quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:13 schreef Bob-B het volgende:
Hehe eindelijk gaat het weer beetje normaal hier.
jammer danquote:
halloquote:
goede rust nemenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand tips om mij optimaal voor te bereiden op de wedstrijd morgen? Hij is nogal belangrijk namelijk
maar moet je je natuurlijk niet verslapenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En een "optijd gaan slapen" is niet van toepassing
Ik had het meer over de wisselwerking tussen jou en dat 18 jarige springboontje. Niet op de man verder.quote:
Nee. Mijn wekker gaat om half 10. Ik kan dus tot half 12 opblijvenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar moet je je natuurlijk niet verslapen
Neequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders wordt je naar de AA gestuurd?
Dan slaap je best langquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Mijn wekker gaat om half 10. Ik kan dus tot half 12 opblijven
hoezo dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had het meer over de wisselwerking tussen jou en dat 18 jarige springboontje. Niet op de man verder.
Joah. 10 uurtjes.quote:
sommigen willen op zondag wel eens uitslapenquote:
bij papa en mama op de bankquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
NeeOok geen zin om beneden te zitten
quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:27 schreef Lastlivingsoul het volgende:
*Valt er even totaal tussendoor met een nutteloze vraag *
Nog mensen die uitgaan vanavond?
mijn pa en ma zitten 2 meter verderquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit. Bij mijn ouders zitten.
Komt altijd ruzie van
Gelul, een stungun doet minder pijn i.v.m. die replydiaree die jullie samen tegen elkaar produceren.quote:
nopezquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:27 schreef Lastlivingsoul het volgende:
*Valt er even totaal tussendoor met een nutteloze vraag *
Nog mensen die uitgaan vanavond?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelul, een stungun doet minder pijn i.v.m. die replydiaree die jullie samen tegen elkaar produceren.
Tussen mij en mijn ouders zit een hele verdiepingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn pa en ma zitten 2 meter verder
zit in zo'n hokje met een computer en wat zooi
ach, dat valt toch nog wel mee?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelul, een stungun doet minder pijn i.v.m. die replydiaree die jullie samen tegen elkaar produceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |