van loen lijkt me net zo een type als atteveld vol met cliches en acteren alsof ze wereldtop zijn. Ik zie niet echt een verbandquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd, zou me niet verbazen als er een verband is. Ik zit overigens niet echt op Van Loen te wachten, ik zie liever een meer ervaren trainer.
Een moderator kan dat toch wel?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Kan toch niet meer tegenwoordig! Tenzij je een abo hebt dan, geloof ik.
Moet TS ff een verzoekje bij een modje doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een moderator kan dat toch wel?
"Roda Jc, tot de winterstop met Koopman??" ...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:11 schreef Schimpie het volgende:
Zijn er suggesties voor een nieuwe TT dan?
Een mooie woordspeling moet er wel inzitten toch.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
"Roda Jc, tot de winterstop met Koopman??" ...
Stuur ik je tegen de winterstop wel een nieuwe suggestiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik er maar even van gemaakt, als er andere suggesties zijn kom maar even in Feedback buurten.
lijkt me heel sterk dat van Loen zou komen als hoofdtrainer, aangezien van geel en rest v h bestuur aangegeven had dat er een trainer moet komen met ervaring, en die heeft van Loen niet (als hoofdtrainer dan)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
van loen lijkt me net zo een type als atteveld vol met cliches en acteren alsof ze wereldtop zijn. Ik zie niet echt een verband
quote:Koopman bij Roda-selectie favoriet Atteveld op te volgen
24/10/2008 09:27
Martin Koopman is bij de spelersgroep van Roda JC de favoriet om de ontslagen Raymond Atteveld op te volgen. Koopman is op dit moment interim-trainer van de club uit Kerkrade.
Davy de Fauw, Jan-Paul Saeijs en Anouar Hadouir hebben de clubleiding deze week namens een groot deel van de selectie laten weten vertrouwen te hebben in Koopman.
'We hebben gezegd dat we het fijn vonden om dit te horen', reageerde technisch directeur Martin van Geel in het AD. 'We zullen hun visie meenemen, want uiteindelijk zijn wij als leiding verantwoordelijk voor de aanstelling van de trainer.'
Eerder deze week gaf Van Geel al aan dat het aanblijven van Koopman als hoofdtrainer een mogelijkheid is. Hugo Broos was de belangrijkste kandidaat, maar onderhandelingen met de Belgische trainer liepen eerder deze week op niets uit.
of als rutte die terugkwam bij twente...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Grulez het volgende:
Die frisse wind heb je dan bij weinig clubs. Zie het als Jol bij Tottenham.
wil ook maar kan ook nog steeds niks vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:01 schreef ZoneKill het volgende:
Wil graag naar PSV- RJC maar heb nog geen kaart, zijn er nog kaarten te krijgen of heeft iemand nog een kaart over?
Hij vroeg om een kaartje, niet om een busreis van een bejaardensociëtteit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef TheYoung1 het volgende:
http://www.sv-online.info/busreizen.html
Probeer het daar ff.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij vroeg om een kaartje, niet om een busreis van een bejaardensociëtteit.
Ik heb me uitkaart nog op me oude seizoenkaart staan, en wedstrijden tegen sparta en heracles uit werd er niet om gevraagdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:15 schreef Schimpie het volgende:
Hoe lang blijft die uitkaart geldig? Ik heb 2 jaar geleden een foto laten maken, moet ik nu nog eens?
Ik nam aan dat die gewoon werd overgezet naar de nieuwe...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:22 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik heb me uitkaart nog op me oude seizoenkaart staan, en wedstrijden tegen sparta en heracles uit werd er niet om gevraagd
Wel met rookverbod?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:08 schreef LeonH het volgende:
vanavond trouwens wel te zien in de kick-off?
kick off is weer open!
De 2-3 viel inderdaad onnodig, maar laten we daar niet de nadruk op leggen. Roda heeft prima gespeeld en verdiend gewonnen en de weg omhoog is duidelijk ingezet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:10 schreef LeonH het volgende:
ooooh wat fijn dit!
Ze speelde weer goed verzorgd voetbal imo, vooral de eerste helft totdat PSV die 2-3 maakte en toen was het toch 15 minuten met zenuwen kijken
idd. Het lijkt dus echt zo alsof er een last van iedereen is afgevallen en dat was vandaag alweer te zienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De 2-3 viel inderdaad onnodig, maar laten we daar niet de nadruk op leggen. Roda heeft prima gespeeld en verdiend gewonnen en de weg omhoog is duidelijk ingezet.
Ja, het is echt een enorm verschil met de wedstrijden tegen Sparta en NAC, want die waren echt heel slecht. Je kunt niet anders concluderen dan dat het echt volledig mis was tussen Atteveld en de spelersgroep, want dat ze kunnen voetballen hebben we de laatste twee wdstrijden wel gezien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
idd. Het lijkt dus echt zo alsof er een last van iedereen is afgevallen en dat was vandaag alweer te zien
Idem hier. Het was geweldig in het lampegat. Stratumseind was top.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Lekker sfeertje, lekkere wedstrijd, geweldige zaterdagavond in Eindhoven gehad, wordt eentonig die overwinningen daar
Ik zou niet te veel conclusies aan de wedstrijd tegen AZ willen verbinden. AZ draait immers top de laatste tijd en dat zal niet makkelijk worden, maar onafhankelijk daarvan hebben we de weg naar boven ingeslagen en is het slechts een kwestie van tijd voordat we de aansluiting bij de middenmoot hervinden. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef ZoneKill het volgende:
Dinsdag zal blijken of 'we' echt naar boven kunnen kijken en het elftal deze vorm kan vasthouden.
Ik schreef ook niet dat het resultaat belangrijk is (al zijn 3 punten op dit moment belangrijker dan goed voetbal.) maar of ze de goede vorm en het spel kunnen vasthouden. Of je dan wint of niet heeft idd met meerdere factoren te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel conclusies aan de wedstrijd tegen AZ willen verbinden. AZ draait immers top de laatste tijd en dat zal niet makkelijk worden, maar onafhankelijk daarvan hebben we de weg naar boven ingeslagen en is het slechts een kwestie van tijd voordat we de aansluiting bij de middenmoot hervinden. Daar ben ik van overtuigd.
Het gaat om een stuk of 50..quote:Spandoeken tegen FC Limburg in Heerlen en Kerkrade maandag 27 okt 2008 13:25uur
Op viaducten en andere plaatsen in Heerlen en Kerkrade zijn spandoeken tegen FC Limburg opgehangen. Op de spandoeken staat de tekst 'Nooit FC Limburg'. De West Side Ultra's, de harde supporterskern van Roda JC, heeft ze opgehangen.
Aanleiding is het onderzoek dat de KNVB is gestart om een aantal betaald voetbalclubs in Nederland met elkaar samen te laten gaan. Zuid-Limburg is één van de regio's waar gedacht wordt aan een fusie. Roda JC, Fortuna Sittard en MVV hebben al laten weten niets voor een fusie te voelen. Wel willen de clubs samenwerken.
Bron: L1
Precies, ik zag de bui na de 2-3 ook alweer hangen, maar gelukkig zat het ons een keer meequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef planethugo het volgende:
geweldige wedstrijd. Ik zag alleen de bui alweer hangen toen de 1-2 viel na een vrije trap die nieteens gegeven had mogen worden. De scheids was zowiezo niet geweldig, hij zag vanalles niet en dingen waar die wel voor floot was meestal niks, maar gelukkig gebeurde het aan beide kanten.
Laatste kwartier was idd even billenknijpen maar uiteindelijk toch verdiend gewonnen. Dinsdag kan t alle kanten op, bij az is het dit seizoen alles of helemaal niets, tis dus zaak om er dinsdag vanaf het begin meteen in te knallen. ik begin als een trainer te praten
als je overal verhalen hoort dat de selectie zich prettig voelt bij hem, hijzelf een zeer ervaren trainer is en ook uiteindelijk heel graag wil zou ik niks anders kunnen zeggen dan: doen!quote:Koopman ziet functie als trainer van Roda JC wel zitten
27/10/2008 15:54
Martin Koopman wilde in eerste instantie solidair zijn aan Raymond Atteveld en ook opstappen bij Roda JC. De interim-trainer heeft nu uitgesproken toch hoofdtrainer te willen worden.
'Als het bestuur van Roda voor 10 november aan mijn voorwaarden wil voldoen, word ik definitief hoofdtrainer. Ik vind dit een mooie club om trainer van te zijn', vertelde Koopman tijdens een persbijeenkomst van de Limburgse club.
De tijdelijk opvolger van de onlangs ontslagen Atteveld voelt zich gesteund door de hele selectie en de knappe overwinning bij PSV
bron vi.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |