Bier en tietenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ola seņors, I come brearing gifts.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, en nu blijf ik ook lekker.
Ben jij gek!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[emo] Mijn vent (voor zover hij mijn vent is) is heen werken. En we wonen ook niet samen. Verdomd, wat heb ik een kutleven [/emo]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben jij gek!![]()
Seks wanneer je wilt maar je hoeft niet zijn vieze sokken en onderbroeken te wassen.
Hoi!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zal me als importtukker maar eens melden in dit topic. Overigens komen mijn ouders allebei uit de tukkerzone, maar zijn ze verhuisd naar Apeldoorn waar ik toen ben geboren, dus ben niet helemaal import.
Ik woon trouwens in Enschede.
Hoi!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zal me als importtukker maar eens melden in dit topic. Overigens komen mijn ouders allebei uit de tukkerzone, maar zijn ze verhuisd naar Apeldoorn waar ik toen ben geboren, dus ben niet helemaal import.
Ik woon trouwens in Enschede.
Ja nogalquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En toen was het weer rustig hier
Oh geen Wacht tot mijn ouders naar bed gaan Kan ik aan de zuipquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
En wat is jullie excuus?
Skippy, je doelt op dat gedoe met je moeder en jij met je bezopen hoofd 's nachts en jij uit gekicked wordenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh geen Wacht tot mijn ouders naar bed gaan Kan ik aan de zuip
anders wordt je naar de AA gestuurd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh geen Wacht tot mijn ouders naar bed gaan Kan ik aan de zuip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |