Hij heeft er ook al een contract, is bekend met de selectie en zal van binnen ook wel beseffen wat er allemaal gebeurt is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
als je overal verhalen hoort dat de selectie zich prettig voelt bij hem, hijzelf een zeer ervaren trainer is en ook uiteindelijk heel graag wil zou ik niks anders kunnen zeggen dan: doen!
En dan misschien een Trost als assistent?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef DarkShine het volgende:
Op verzoek spandoekfoto's. Hier klikken.
Ah mooi, strakke actie!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef DarkShine het volgende:
Op verzoek spandoekfoto's. Hier klikken.
Mwoh, ik ben er niet van overtuigd. Tot nu toe gaat het goed, maar op den duur weet ik niet of het gaat werken. Ik zou de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer zeker niet staken, maar er is anderzijds geen haast bij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
als je overal verhalen hoort dat de selectie zich prettig voelt bij hem, hijzelf een zeer ervaren trainer is en ook uiteindelijk heel graag wil zou ik niks anders kunnen zeggen dan: doen!
truequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mwoh, ik ben er niet van overtuigd. Tot nu toe gaat het goed, maar op den duur weet ik niet of het gaat werken. Ik zou de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer zeker niet staken, maar er is anderzijds geen haast bij.
ik zou ook liever een nieuwe trainer zien die spelers echt vanaf nul gaat beoordelen en niet een lachambre bij zijn comeback(in nota bene de voorbereiding) direct in de basis zet terwijl een Knops daar zelfs in de voorbereiding nauwlijks de kans krijgt. Maar er is idd geen haast bij, tot nu toe gaat t goed maar een garantie voor meer punten is er natuurlijk niet, koopman lijkt me voor de lange termijn ook geen trainer die roda beter maaktquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mwoh, ik ben er niet van overtuigd. Tot nu toe gaat het goed, maar op den duur weet ik niet of het gaat werken. Ik zou de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer zeker niet staken, maar er is anderzijds geen haast bij.
we speelden gewoon prima, jammer dat de 1-1 niet viel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
Jammer maar helaas. Roda speelde redelijk en als het vlak voor rust 1-1 wordt dan wil ik het nog wel eens zien, maar al met al heeft AZ verdiend gewonnen. Ze hebben toch meer kwaliteit in huis dan wij en ook meer kwaliteit dan PSV durf ik nu wel te stellen. Hoe dan ook is het jammer dat we verloren hebben, maar er is geen man over boord en we komen er wel.
Alleen in de fase net voor en net na rust, toen had de 1-1 kunnen vallen, voor de rest was AZ gewoon beter, maar dat is verder niet erg.quote:
De enige voorzet die die gaf was meteen een goede.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Maar we stonden er wel weer, belooft meer voor de toekomst
En weer een shirt van Vandamme hé!! Hij is ondergewaardeerdt, imho....
Ik had niet het idee dat dat door de wissels kwam, de meeste spelers zaten er volledig doorheen het laatste kwartier en daardoor ontstond er geen slotoffensief.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:46 schreef planethugo het volgende:
ach die voorzet was wel prima maar vandamme heeft nog helemaal niets laten zien. Omdat je zijn shirt krijgt is ie ondergewaardeerd zeker
hoop nu toch zeker op een nieuwe trainer, de wissels sloegen echt helemaal nergens op. Hadouir zal wel moe geweest zijn maar Oper eruit en Gommans erin terwijl je achter staat. ok gommans als stormram erbij is goed maar oper moet je imo nooooooit wisselen. Die kan(als enige in deze selectie) uit het niets opeens een bal erin leggen, zie bijv eerste wedstrijd tegen twente. We werden door de wissels alleen maar zwakker en dat is toch niet de bedoeling lijkt me....
mee eens, en die de Jong als linksback, is die Knops nou zoveel slechter dan deze zeer matige speler?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:46 schreef planethugo het volgende:
hoop nu toch zeker op een nieuwe trainer, de wissels sloegen echt helemaal nergens op. Hadouir zal wel moe geweest zijn maar Oper eruit en Gommans erin terwijl je achter staat. ok gommans als stormram erbij is goed maar oper moet je imo nooooooit wisselen. Die kan(als enige in deze selectie) uit het niets opeens een bal erin leggen, zie bijv eerste wedstrijd tegen twente. We werden door de wissels alleen maar zwakker en dat is toch niet de bedoeling lijkt me....
de jong is inderdaad nog steeds echt de slechtste de laatste weken. Kan begrijpen dat je een onvervaren speler als Kjell nog niet opstelt in dit soort wedstrijden. Wel zou ik 'm die tijd gunnen tegen een Volendam ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
mee eens, en die de Jong als linksback, is die Knops nou zoveel slechter dan deze zeer matige speler?![]()
eigenlijk hebben we in de 2e helft geen enkele fatsoenlijke kans meer gehad helaas, behalve dat schot van afstand... maar goed nu maar op richting zondag, hopelijk 1e thuisoverwinning van het seizoen
Nou nee, ik vind hem gewoon een aardige voetballer. De meesten zien hem liever vertrekken, ik zie hem liever wat meer vertrouwen en speeltijd krijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:46 schreef planethugo het volgende:
ach die voorzet was wel prima maar vandamme heeft nog helemaal niets laten zien. Omdat je zijn shirt krijgt is ie ondergewaardeerd zeker
Ben jij Tweety van Rodaworld?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind hem gewoon een aardige voetballer. De meesten zien hem liever vertrekken, ik zie hem liever wat meer vertrouwen en speeltijd krijgen.
Hij kan iig een goeie rush langs de zijlijn maken. Als hij nou ook nog beter afgeeft, hebben we er een puike speler aan, imho.
Hoedanook, ik vond het een strakke pot voetbal gister. Dat ze de laatste 20/15 minuten wat inzakten, is alleen maar begrijpelijk.
Ze hebben een klote fase achter de rug en de laatste 2 partijen alles gegeven. AZ stond er ook goed bij, en dan heb je er een zware kluif aan.
De boys hadden zich prima geweerd.
En zondag krijgen we weer een belangrijke wedstrijd. Gaat gewoon om een positie t.o. Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |