van de joden es onder handen nemen. Er valt alleen totaal niet door te komen.
Niks onzin. De koran is een haatboek. Gelukkig denken de meeste moslims na en nemen ze die propaganda niet zo letterlijk.quote:
Lekker objectieve site ook... En dan een grote bek over Stormfront.quote:
Oh ja, de befaamde kuisingen door islamisten. Het is hullies schuld, zij begonnen. Ik vecht alleen maar terug.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onzin, ik durf heel de mensheid uit te dagen, heel, en met nadruk heel de Koran - had ik het al over heel de Koran - te citeren en maar 1 vers te vinden die oproept zelf met geweld te beginnen.
Het is altijd reageren op vervolging, onderdrukking en oorlog en stoppen wanneer de 'andersdenkenden' stoppen, mja, met het knippen en plakken kom ja natuurlijk verder dan wat ik hier boven beweer, maar goed, je wil het niet daar over hebben.
Ach ja zolang ze niet oproepen tot het doden van christenen vind ik het niet erg.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks onzin. De koran is een haatboek. Gelukkig denken de meeste moslims na en nemen ze die propaganda niet zo letterlijk.
[..]
Lekker objectieve site ook... En dan een grote bek over Stormfront.
Je durft niet heel de vers en de voor en na verzen te plaatsen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, de befaamde kuisingen door islamisten. Het is hullies schuld, zij begonnen. Ik vecht alleen maar terug.
"Doodt de ongelovigen, waar gij hen ook vindt".
Oproepen tot moord op andersdenkenden nuanceren. -weg-quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je durft niet heel de vers en de voor en na verzen te plaatsen?
Dan gaat het een en ander nuanceren natuurlijk en moet je misschien je mening over de Koran bijstellen
Ik zou snappen dat je willekeurig een vers pakt, maar dat je maar een fractie van een vers pakt heeft niet eens iets met een discussie te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |