abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:50:19 #251
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_62722962
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:38 schreef LeonH het volgende:

[..]

als je overal verhalen hoort dat de selectie zich prettig voelt bij hem, hijzelf een zeer ervaren trainer is en ook uiteindelijk heel graag wil zou ik niks anders kunnen zeggen dan: doen!

En dan misschien een Trost als assistent?
Hij heeft er ook al een contract, is bekend met de selectie en zal van binnen ook wel beseffen wat er allemaal gebeurt is.
Het spel is ook alleen maar beter, strijdlustiger, geworden. En gezien de keuze die er nog over is voor een nieuwe coach en het budget van Roda... Doe maar
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_62723111
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:27 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]

Het gaat om een stuk of 50..
50! Zoww. Doe eens foto's posten.
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:57:31 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_62723238
Op verzoek spandoekfoto's. Hier klikken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:59:33 #254
154193 TheYoung1
pi_62723321
DARKSHINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Were the fuck have you bin?

-been-

[ Bericht 47% gewijzigd door TheYoung1 op 27-10-2008 17:21:07 ]
Patat, dat is het!!
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:16:51 #255
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62723802
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef DarkShine het volgende:

Jaaaaaaaa er lebt noch, er lebt noch, er lebt noch,
ja er lebt noch, er lebt noch stirbt nicht.

shit jongens... nu moeten we ook opsporing verzocht en de hele zooi afbellen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_62723843
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef DarkShine het volgende:
Ah mooi, strakke actie!
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:41:05 #257
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62728631
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:38 schreef LeonH het volgende:

[..]

als je overal verhalen hoort dat de selectie zich prettig voelt bij hem, hijzelf een zeer ervaren trainer is en ook uiteindelijk heel graag wil zou ik niks anders kunnen zeggen dan: doen!
Mwoh, ik ben er niet van overtuigd. Tot nu toe gaat het goed, maar op den duur weet ik niet of het gaat werken. Ik zou de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer zeker niet staken, maar er is anderzijds geen haast bij.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:10:38 #258
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_62729724
Ik zou het ook nog ff afwachten, misschien is de chemie over een paar wedstrijden ook alweer verdwenen, kun je weer een contract aflossen.

Morgen eindelijk weer eens na lange tijd richting het stadion.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:26:36 #259
60704 LeonH
pi_62730426
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Mwoh, ik ben er niet van overtuigd. Tot nu toe gaat het goed, maar op den duur weet ik niet of het gaat werken. Ik zou de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer zeker niet staken, maar er is anderzijds geen haast bij.
true

en ook het feit dat ze tegen "toppers" normaal altijd goed spelen. wedstrijden als NEC thuis en Volendam uit moet je ook laten zien of ze het nog kunnen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_62748078
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

ik zou ook liever een nieuwe trainer zien die spelers echt vanaf nul gaat beoordelen en niet een lachambre bij zijn comeback(in nota bene de voorbereiding) direct in de basis zet terwijl een Knops daar zelfs in de voorbereiding nauwlijks de kans krijgt. Maar er is idd geen haast bij, tot nu toe gaat t goed maar een garantie voor meer punten is er natuurlijk niet, koopman lijkt me voor de lange termijn ook geen trainer die roda beter maakt
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:31:28 #261
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62767247
Jammer maar helaas. Roda speelde redelijk en als het vlak voor rust 1-1 wordt dan wil ik het nog wel eens zien, maar al met al heeft AZ verdiend gewonnen. Ze hebben toch meer kwaliteit in huis dan wij en ook meer kwaliteit dan PSV durf ik nu wel te stellen. Hoe dan ook is het jammer dat we verloren hebben, maar er is geen man over boord en we komen er wel.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:38:22 #262
60704 LeonH
pi_62767469
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
Jammer maar helaas. Roda speelde redelijk en als het vlak voor rust 1-1 wordt dan wil ik het nog wel eens zien, maar al met al heeft AZ verdiend gewonnen. Ze hebben toch meer kwaliteit in huis dan wij en ook meer kwaliteit dan PSV durf ik nu wel te stellen. Hoe dan ook is het jammer dat we verloren hebben, maar er is geen man over boord en we komen er wel.
we speelden gewoon prima, jammer dat de 1-1 niet viel.
hun stonden overal goed en het middenveld was alleen goed door te komen als er veel loopacties werden gemaakt en het middenveld van hun daardoor open lag. Verder moest de dreiging van de zijkanten komen.

En wat is die Romero toch een vieze gore arrogantie showpik... en een bagger keeper. Lijkt wel alsof ze niks anders hebben. Denk als je daar ook wat vaker op geschoten had, was er uiteindelijk wel wat in gegaan (zoals bijna het schot van De Fauw)
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:40:36 #263
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62767550
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:38 schreef LeonH het volgende:

[..]

we speelden gewoon prima,
Alleen in de fase net voor en net na rust, toen had de 1-1 kunnen vallen, voor de rest was AZ gewoon beter, maar dat is verder niet erg.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:42:47 #264
154193 TheYoung1
pi_62769362
Bod=f, whatever. Roda stond goed, waren aanwezig en toch weer bezig met meer spirit. De opgaande lijn was ook vanavond zichtbaar.
Dat je dan va AZ verliest.... Tja, Die zitten ook echt in een goeide reeks.

Maar we stonden er wel weer, belooft meer voor de toekomst
En weer een shirt van Vandamme hé!! Hij is ondergewaardeerdt, imho....
Patat, dat is het!!
pi_62769772
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:42 schreef TheYoung1 het volgende:

Maar we stonden er wel weer, belooft meer voor de toekomst
En weer een shirt van Vandamme hé!! Hij is ondergewaardeerdt, imho....
De enige voorzet die die gaf was meteen een goede.
pi_62774506
Het enige goede aan de voorzet was dat die voor het doel kwam. Bal was veel te lang onderweg de aanvaller kan er zelf niet genoeg kracht achter zetten zodat die nog fatsoenlijk richting doel gaat.

v. Damme is nivo eerste divisie imo.
pi_62776022
ach die voorzet was wel prima maar vandamme heeft nog helemaal niets laten zien. Omdat je zijn shirt krijgt is ie ondergewaardeerd zeker

hoop nu toch zeker op een nieuwe trainer, de wissels sloegen echt helemaal nergens op. Hadouir zal wel moe geweest zijn maar Oper eruit en Gommans erin terwijl je achter staat. ok gommans als stormram erbij is goed maar oper moet je imo nooooooit wisselen. Die kan(als enige in deze selectie) uit het niets opeens een bal erin leggen, zie bijv eerste wedstrijd tegen twente. We werden door de wissels alleen maar zwakker en dat is toch niet de bedoeling lijkt me....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:50:54 #268
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62776202
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:46 schreef planethugo het volgende:
ach die voorzet was wel prima maar vandamme heeft nog helemaal niets laten zien. Omdat je zijn shirt krijgt is ie ondergewaardeerd zeker

hoop nu toch zeker op een nieuwe trainer, de wissels sloegen echt helemaal nergens op. Hadouir zal wel moe geweest zijn maar Oper eruit en Gommans erin terwijl je achter staat. ok gommans als stormram erbij is goed maar oper moet je imo nooooooit wisselen. Die kan(als enige in deze selectie) uit het niets opeens een bal erin leggen, zie bijv eerste wedstrijd tegen twente. We werden door de wissels alleen maar zwakker en dat is toch niet de bedoeling lijkt me....
Ik had niet het idee dat dat door de wissels kwam, de meeste spelers zaten er volledig doorheen het laatste kwartier en daardoor ontstond er geen slotoffensief.
pi_62776253
Waarom werd Hadouir gewisseld? Die was mijn inziens de man bij Roda gisteren.
Wat mij wel opviel is dat jullie veel corners hebben gekregen en daar weinig mee gedaan werd.
(Bij AZ hetzelfde probleem overigens...)
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62777337
quote:

mee eens, en die de Jong als linksback, is die Knops nou zoveel slechter dan deze zeer matige speler?

eigenlijk hebben we in de 2e helft geen enkele fatsoenlijke kans meer gehad helaas, behalve dat schot van afstand... maar goed nu maar op richting zondag, hopelijk 1e thuisoverwinning van het seizoen
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:31:28 #271
60704 LeonH
pi_62777583
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

mee eens, en die de Jong als linksback, is die Knops nou zoveel slechter dan deze zeer matige speler?

eigenlijk hebben we in de 2e helft geen enkele fatsoenlijke kans meer gehad helaas, behalve dat schot van afstand... maar goed nu maar op richting zondag, hopelijk 1e thuisoverwinning van het seizoen
de jong is inderdaad nog steeds echt de slechtste de laatste weken. Kan begrijpen dat je een onvervaren speler als Kjell nog niet opstelt in dit soort wedstrijden. Wel zou ik 'm die tijd gunnen tegen een Volendam ofzo

Mag ook wel eens tijd worden voor de eerste thuisoverwinning, en eindelijk weer eens een overwinning op Feyenoord thuis
pi_62778960
bij andere clubs gooit een trainer een speler er gewoon in, maakt niet uit tegen wie ze spelen maar bij roda moet je eerst 20x op de bank gezeten hebben en dan mag je misssssschien eens invallen.

@fuckbuddy ( )
denk dat hadouir op was, hij speelde pas zijn 3de wedstrijd van het seizoen en dat in 9 dagen. Vorige wedstrijden had ie ook kramp. Anders is het voor mij ook niet te verklaren.

Corners waren vooral einde eerste helft gevaarlijk, daarna helaas niet meer terwijl we er wel nog genoeg kregen maar verder heb ik in de 2de helft van roda kant weinig kansen gezien
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:57:07 #273
154193 TheYoung1
pi_62780023
quote:
Nou nee, ik vind hem gewoon een aardige voetballer. De meesten zien hem liever vertrekken, ik zie hem liever wat meer vertrouwen en speeltijd krijgen.
Hij kan iig een goeie rush langs de zijlijn maken. Als hij nou ook nog beter afgeeft, hebben we er een puike speler aan, imho.

Hoedanook, ik vond het een strakke pot voetbal gister. Dat ze de laatste 20/15 minuten wat inzakten, is alleen maar begrijpelijk.
Ze hebben een klote fase achter de rug en de laatste 2 partijen alles gegeven. AZ stond er ook goed bij, en dan heb je er een zware kluif aan.
De boys hadden zich prima geweerd.

En zondag krijgen we weer een belangrijke wedstrijd. Gaat gewoon om een positie t.o. Feyenoord.
Patat, dat is het!!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:00:49 #274
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_62785099
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:57 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Nou nee, ik vind hem gewoon een aardige voetballer. De meesten zien hem liever vertrekken, ik zie hem liever wat meer vertrouwen en speeltijd krijgen.
Hij kan iig een goeie rush langs de zijlijn maken. Als hij nou ook nog beter afgeeft, hebben we er een puike speler aan, imho.

Hoedanook, ik vond het een strakke pot voetbal gister. Dat ze de laatste 20/15 minuten wat inzakten, is alleen maar begrijpelijk.
Ze hebben een klote fase achter de rug en de laatste 2 partijen alles gegeven. AZ stond er ook goed bij, en dan heb je er een zware kluif aan.
De boys hadden zich prima geweerd.

En zondag krijgen we weer een belangrijke wedstrijd. Gaat gewoon om een positie t.o. Feyenoord.
Ben jij Tweety van Rodaworld?
Forza Roda
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:50:58 #275
154193 TheYoung1
pi_62788104
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:00 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

Ben jij Tweety van Rodaworld?
Alleen op koopavonden
Patat, dat is het!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')