En je treinbaan opzetten dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens even op bed liggen, zit me een beetje dood te vervelen
Hoe was het gesprek met de hypotheker eigenlijk?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik na de verhuizing wel weer
Nee hoor, maar ik heb jou wel eens gehoord over je eigen baan, dat je die wel weer eens neer kon gaan leggenquote:
Welke verhuizing?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was t zekerquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Daag.![]()
Rond 13 uur bezoek.Zellig zellig.
quote:
Dachten jullie dat is gisteren naar de Hypotheker geweest ben om te klaverjassen of zo?quote:
Ik heb niet kunnen lezen hoe dat was verlopen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dachten jullie dat is gisteren naar de Hypotheker geweest ben om te klaverjassen of zo?
Owquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb niet kunnen lezen hoe dat was verlopen.
Dan weet je dus welk budget bij jou past en wat je wil?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow![]()
Mar ik ben dus bezig met dingen die uiteindelijk tot een verhuizing moeten gaan leiden ja
En waarom antwoord je Bengels dan wel en mij niet?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow![]()
Mar ik ben dus bezig met dingen die uiteindelijk tot een verhuizing moeten gaan leiden ja
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe was het gesprek met de hypotheker eigenlijk?
geef eens wat meer info?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow![]()
Ja, héquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En jeetje Leo, 't gaat nu wel heel opschieten. Goed om te zien![]()
Coolquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow![]()
hoe kom je bij Deventer of Hengelo? als ik vragen mag?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik weet wat ik ongeveer kan uitgeven en nou ga ik daar wat leuks bij zoeken. In Deventer of Hengelo, dicht bij het station, zonder tuin
Waarom daarquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik weet wat ik ongeveer kan uitgeven en nou ga ik daar wat leuks bij zoeken. In Deventer of Hengelo, dicht bij het station, zonder tuin
Met de trein, auto, fiets, bus, etc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe kom je bij Deventer of Hengelo? als ik vragen mag?
Daar hoef je voor Amersfoort idd niet te zoeken iddquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar kan ik tenminste betaalbaar en fatsoenlijk wonenTegelijk
T is anders wel zoquote:
plus dat mijn werk ook een vestiging in Enschede heeft. Maar Enschede is EN een boutstad EN wel heel ver bij de bewoonde wereld vandaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar hoef je voor Amersfoort idd niet te zoeken iddOf je moet ver naar boven of beneden gaan
betaalbaar ok, maar fatsoenlijk? kweetnietquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar kan ik tenminste betaalbaar en fatsoenlijk wonenTegelijk
zelfstandig, en zonder meteen in een vervallen allochtonenbuurt terecht te komen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
betaalbaar ok, maar fatsoenlijk? kweetniet
Is dat nou niet vermoeiend, constant op 2 plekken hetzelfde posten?quote:
Nee want dit gaat over de hoofdrace de vorige post over de sprintrace,quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat nou niet vermoeiend, constant op 2 plekken hetzelfde posten?
Omdat ik een vrouw ben, een mooie en lieve vrouw.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
En waarom antwoord je Bengels dan wel en mij niet?
[..]
Je komt dichter bij mij wonen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plus dat mijn werk ook een vestiging in Enschede heeft. Maar Enschede is EN een boutstad EN wel heel ver bij de bewoonde wereld vandaan![]()
Daarom dus ququote:Op zondag 5 oktober 2008 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouw ben, een mooie en lieve vrouw.
Voor naar jou maakt het weinig uitquote:
volgens mij is t qua reistijd niet echt korter hoorquote:
Voorprettopic?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:35 schreef leonieke het volgende:
Kom je dan ook posten in het voorprettopic, Fles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |