een jaar?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:16 schreef Greys het volgende:
Merel!![]()
Hoe kan je nou een jaar niet gestreken hebben?
TEACH ME!
Wat is er seks gerelateerd aan deze TT??quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
Mental note: nieuw topic openen met smaakvolle TT![]()
Ben misschien een preutse trut, maar van mij hoeven die seksgerelateerde TT niet zo
Oh ja!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef conleche het volgende:
Ahum, SHE, jij rookt helemaal niet. Jij was gestopt per 21/09/08!
Busted She!quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef conleche het volgende:
Ahum, SHE, jij rookt helemaal niet. Jij was gestopt per 21/09/08!
Ik heb kleren die niet gestreken hoeven te worden! En ik kan heel strak en netjes vouwenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:16 schreef Greys het volgende:
Merel!![]()
Hoe kan je nou een jaar niet gestreken hebben?
TEACH ME!
Mijn vriend zit hier ook Ajax te kijken, en nee, dat is inderdaad niet gezelligquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
*strijkt ook nooit*
heb een hekel aan strijken en heb allemaal kleren die ik (mits ik ze goed uithang enzo) niet hoef te strijken...
was wel ff gezellig op visite.
inmiddels poosje thuis, vriendlief zit beneden Ajax te kijken en denk dat het daar nu niet zo gezellig is...
hoorde net al 2 keer flink vloeken... dus ik denk dat ik genoeg weetquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriend zit hier ook Ajax te kijken, en nee, dat is inderdaad niet gezellig
Hoe wil je in godsnaam een BH strijken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:26 schreef SHE het volgende:
Ik wil echt alles gestreken hebben, zelfs mijn ponnetjes, bedgoed en lingerie
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:36 schreef Merel het volgende:
't Is dat het zulk slecht weer is en dat 't veld daarom is afgekeurd, maar anders had ik vanmiddag ook weer langs de lijn gestaan bij onze amateurs. Lekker buiten zijn en met een rooie neus van de kou naar voetballende mannen kijken
Ja ik ook! We krijgen gelukkig mensen over de vloer straks, dus dan kan hij niet te lang in een chagrijnige bui blijven hangenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoorde net al 2 keer flink vloeken... dus ik denk dat ik genoeg weet![]()
hoop dat het nog goed komt haha
Vind ik ook fantastisch.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:36 schreef Merel het volgende:
't Is dat het zulk slecht weer is en dat 't veld daarom is afgekeurd, maar anders had ik vanmiddag ook weer langs de lijn gestaan bij onze amateurs. Lekker buiten zijn en met een rooie neus van de kou naar voetballende mannen kijken
en dat was de 3e keer.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ik ook! We krijgen gelukkig mensen over de vloer straks, dus dan kan hij niet te lang in een chagrijnige bui blijven hangen
drogers ftwquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Waar hangen jullie was op met weer als dit eigenlijk?
Ik heb een droger, maar als sommige dingen door ophangen niet gestreken hoeven te worden, dan wil ik ook ophangen![]()
- Heb je binnen een lijn/rekje?
- Werkt dit ook met overhemden?
- Hoe nat is het nog als je het ophangt? Wel gecentrifugeerd?
Save me!
ik heb een wasrekje (een grote eigenlijk wel) hierop hang ik eigenlijk alles. Goed uitkloppen, zodat de kreukels vanuit de wasmachine eruit vallen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb een droger, maar als sommige dingen door ophangen niet gestreken hoeven te worden, dan wil ik ook ophangen![]()
Save me!
haha wat errrrrrrgggggquote:
Jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Oh PF, afwas in een krat wegbrengen naar z'n oudersIk vrees dat je gedoemd ben, maar idd, nu lekker niks doen hoor.
Wij hebben een geweldig rekje dat je uitklapt naar links en rechts en dan aan de balustrade van het trappenhuis hangt, dan hangt je was dus in het trapgat. Ideaal! Maar die gebruiken we alleen als de droger weer eens stuk is, of als dingen liggend moeten drogen. Jurkjes die goed moeten drogen hang ik altijd aan de deuren van de kledingkast, kunnen ze snel erin. En alles gecentrifugeerdlquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:40 schreef Greys het volgende:
Save me!
Oh maar ik doe ook niks! In ieder geval niet in zijn kamer, is zijn kamer toch.. Van mij HOEFT ie niks te doen, maar het moet wel gebeurenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha wat errrrrrrggggg![]()
ik zou hem er idd maar ff attent op maken dat hij de handen best wel eens uit de mouwen mag steken...
beter nu, als daar later *als je samen een huishouden hebt* tegenaan te lopen....
![]()
ik ben maar wat blij met vriendlief, die doet echt zijn deel in het huishouden wel....
Oh my godquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mr PF woont al ruim drie jaar op zichzelf, hij kookt bijna nooit. Hij eet op de Uni/bij de snackbar oid. Hij denkt ook dat hij het niet echt kan, maar samen met mij durft hij welMaar dan moet ik wel helpen bedenken/uitzoeken enz.
Hij brengt altijd z'n was naar z'n ouders, heeft geeen idee hoe een wasmachine werkt en vertelde mij onlangs dat hij er inmiddels vrede heeft met de gedachte dat hij OOIT zou moeten leren hoe zo iets werkt. (Ipv het nooit aan te raken) Dus ik: uh, wasmiddel er in, was er in en op play drukken. C'est tout.
Oh en hij haat afwassen dus gebruikt het liefst plastic bekertjes/bestek. En hij brengt z'n afwas in een doos naar z'n ouders, 150 km verderop, waar zijn vader het in de vaatwasser zet, het er uit haalt en aan hem terug geeft. Plaats vervangende schaamte
Ook heeft hij pas drie keer z'n kamer gestofzogen (dat doet z'n moeder als die toevallig langskomt![]()
) maar wel iedere week z'n auto
En toen keek hij mij zo aan van: ja hoi dat ga jij later doen toch
Maar toen zei ik. Oh, nou mag je wel een goeie werkster inhuren als je wil dat dat later allemaal voor elkaar komtIk ga dat echt niet doen, dat ik soms al kook omdat ik dat sneller doe gaat al te ver
Als ik een hele lieve (en onderdanige) vriendin was zou ik z'n afwas wel soms gaan doen, maar nu vertikt hij het dus doet een van z'n twaalf huisgenoten het soms
Ik bedoel, hij heeft al een mama toch, hoeft ie er niet twee te hebbenMaarr hoe maak ik hem subtiel duidelijk dat OOIT het moment komt dat hij wat moet gaan doen. Nou ja, 't hoeft natuurlijk niet je kan voor alles mensen inhuren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |