* rulerofdeath geeft Bob-B een aai over de bolquote:
die waren in KPD te vinden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wouter, mot je die foto's van Kira nog?
Ik heb al genoeg stress in het echte leven, dus ik ga mezelf niet martelen door te proberen om jullie tempo mee te lezen. Dus dan ga ik gewoon lekke ergens anders rondhange en als het zich voordoet dat jullie ff niks te zeggen hebben kom ik weer lekker terug.quote:
* TheGirlNextDoor geeft Bob-B een roosvicee en een aai over de bolquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg stress in het echte leven, dus ik ga mezelf niet martelen door te proberen om jullie tempo mee te lezen. Dus dan ga ik gewoon lekke ergens anders rondhange en als het zich voordoet dat jullie ff niks te zeggen hebben kom ik weer lekker terug.
Ik ben een beetje tv aan het kijken en mijn honden komen steeds knuffelen. Dat doen ze altijd alsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
En wat is jullie excuus?
dankquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik link je ff
http://forum.fok.nl/topic/1182758
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor schuift ook wat Roosvicee naar Drizzt_DoUrden
Wat schattigquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben een beetje tv aan het kijken en mijn honden komen steeds knuffelen. Dat doen ze altijd alsweg is. Om de beurt waken bij de achterdeur of bij mij knuffels halen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben een beetje tv aan het kijken en mijn honden komen steeds knuffelen. Dat doen ze altijd alsweg is. Om de beurt waken bij de achterdeur of bij mij knuffels halen.
![]()
![]()
ik heb die meid eerder gezienquote:
Als je het niet kan hebben, waarom blijf je het dan wel proberen?quote:
San!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:39 schreef Samzz het volgende:
GoedenavondMijn bijrijdpaard is een toppertje hoor... maar vanavond een lambal
Hij begon zó verrekte goed in de eerste manche, laat ie het de tweede er gewoon bij zitten he
Zwarten...
fapmateriaal he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb die meid eerder gezien
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:39 schreef Samzz het volgende:
GoedenavondMijn bijrijdpaard is een toppertje hoor... maar vanavond een lambal
Hij begon zó verrekte goed in de eerste manche, laat ie het de tweede er gewoon bij zitten he
Zwarten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |