Bier en tietenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ola señors, I come brearing gifts.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, en nu blijf ik ook lekker.
Ben jij gek!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[emo] Mijn vent (voor zover hij mijn vent is) is heen werken. En we wonen ook niet samen. Verdomd, wat heb ik een kutleven [/emo]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben jij gek!![]()
Seks wanneer je wilt maar je hoeft niet zijn vieze sokken en onderbroeken te wassen.
Hoi!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zal me als importtukker maar eens melden in dit topic. Overigens komen mijn ouders allebei uit de tukkerzone, maar zijn ze verhuisd naar Apeldoorn waar ik toen ben geboren, dus ben niet helemaal import.
Ik woon trouwens in Enschede.
Hoi!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zal me als importtukker maar eens melden in dit topic. Overigens komen mijn ouders allebei uit de tukkerzone, maar zijn ze verhuisd naar Apeldoorn waar ik toen ben geboren, dus ben niet helemaal import.
Ik woon trouwens in Enschede.
Ja nogalquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En toen was het weer rustig hier
Oh geen Wacht tot mijn ouders naar bed gaan Kan ik aan de zuipquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
En wat is jullie excuus?
Skippy, je doelt op dat gedoe met je moeder en jij met je bezopen hoofd 's nachts en jij uit gekicked wordenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh geen Wacht tot mijn ouders naar bed gaan Kan ik aan de zuip
anders wordt je naar de AA gestuurd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh geen Wacht tot mijn ouders naar bed gaan Kan ik aan de zuip
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:13 schreef Bob-B het volgende:
Hehe eindelijk gaat het weer beetje normaal hier.
jammer danquote:
halloquote:
goede rust nemenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand tips om mij optimaal voor te bereiden op de wedstrijd morgen? Hij is nogal belangrijk namelijk
maar moet je je natuurlijk niet verslapenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En een "optijd gaan slapen" is niet van toepassing
Ik had het meer over de wisselwerking tussen jou en dat 18 jarige springboontje. Niet op de man verder.quote:
Nee. Mijn wekker gaat om half 10. Ik kan dus tot half 12 opblijvenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar moet je je natuurlijk niet verslapen
Neequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders wordt je naar de AA gestuurd?
Dan slaap je best langquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Mijn wekker gaat om half 10. Ik kan dus tot half 12 opblijven
hoezo dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had het meer over de wisselwerking tussen jou en dat 18 jarige springboontje. Niet op de man verder.
Joah. 10 uurtjes.quote:
sommigen willen op zondag wel eens uitslapenquote:
bij papa en mama op de bankquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
NeeOok geen zin om beneden te zitten
quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:27 schreef Lastlivingsoul het volgende:
*Valt er even totaal tussendoor met een nutteloze vraag *
Nog mensen die uitgaan vanavond?
mijn pa en ma zitten 2 meter verderquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit. Bij mijn ouders zitten.
Komt altijd ruzie van
Gelul, een stungun doet minder pijn i.v.m. die replydiaree die jullie samen tegen elkaar produceren.quote:
nopezquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:27 schreef Lastlivingsoul het volgende:
*Valt er even totaal tussendoor met een nutteloze vraag *
Nog mensen die uitgaan vanavond?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelul, een stungun doet minder pijn i.v.m. die replydiaree die jullie samen tegen elkaar produceren.
Tussen mij en mijn ouders zit een hele verdiepingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn pa en ma zitten 2 meter verder
zit in zo'n hokje met een computer en wat zooi
ach, dat valt toch nog wel mee?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelul, een stungun doet minder pijn i.v.m. die replydiaree die jullie samen tegen elkaar produceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |