Ik ruik een faal.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ruik een faal.
Ik heb hem namelijk ook geïMporteerd. Ik denk dat er vast wel een optie is waar je de taal kan fixen.
KITT met een machinegeweer op het dak getaped!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef DSS24 het volgende:
LOLLLERapen! Ik ga ook zo mn 360 op Engels zetten. Kijken of het werkt. want neergeschoten worden door een auto kan heul niet he
Je moet even in het xbox menu naar xbox instellingen, en dan je land op United Kingdom zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ruik een faal.
Ik heb hem namelijk ook geïMporteerd. Ik denk dat er vast wel een optie is waar je de taal kan fixen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef DSS24 het volgende:
Naakt op een minibike, en dan op je bek gaan![]()
Zie je niet zo snel in het echt
Je mist wel een hoop als je niet alle activities speelt, zo kan ik:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:40 schreef OMG het volgende:
Och, daar grijp je toch gewoon een willekeurige voorbijganger voor? Daarnaast speel ik het spel op Casual. Ik begon op Normal, maar vond sommige activities toch was lastig worden na level 3, dus ik dacht dat dit wel zou veranderen als je het niveau aan zou passen.. helaas. Ik ben tot nu toe nog geen situaties tegengekomen waar ik me niet uit wist te redden door hard heen en weer te rennen en een beetje goed te mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je respectbalk volspelen totdat je een missie kan doen? Bij mij staat hij constant op meer dan 50x, dus kan ik nog zat missies doen
Heb nu alle 'Hitman' activities gedaan, alle 'Chop Shop' activities (auto's jatten) en een paar mayhems en insurance fraud t/m level 6 gehaald![]()
Ik speel liever eerst de meeste activites en daarna wat missies. Als je alle missies hebt gedaan wat moet je dan nog met alle leuke dingen die je krijgt als je een activity haalt?
[ Bericht 8% gewijzigd door McGilles op 22-10-2008 11:58:06 ]
Dood gaan dacht ik. En dan kan je cancelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
hoe kom je uit die game met die zombies op je tv, ik kan er niet weg komen:s
die van mij kan niet dood:s als die op 0 staat gaat ie automatisch weer op 100quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dood gaan dacht ik. En dan kan je cancelen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
die van mij kan niet dood:s als die op 0 staat gaat ie automatisch weer op 100
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |