Het zou geweldig zijn als Van Geel hem daartoe zou kunnen bewegen, maar het lijkt me een vrij kansloze missie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:05 schreef Grulez het volgende:
Mss wil Co Adriaanse wel naar RJC komen...
quote:Naam: TerreuRobert
Tijd: 10-10-2008 14:51
DS leef je nog?
We missen je!
Kusjes van Fok!
Das TR die zn vriendje mist.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef RD4 het volgende:
Waar de neuk is DS? Zelfs op Rodajcfans missen ze hem:
[..]
Ja, Koster, wtf!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Luhukay![]()
Koster![]()
Hanssen![]()
Broos![]()
Vergoossen
Advocaat![]()
Darkshine
Yup, de wiekser...quote:
Inderdaad, je vraagt je af hoe mensen dat serieus kunnen voorstellenquote:
Michel Preud`hommequote:
Preud'homme heeft ook een Roda verleden. Diegene die het me kan vertellen tracteer ik op een biertje....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Michel Preud`homme![]()
Heeft Standard vorig jaar kampioen gemaakt. Alleen gaat ie nu niet erg lekker bij AA Gent. Maar of dat aan hem ligt...??
zelfs google moet het antwoord vooralsnog schuldig blijvenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:23 schreef RD4 het volgende:
[..]
Preud'homme heeft ook een Roda verleden. Diegene die het me kan vertellen tracteer ik op een biertje....
Het is geen makkelijke, je moet ook niet te ver doordenken met Roda verleden....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
zelfs google moet het antwoord vooralsnog schuldig blijven
Weer een mooie voor de Retestrakke Roda Quiz!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
lamlul! echt hey... wat een wedstrijd toen....
maargoed dat ik toen pas 11 jaar was en achteraf het niet helemaal tot me doordrong en het besef had dat we door die fout er uit lagen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
lamlul! echt hey... wat een wedstrijd toen....
ik meld me namens de Edwin tikkie trug Vurens Fanclub voor t pilsjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:51 schreef RD4 het volgende:
[..]
Weer een mooie voor de Retestrakke Roda Quiz!
Naar welke club is Edwin Vurens verkast na zijn carriere bij Roda?
Winnaar mag zijn wederom bij mij melden voor een pilsje!
Dan mag je dat pilsje van mij op de koop toe nemen, drink je eentje extra, in de hoop dat we alsnog een mooi seizoen gaan hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik meld me namens de Edwin tikkie trug Vurens Fanclub voor t pilsje
naar Sankt Gallen in die Schweitz!
als je nog meer zoekt: ik heb nu alles vanaf 93!quote:Op zondag 12 oktober 2008 03:31 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Dan mag je dat pilsje van mij op de koop toe nemen, drink je eentje extra, in de hoop dat we alsnog een mooi seizoen gaan hebbenhet is ONS gegund..
edit: ah ik zie nu dat ik RD4 al in mn msn heb staan, dankzij een aantal roda-samenvattingen het afgelopen seizoen.. mijn dank was toen al groot dus we staan nu sowieso quitte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |