Lucquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cue![]()
![]()
![]()
Dat is toch een mooie tijd om op te staan.![]()
Ik stond vandaag om 9:45 uur op.
Ook goedemorgen zegquote:
Zie paar post terug.. ik heb al gezwaaidquote:
Jij hebt tenminset lang geslapenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens zachtjes, het is nog zo vroeg
Lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Van half 2 tot half 11 denk ikDaarna steeds een half uurtje ff weg
Ik kan nu nog in slaap vallen als ik zou willen, en mss gebeurd dat ook nog welquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker
ik half 2 tot 10.. daarna niet meer geslapen
dat zou ik niet eens meer weten. waarschijnlijk Marioland 1 voor de Game Boyquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doop vandaag trouwens om in patatdaghoef ik daar niet meer over nat e denken
Pas over een paar uur, dus dat komt wel goedquote:
Heb op zich ook wel trek in patat/friet.. om maar die eindeloze discussie te ontlopen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas over een paar uur, dus dat komt wel goed
ja mijn vader heeft het net klaargemaakt en ik heb het intussen alweer opgegetenquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog? niks te eten.. Gaat dat nog komen dan?
hier vanavond ook fritesquote:Ik doop vandaag trouwens om in patatdaghoef ik daar niet meer over nat e denken
"Deed het pijn?"quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:00 schreef PieterBas het volgende:
Hehe, ik zie dat ik weer een berichtje heb gehad op mijn datingsite profiel. Eens iets leuks verzinnen wat ik haar kan terugsturen
en dat zelfs zonder een foto te plaatsenquote:
quote:
Zulks slechtquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:05 schreef PieterBas het volgende:![]()
Toen je uit de hemel viel, want je bent zo mooi dat je alleen maar een engel kan zijn...
welke site is dat danquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dat zelfs zonder een foto te plaatsen
Zal ik het over de newbie boeg gooienen dat ik er nog niet ben achter gekomen hoe ik een foto plaats
quote:
Heb ik ook niet gestuurd..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:zelfs ik zou zoiets niet sturen
Kom uit je nest, lui varkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Piles het volgende:
Zal ik nou opstaan of niet
Wat een dilemma weer
NEE!! blijven liggen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Piles het volgende:
Zal ik nou opstaan of niet
Wat een dilemma weer
Gezellig beiden met een laptop op schootquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:30 schreef PieterBas het volgende:
Piles en Cue die beide niet uit bed willen komen.. Jullie liggen toevallig niet in hetzelfde bed
en dan berichtjes sturen naar elkaar sturen over MSN.... Word het niet eens tijd voor een ontbijt op bed, Piles..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig beiden met een laptop op schoot
uhu! de communicatie zit op hoog niveauquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan berichtjes sturen naar elkaar sturen over MSN.... Word het niet eens tijd voor een ontbijt op bed, Piles..
Dat mag op zondag als de verwarming het niet doetquote:
Dan heb je inderdaad een goede reden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag op zondag als de verwarming het niet doet
dank jequote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een goede reden.
Nee hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een goede reden.
zo koud is het toch niet?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kan ook gewoon gaan sporten
. Of warm aankleden.
Sssssstttt!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:30 schreef PieterBas het volgende:
Piles en Cue die beide niet uit bed willen komen.. Jullie liggen toevallig niet in hetzelfde bed
Ja lekker, kom maar doorquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:35 schreef PieterBas het volgende:
en dan berichtjes sturen naar elkaar sturen over MSN.... Word het niet eens tijd voor een ontbijt op bed, Piles..
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat mag op zondag als de verwarming het niet doet
Goed bezigquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik haar eens terugsturen. Ze wil iets meer over mij weten
Edit: heb mijn berichtje verstuurd
Sportenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kan ook gewoon gaan sporten
. Of warm aankleden.
Val graag in herhalingquote:
Doe je goedquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik haar eens terugsturen. Ze wil iets meer over mij weten
Edit: heb mijn berichtje verstuurd
quote:
Nu wachten op een reactiequote:
Omdat ie dat niet wilquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom bied ie nou niet aan om je op te komen warmen?
Nee, nog niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Nu wachten op een reactie
Jij ook je reactie al verstuurd?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ze stuurt constant drankjes...
Zal maar iets sturen.. Probeer je me dronken te krijgen![]()
Ik vond het best leuk gevondenquote:
Moet Ajax straks zelf wel winnen natuurlijk. virtueel staat Feyenoord nu 14dequote:
Pijnlijk...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet Ajax straks zelf wel winnen natuurlijk. virtueel staat Feyenoord nu 14de
Zal moeilijk worden maargoedquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet Ajax straks zelf wel winnen natuurlijk. virtueel staat Feyenoord nu 14de
het maakt geen ene moer uitquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Of ik nou op bed lig of doelloos achter de pc hang
Precies, kutdag is tochquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het maakt geen ene moer uit
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel wistquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Voortaan ga ik eerst heeeel goed uit m'n raam kijken,.. want het regent
quote:
Helloquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:53 schreef Yesse het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Maar dat was vanmorgen.. ga ik toch niet doortrekken naar savonds.. en daarbij jouw gehucht is anders dan mijn stadquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat je dat wel wist
Vandaar ook mijn reactie:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |