van loen lijkt me net zo een type als atteveld vol met cliches en acteren alsof ze wereldtop zijn. Ik zie niet echt een verbandquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd, zou me niet verbazen als er een verband is. Ik zit overigens niet echt op Van Loen te wachten, ik zie liever een meer ervaren trainer.
Een moderator kan dat toch wel?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Kan toch niet meer tegenwoordig! Tenzij je een abo hebt dan, geloof ik.
Moet TS ff een verzoekje bij een modje doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een moderator kan dat toch wel?
"Roda Jc, tot de winterstop met Koopman??" ...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:11 schreef Schimpie het volgende:
Zijn er suggesties voor een nieuwe TT dan?
Een mooie woordspeling moet er wel inzitten toch.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
"Roda Jc, tot de winterstop met Koopman??" ...
Stuur ik je tegen de winterstop wel een nieuwe suggestiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik er maar even van gemaakt, als er andere suggesties zijn kom maar even in Feedback buurten.
lijkt me heel sterk dat van Loen zou komen als hoofdtrainer, aangezien van geel en rest v h bestuur aangegeven had dat er een trainer moet komen met ervaring, en die heeft van Loen niet (als hoofdtrainer dan)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
van loen lijkt me net zo een type als atteveld vol met cliches en acteren alsof ze wereldtop zijn. Ik zie niet echt een verband
quote:Koopman bij Roda-selectie favoriet Atteveld op te volgen
24/10/2008 09:27
Martin Koopman is bij de spelersgroep van Roda JC de favoriet om de ontslagen Raymond Atteveld op te volgen. Koopman is op dit moment interim-trainer van de club uit Kerkrade.
Davy de Fauw, Jan-Paul Saeijs en Anouar Hadouir hebben de clubleiding deze week namens een groot deel van de selectie laten weten vertrouwen te hebben in Koopman.
'We hebben gezegd dat we het fijn vonden om dit te horen', reageerde technisch directeur Martin van Geel in het AD. 'We zullen hun visie meenemen, want uiteindelijk zijn wij als leiding verantwoordelijk voor de aanstelling van de trainer.'
Eerder deze week gaf Van Geel al aan dat het aanblijven van Koopman als hoofdtrainer een mogelijkheid is. Hugo Broos was de belangrijkste kandidaat, maar onderhandelingen met de Belgische trainer liepen eerder deze week op niets uit.
of als rutte die terugkwam bij twente...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Grulez het volgende:
Die frisse wind heb je dan bij weinig clubs. Zie het als Jol bij Tottenham.
wil ook maar kan ook nog steeds niks vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:01 schreef ZoneKill het volgende:
Wil graag naar PSV- RJC maar heb nog geen kaart, zijn er nog kaarten te krijgen of heeft iemand nog een kaart over?
Hij vroeg om een kaartje, niet om een busreis van een bejaardensociėtteit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef TheYoung1 het volgende:
http://www.sv-online.info/busreizen.html
Probeer het daar ff.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij vroeg om een kaartje, niet om een busreis van een bejaardensociėtteit.
Ik heb me uitkaart nog op me oude seizoenkaart staan, en wedstrijden tegen sparta en heracles uit werd er niet om gevraagdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:15 schreef Schimpie het volgende:
Hoe lang blijft die uitkaart geldig? Ik heb 2 jaar geleden een foto laten maken, moet ik nu nog eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |