Hoe kan het dan dat je hem al zo snel verwacht? ik heb hem bij gamehubs ge-preordert, en ik moet nog wel even wachten. Het duurt altijd 7 tot 14 werkdagen. de 16e is hij bij mij verzonden.quote:
Nouja, ik verwacht hem gewoon op woensdag aangezien ik het + UPS delivery heb gedaan, waardoor het dus eigenlijk maar 2 tot 3 werkdagen zou moeten duren voordat het hier komt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Glennz het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je hem al zo snel verwacht? ik heb hem bij gamehubs ge-preordert, en ik moet nog wel even wachten. Het duurt altijd 7 tot 14 werkdagen. de 16e is hij bij mij verzonden.
Oh zo, ok. Ik wist niet dat je UPS gedaan had.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja, ik verwacht hem gewoon op woensdag aangezien ik het + UPS delivery heb gedaan, waardoor het dus eigenlijk maar 2 tot 3 werkdagen zou moeten duren voordat het hier komt.
7 euro.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:28 schreef Glennz het volgende:
[..]
Oh zo, ok. Ik wist niet dat je UPS gedaan had.
Is dat wel veilig enzo? hoeveel geld kost dat eigenlijk meer?
Ok, goed dat ik dat nu weetquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
7 euro.
Veilig hoor, is donderdag verzonden en krijg hem morgen binnen, want ze doen niet aan verzenden in het weekend, anders had ik hem gister al.
Ook alle side quests ed. al gedaan enzo?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zoooo.. moet alleen de brotherhood vernietigen en waarschijnlijk ultor. Dan heb ik de storymode uitgespeeld.Morgen ff online checken wat multiplayer heeft te bieden.
No way. Die doe ik overigens wel af en toe maar het gaat vervelen om ze ineens allemaal te gaan doen en voor de 100% te gaan. Dat doe ik wel op het eind.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ook alle side quests ed. al gedaan enzo?
Balschotquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:45 schreef DSS24 het volgende:
Hoe krijg je het spel nou op Engels? NL taal is echt te gay voor woorden!
Word ik overgereden, staat er groot in beeld: NEERGESCHOTEN
Iemand interesse?quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u de game 'Saints Row 2' bij ons besteld met bestelnummer
Bij het bestellen van deze game bent u verzekerd van een code waarmee u
een persoonlijke inlay kunt ontwerpen. Bijgaand vind u de code welke u
op de volgende website kunt invullen.
http://www.mysaintsrow.com/nl/age_gate.php
Uw code is Q5A0-G2M2-L3B7.
Wij wensen u veel plezier toe met het spelen van Saints Row 2 en het
ontwerpen van uw inlay.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice.
Ja. Zal ff kijken of ik iets te ruil voor je heb.quote:
Heb je em al binnen?quote:
HAHHA, had je maar moeten inportenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:45 schreef DSS24 het volgende:
Hoe krijg je het spel nou op Engels? NL taal is echt te gay voor woorden!
Word ik overgereden, staat er groot in beeld: NEERGESCHOTEN
Ik ruik een faal.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ruik een faal.
Ik heb hem namelijk ook geïMporteerd. Ik denk dat er vast wel een optie is waar je de taal kan fixen.
KITT met een machinegeweer op het dak getaped!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef DSS24 het volgende:
LOLLLERapen! Ik ga ook zo mn 360 op Engels zetten. Kijken of het werkt. want neergeschoten worden door een auto kan heul niet he
Je moet even in het xbox menu naar xbox instellingen, en dan je land op United Kingdom zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ruik een faal.
Ik heb hem namelijk ook geïMporteerd. Ik denk dat er vast wel een optie is waar je de taal kan fixen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef DSS24 het volgende:
Naakt op een minibike, en dan op je bek gaan![]()
Zie je niet zo snel in het echt
Je mist wel een hoop als je niet alle activities speelt, zo kan ik:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:40 schreef OMG het volgende:
Och, daar grijp je toch gewoon een willekeurige voorbijganger voor? Daarnaast speel ik het spel op Casual. Ik begon op Normal, maar vond sommige activities toch was lastig worden na level 3, dus ik dacht dat dit wel zou veranderen als je het niveau aan zou passen.. helaas. Ik ben tot nu toe nog geen situaties tegengekomen waar ik me niet uit wist te redden door hard heen en weer te rennen en een beetje goed te mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je respectbalk volspelen totdat je een missie kan doen? Bij mij staat hij constant op meer dan 50x, dus kan ik nog zat missies doen
Heb nu alle 'Hitman' activities gedaan, alle 'Chop Shop' activities (auto's jatten) en een paar mayhems en insurance fraud t/m level 6 gehaald![]()
Ik speel liever eerst de meeste activites en daarna wat missies. Als je alle missies hebt gedaan wat moet je dan nog met alle leuke dingen die je krijgt als je een activity haalt?
[ Bericht 8% gewijzigd door McGilles op 22-10-2008 11:58:06 ]
Dood gaan dacht ik. En dan kan je cancelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
hoe kom je uit die game met die zombies op je tv, ik kan er niet weg komen:s
die van mij kan niet dood:s als die op 0 staat gaat ie automatisch weer op 100quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dood gaan dacht ik. En dan kan je cancelen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
die van mij kan niet dood:s als die op 0 staat gaat ie automatisch weer op 100
Okay muggen doe je door op iemand te richten als je op het rechterpookje hebt geklikt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:15 schreef Fliepke het volgende:
okay drie vragen.
Hoe kan ik:
streaken?
Muggen?
Flashen?
In SR1 was het zo dat het niet boeit in welke garage je je auto neerzet, hij komt automatisch in al je garages te staan. Is dat in SR2 ook zo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:41 schreef Gamer_V het volgende:
Boh gek, elke gekochte woning heeft een garage.
Mayhem is simpel, zoek afval of hekjes. Daar kun je je multiplier in combinatie met de bazooka snel omhoogtrekken. Daarnaast kun je ook die satchel charges gebruiken, om je multiplier heel snel omhoog trekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef DSS24 het volgende:
-En vinden jullie lange wheelies maken ook zo f*kking moeilijk?
-En wie heeft er tips voor activity Mayhem, level 5 is ook echt moeilijk?
Al die activies worden na level 5 moeilijk
Winkels beroef je door met je pistool naar binnen te wandelen, op hun te richten en dan gewoon op hun blijven mikken, dan lopen ze naar de kluisquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:46 schreef Fliepke het volgende:
Streaken is gelukt, ik heb gewoon verkeerd gekeken hoe je al je kleren uit doet, daarnaast is het flashen ook niet echt moeilijk als je de jas maar hebt gehaald. Dus hoe beroef ik winkels?
Hoe lang moet je wachten dan, dat doen ze bij mij namelijk niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Winkels beroef je door met je pistool naar binnen te wandelen, op hun te richten en dan gewoon op hun blijven mikken, dan lopen ze naar de kluis
ik weet het niet zeker hoor, maar moet je dat misschien niet doen bij: 'kluizen' (in nederlandse versie) op je minimap?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten dan, dat doen ze bij mij namelijk niet?
(ook met t klikken op het pookje overigens?)
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef RickoKun het volgende:
kan ik niet zeggen, mien moeder wil nu tv checken
Hier nu ook. Ik zou net voor het eerst co-op doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef RickoKun het volgende:
kan ik niet zeggen, mien moeder wil nu tv checken
Probeer andere winkels, sommige teringlijers boeit het geen ene reet als je met een gun op ze richt, chiquere tenten welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten dan, dat doen ze bij mij namelijk niet?
(ook met t klikken op het pookje overigens?)
Inderdaad, ik was dit spel aan het spelen en mijn moeder kwam toen binnen. Zij wilde ook meedoen (als liefhebber van GTA), maar dat kon dus niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:47 schreef mirved het volgende:
Co-op is dus niet simpelweg mogelijk door splitscreen op zelfde console? Wat een afzetterij weer.
Mijn negert is het dikst van het dikst, gewoon echt alles op max en dan zo'n dikke dreads op z'n kop en een Hulk Hogan sikje + snor! Echt zo vet als je die op een motor ziet zitten, gewoon 3x zo breed als dat dingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mijn negert heeft overigens ook zo'n geile Britse stem.
Ik kom net terug uit de winkel met hem, samen campaign doenquote:
Als alle tv's bezet zijn (hier 3), ben je kansloos.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef mirved het volgende:
Hebben jullie allemaal maar 1 tv in huis ofzo?
Zorg gewoon dat je een fatsoenlijke tv op je eigen kamer hebt. Kan je zoveel gamen als je wilt.
Of dat je misschien je eigen huis/appartement/kamer hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef mirved het volgende:
Zorg gewoon dat je een fatsoenlijke tv op je eigen kamer hebt. Kan je zoveel gamen als je wilt.
Ja, ik heb er maar 1. Waarom zou ik er 2 moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef mirved het volgende:
Je stelt me teleur gast, wat nou als die bitch van je naar oprah wil kijken als ze geen zin in sex heeft?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik heb er maar 1. Waarom zou ik er 2 moeten hebben?
Die bitch is inderdaad een bitch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je stelt me teleur gast, wat nou als die bitch van je naar oprah wil kijken als ze geen zin in sex heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |