Doe niet zo joods.quote:
Daar heb je wel gelijk in, alleen tegen andere tegenstanders genoot Koevermans het volledige vertrouwen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lazovic is wat bewegelijker dan Koevermans, dat is denk ik wel een goede keus tegen het wat trage centrum van De Graafschap.
In een goed draaiend elftal zijn het wel nuttige spelers, zie Koevermans bij AZ.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet dat ik er mee zit, Koevermans maakt al tijden niets klaar. Aan de andere kant Lazovic of Koevermans is als lood om oud ijzer. Beiden voldoen niet.
Het maakt zeker wel uit of Brechet er in staat of nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, zolang Afellay fit is, maken die 10 anderen toch niets uit.
Mag niet gaan van mama.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:32 schreef denthemen het volgende:
Waarom zitten jullie thuis? Het begint al bijna
Understatement van het jaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In een goed draaiend elftal zijn het wel nuttige spelers, zie Koevermans bij AZ.
Maar PSV heeft wel eens betere spitsen gehad inderdaad.
Ik praat wel op haar in, ga jij maar alvastquote:
Lief, thanksquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik praat wel op haar in, ga jij maar alvast
Ik dacht, laat ik het subtiel brengenquote:
Tegen Volendam hadden ze ook genoeg aardige kansen volgens mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Goed begin, al 2 aardige kansen
Nee bommel wordt als aanvoerder regelmatig gepasseerdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Manu82 het volgende:
Bommel lijkt me best leuk om terug te hebben
Is hij geblesseerd overigens?
Have funquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik zit ff in Londen nu, heerlijk middagje Birmingham city, arsenal en man u gekeken net
Directquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Volendam 27 schoten, en vandaag zelfs 30.
Kan misschien niet het meest overweldende voetbal zijn, maar PSV speelt zeker direct.
Inderdaad, probeert. Zo vaak gezien dat er niemand voor de goal was, of dat na terugdraaien, de bal tussen de spitsen in gespeeld werd. Gewoon een 'doe maar wat' mentaliteit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
Direct spel is dat je snel de goal probeert te vinden, zonder allerlei omwegen(passing). Dat deed PSV wel aardig vandaag. Zegt misschien wat over PSV's middenveld, maar ze proberen het tenminste, he.
Die gast heeft sowieso een kort lontje. Maar of ie boos was? Denk dat het wel meevalt....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lazo een beetje op z'n pik getrapt vanavond?
Nee tuurlijk is hiet niet boos.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:17 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Die gast heeft sowieso een kort lontje. Maar of ie boos was? Denk dat het wel meevalt....
Zijn goal onderstreepte alleen maar meer hoe zwak De Graafschap was en hoezeer hij niet thuis gaf. Waarschijnlijk kan ie met de winter wel verkocht. Dat ie zo'n dikke kans verprutst, bij voortduring balverlies lijdt, maakt hem niet onverkoopbaar. Cijfermatig hard doet hij het dit seizoen goed.quote:
Van waar moet je komen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wil graag kaartjes hebben voor psv-roda over 3 weken. Weet iemand hoe ik hieraan kom zonder seizoenskaart en clubkaart ?
-doe normaal-quote:
Ja maar Groningen wint weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef RijstNatie het volgende:
nu onze concurrentie even puntverlies lijden, en we zijn in de winterstop al kampioen
Iemand met een (S)CC vragen of om kaarten voor je te halen....quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wil graag kaartjes hebben voor psv-roda over 3 weken. Weet iemand hoe ik hieraan kom zonder seizoenskaart en clubkaart ?
gewoon even een clubcard aanvragen en hopen dat ze n btje opschieten. Kost maar een tientje en is 4 jaar geldigquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Inderdaad, we krijgen nu twee traditionele kut tegenstanders achter elkaar. Dat zullen geen 6 punten worden normaal gesprokenquote:
Verliespartij verwacht ik.quote:
Ga je deze keer wel gelijk krijgen itt gisteren?quote:
Ik hoop het nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ga je deze keer wel gelijk krijgen itt gisteren?
quote:'Philips stopt als shirtsponsor PSV'
EINDHOVEN - Het bedrijf dat al sinds de oprichting in 1913 aan PSV verbonden is en zelfs in de clubnaam verweven zit, stopt als shirtsponsor. Philips zal binnenkort niet meer op het shirt van Philips Sport Vereniging pronken.
Dat vermoedt voormalig technisch directeur Stan Valckx van PSV. In een interview met NOS Langs de Lijn zei de Limburger zaterdagavond dat Philips geen enkele affiniteit meer heeft met topvoetbal.
Valckx, die ook oud-voetballer is bij PSV, zei echter ook dat ,,als het bedrijf binnenkort daadwerkelijk wereldkundig maakt dat het stopt als hoofdsponsor voor de club, dat niet meteen betekent dat het PSV niet meer sponsort''.
Volgens Valckx gaat Philips enkel door als naamgever van de club en het stadion, voor een aanzienlijk bedrag. ,,Als shirtsponsor zal Philips echter verdwijnen.''
Dat zou betekenen dat PSV in de nabije toekomst mogelijk met een andere shirtsponsor op de proppen komt.
Valckx moest in mei vertrekken bij PSV na een conflict met techisch directeur Jan Reker. De taken van Valckx zijn inmiddels overgenomen door Adrie van Kraaij.
mja dat had ik gister al ergens gelezen..quote:
Ja. De hoogste bieder.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja dat is inderdaad zo ja. Vraag me af wie er op het shirt komt. Enige voorkeur?
Rabobank scheen al eens interesse te hebben getoond. Past alleen niet echt bij 't shirt qua kleuren (oranje). Denk dat ik vooral het Philips blauw van de uitshirts ga missen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja dat is inderdaad zo ja. Vraag me af wie er op het shirt komt. Enige voorkeur?
Philips blauw zou ik niet missen. Mooiste uit shirt van psv vind ik nog steeds deze:quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Rabobank scheen al eens interesse te hebben getoond. Past alleen niet echt bij 't shirt qua kleuren (oranje). Denk dat ik vooral het Philips blauw van de uitshirts ga missen.
Leuk Rabobank, dat zou ik nog niet eens zo erg vinden...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Rabobank scheen al eens interesse te hebben getoond. Past alleen niet echt bij 't shirt qua kleuren (oranje). Denk dat ik vooral het Philips blauw van de uitshirts ga missen.
voor mij niet hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is het zo vervelend dat ik een dergelijk plaatje plaats???
Als je nog wat andere foto's van haar post niet!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
als je die auto eraf shoptquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Philips blauw zou ik niet missen. Mooiste uit shirt van psv vind ik nog steeds deze:
[ afbeelding ]
Heb je er nog meer?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog eentje om het af te leren:
[ afbeelding ]
Speciaal voor WooZ zonder auto.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
ja idd.. echt zonde...quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 'ie bijna nooit gebruikt wordt
why specifiek Rabobank? ING of Postbank kan dan toch ook?quote:
Idd want echt veel krijgen we nu ook niet voor de sponsoringquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:55 schreef ganzenherder het volgende:
Zolang het maar veel geld in het laatje brengt kan het me niet schelen wie sponsort
quote:Afellay is nog lang niet volwassen
Door: Fokko Ebbens
Gepubliceerd: gisteren 21:57
Update: gisteren 21:57
Aan de hand van Ibrahim Afellay won PSV eenvoudig van De Graafschap (3-0). In Eindhoven is hij echter ook een bron van irritatie.
Ibrahim Afellay krijgt de credits die hij verdient. De aanvallende middenvelder van PSV heeft zich de laatste vijf jaar ontwikkeld tot smaakmaker van de landskampioen. Afellay (22) is technisch vaardig, heeft een goede pass én een individuele actie. ‘Ibi’ is na dit seizoen klaar voor de absolute top, zo luidt de publieke opinie.
Maar is dat wel zo? Afellays trainers lopen en plein public weliswaar met hem weg, maar onder het oppervlak borrelen frustraties. In de top van het mondiale voetbal is meer gevraagd dan alleen techniek en inzicht. Mentale weerbaarheid is minstens zo belangrijk. En daar schort het bij Afellay nog wel eens aan.
Neem een willekeurige training op De Herdgang. Pakken zijn medespelers hem iets te hard aan, dan gaat Afellay liggen en schreeuwt hij moord en brand. Teamgenoten kijken er niet meer van op, ze laten hem liggen, schudden het hoofd en gaan door.
Afellay is geen held van het stevige duel, nooit geweest. Hij parasiteert liever op zijn technische kwaliteiten. Zijn teamgenoten moeten hem in zijn ogen met fluwelen handschoenen behandelen, bang als hij is om – weer – geblesseerd te raken.
Want daar ligt het volgende euvel. Afellay is te vaak ziek, zwak of misselijk. PSV hield het in het begin van zijn carričre op groeiproblemen, maar daar kunnen club en speler zich nu niet meer achter verschuilen.
Afellay miste de laatste weken de duels met FC Volendam en Liverpool. De oorzaak? Een gekneusde teen. Volgens de medische staf van PSV had hij met een injectie tegen de Engelsen kunnen spelen. Uit angst voor nog een blessure weigerde de negenvoudig international echter, tot onvrede van Huub Stevens. Maar de oefenmeester kon niets anders dan de beslissing van zijn pupil respecteren.
Het is te hopen dat Afellay zich in de toekomst gemakkelijker over dit soort blessures heen zet. Met name de Engelse topclubs hebben een hekel aan piepende spelers. Niet voor niets ergerden John Terry en Frank Lampard zich bij Chelsea kapot aan Arjen Robben. Waar het duo zich op karakter langs hun blessures vocht, daar stapte de Nederlandse dribbelaar bij het minste of geringste uit.
Ook naar buiten toe presenteert Afellay zich nog lang niet als de vedette die hij denkt te zijn. Hij haalt flink uit naar zijn club als Ismail Aissati eindelijk zijn breuk met PSV voor elkaar heeft en wil niet meer met de media praten als er kritiek op hem is. Volgens het begeleidingsteam van PSV wordt hij vaak genoeg terechtgewezen op zijn hautaine gedrag, maar luisteren doet hij niet.
Tegen spelers zoals Leon Hese en René Bot van De Graafschap excelleert Afellay: hij tekende zelf voor de 3-0 nadat Danko Lazovic eerder al twee keer had gescoord. Niemand plaatst na zo’n wedstrijd vraagtekens bij zijn mentale tekortkomingen, maar wil de talentvolste voetballer van de Eredivisie een grote meneer worden, dan moeten ze bij PSV de fluwelen handschoentjes snel uittrekken. Met zijn gedrag en mentale kwetsbaarheid is de échte top voor Afellay nog ver weg.
Op de jonge spelers.....quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:45 schreef WooZ het volgende:
op wie of wat?
Omdat hij dagelijks met zijn Maserati aan kwam scheuren terwijl Aissati met het busje moest...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:41 schreef Manu82 het volgende:
Volgens Huub heeft Alcides ook een slechte invloed gehad
Ik heb d'r nog wel 1 voor jequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef neilpad het volgende:
Iemand een idee waar je ergens in de stad nog het oude thuis shirt kan kopen?
Geen idee maar op fanmarkt.nl heb je 'm voor 35 euro.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef neilpad het volgende:
Waarom zou je dat willen? Ik denk dat er wel genoeg supporters zijn die er eentje aan je willen verkopenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef neilpad het volgende:
quote:
Bij mij staat Simons er opquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef neilpad het volgende:
[..]
![]()
Nouja tis niet voor mezelf maar voor een vriend van me die over een tijdje een half jaar naar het buitenland gaat. Hij vind het huidige shirt maar kut en wilde die van vorig jaar voor zijn verjaardag.
Alleen sinds het nieuwe shirt uit is, is het oude helemaal verdwenen lijkt het. Ze moeten die dingen toch ergens laten...
idd gewoon ergens online bestellen, vaakt zijn er nog wel diverse webshops die die dingen hebben voor heel goedkoopquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef neilpad het volgende:
[..]
![]()
Nouja tis niet voor mezelf maar voor een vriend van me die over een tijdje een half jaar naar het buitenland gaat. Hij vind het huidige shirt maar kut en wilde die van vorig jaar voor zijn verjaardag.
Alleen sinds het nieuwe shirt uit is, is het oude helemaal verdwenen lijkt het. Ze moeten die dingen toch ergens laten...
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen trouwens?
Al vier jaar lang zelfs!quote:
Een Escalade had hij toch? Daar heb ik hem tenminste een paar keer in zien rijden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Omdat hij dagelijks met zijn Maserati aan kwam scheuren terwijl Aissati met het busje moest...
Ja zo'n ding had hij ook. Op het laatst reed hij met een Maserati, maar wat hij ermee gedaan heeft?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:57 schreef Helly het volgende:
[..]
Een Escalade had hij toch? Daar heb ik hem tenminste een paar keer in zien rijden.
hij zal er wel de winterbanden van de kampioenkar hebben ondergelegd daar in het oostenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja zo'n ding had hij ook. Op het laatst reed hij met een Maserati, maar wat hij ermee gedaan heeft?
Yepquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:07 schreef Leso_Varen het volgende:
Oh, en je sig:
geweldig leuk liedje! (Of in elk geval, ik neem aan dat je het van Juno hebt...)
quote:
Volgens mij loopt De Pers achter in hun analyse. PSV is namelijk al bezig met Afellay hard te maken aangezien er expres regelmatig niet gefloten wordt op trainingen als er overtredingen op Afellay gemaakt worden. Maar zijn blessuregevoeligheid blijft inderdaad een probleem, maar dat los je niet op door hem mentaal hard te maken. Sommige spelers zijn nou eenmaal helaas meer geblesseerd dan anderen. Om Afellay nou te gaan vergelijken met Terry en Lampard. Dan noem je er ook twee..quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Mooi stukje over Afellay in De Pers:
[..]
De Pers is dan ook een piskrant die maar iets schrijven om toch een achtergrondverhaaltje in het sportkatern te hebben. Is nie tde eerste keer dat ze een negatief bericht schrijven die neigt naar suggestie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij loopt De Pers achter in hun analyse. PSV is namelijk al bezig met Afellay hard te maken aangezien er expres regelmatig niet gefloten wordt op trainingen als er overtredingen op Afellay gemaakt worden. Maar zijn blessuregevoeligheid blijft inderdaad een probleem, maar dat los je niet op door hem mentaal hard te maken. Sommige spelers zijn nou eenmaal helaas meer geblesseerd dan anderen. Om Afellay nou te gaan vergelijken met Terry en Lampard. Dan noem je er ook twee..
Nou die zou ik wel un huis willen halen.. samen met dat bord. Mag ze inplaats van dat bord m... [censuur ingevoerd door god]quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Matige speler?quote:
Ah vandaar dat PSV zijn begroting sluitend krijgtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef rubbereend het volgende:
tja Salcido is laks, Addo dekt altijd de verkeerde kant, Zonneveld snapt verdedigen gewoon niet en Pieters is nog niet klaar voor de top.......... echt ruim zitten we sowieso niet in de topverdedigers
Is Brechet nog te slecht voor dat rijtje of ben je hem gewoon vergeten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef rubbereend het volgende:
tja Salcido is laks, Addo dekt altijd de verkeerde kant, Zonneveld snapt verdedigen gewoon niet en Pieters is nog niet klaar voor de top.......... echt ruim zitten we sowieso niet in de topverdedigers
ben er wel meer vergeten volgens mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is Brechet nog te slecht voor dat rijtje of ben je hem gewoon vergeten?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Kromkamp is gewoon een belangrijke speler geworden hoor,
tja hij was gewoon vorig jaar de man op rechts die de ruimte voor Farfan kon maken waardoor Farfan op avondtuur kon. Jan zorgde voor de breedte. Bovendien voldeed hij afgelopen seizoen gewoon op eredivisieniveauquote:
Iemand dat artikel van Sportweek?quote:In Sportweek stond vorige week een helder verhaal over het ‘old boys network’ van Jan Reker bij PSV. Hij leidt zelfs een kookclubje met de nodige PSV-ers. Het is er na de grote schoonmaak vast erg gezellig, maar internationaal bakt PSV er intussen niets meer van.
quote:Jin-Hyung Song (21) droomt van een transfer naar PSV. De Zuid-Koreaanse spelmaker van Newcastle Jets wil volgend jaar uit Australië vertrekken. "Ik wil naar Eindhoven. Dat is mijn ideaal, in Nederland spelen. Toen ik zeventien was, keek ik een wedstrijd in Nederland en ik was meteen verkocht. Ik vertrek op z’n vroegst volgend kalenderjaar, na de Aziatische Champions League."
Je speelt niet zomaar bij de Newcastle Jets hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bij PSV gaan spelen.
Ja, en van de enige fatsoenlijke tegenstander waar er tegen gespeeld is werd er dan ook meteen verlorenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:33 schreef jde_kok het volgende:
Heerlijk al dat gezeik, maar ondertussen hebben we gewoon meer punten dan ajax en feyenoord. Gaat prima dus met de resultaten.
1-0 tegen Sparta en Volendam is inderdaad geweldigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:33 schreef jde_kok het volgende:
Heerlijk al dat gezeik, maar ondertussen hebben we gewoon meer punten dan ajax en feyenoord. Gaat prima dus met de resultaten.
mja wat ik daar nou van moet denken weet ik niet.. Ik ken de speler verder ook niet om er over te oordelen..quote:
nou het team van '98/'99, dat team dreef op de goede spitsen... en de Aad de Mos jaren waren ook lastig omdat PSV toen erg in de ombouw wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:59 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het ook al eens ergens in een ander topic gezegd, maar ik vind dat PSV momenteel gewoon het minste elftal heeft van de laatste 20 jaar.
quote:9/10/2008 - Marcellis verrast Van Marwijk
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Op AD.nl laat Bert van Marwijk weten aangenaam verrast te zijn over de ontwikkeling van Marcellis. "Marcellis heeft uitstekend getraind en ons laten zien dat hij ook als rechtsback kan functioneren." Van Marwijk wilde nog niet zeggen of Marcellis of Jan Kromkamp zaterdag met doelman Edwin van der Sar, Andre Ooijer, Joris Mathijsen en Giovanni van Bronckhorst de defensie van Oranje vormt. "Kromkamp is een echte rechtsback met aanvallende kwaliteiten. Het zou inderdaad ook kunnen dat hij begint."
Dat hem dat niet eerder is opgevallen... Hij kan trouwens beter beginnen met Marcellis in plaats van Mathijsen, maar dat snapt geen enkele bondscoach volgens mijquote:
Extreem makkelijk, jajaja. Geloof er lekker zelf in.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, en van de enige fatsoenlijke tegenstander waar er tegen gespeeld is werd er dan ook meteen verloren![]()
Gewoon een extreem makkelijk programma gehad
van az werd dan ook verloren jeweetsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:34 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Extreem makkelijk, jajaja. Geloof er lekker zelf in.
Wedstrijden als Utrecht en AZ uit om te beginnen zijn niet lekker makkelijk...
wtf en in eindhoven kwamen ze der niet uitquote:Voor naar verluidt een half miljoen euro haalden de Duitsers Lee weg bij Tottenham Hotspur.
Had volgens mij vooral te maken met salariseisen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:53 schreef WooZ het volgende:
[..]
wtf en in eindhoven kwamen ze der niet uit
In zijn AZ tijd op een gegeven moment de beste back die er rond liep in Nederland.quote:
In zijn AZ tijd werd hij vooral gruwelijjk gehyped imo. In dat systeem kwam hij tot zijn recht, bij PSV een stuk minder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In zijn AZ tijd op een gegeven moment de beste back die er rond liep in Nederland.
Deze jongen kan zeker voetballen
7 milquote:Volgens The Sun gaat Arsenal een serieuze poging doen om Abrahim Afellay naar Londen te halen. Manager Arsčne Wenger zou zeer gecharmeerd zijn van de 22-jarige middenvelder. Naar verluidt zou de club ruim zeven miljoen euro over hebben voor de PSV’er.
Afellay maakt een goed seizoen door bij PSV en komt makkelijk tot scoren. Hij heeft nog een doorlopend contract tot medio 2011 bij de club uit Eindhoven. In de wandelgangen wordt gezegd dat PSV veel meer wil hebben voor de middenvelder.
Meer interesse
Eerder liet Manchester City al weten interesse te hebben in Afellay. Vermoedelijk gaan beide clubs in de winterstop weer een poging wagen om hem in te lijven.
Ze mogen Lazovic of Koef hebben voor 7 miljoenquote:
ik heb ergens gelezen dat PSV minimaal het dubbele wil hebben.. maar goed spelers gaan bij PSV vaak toch voor veel te weinig weg..quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:59 schreef mcyodogg het volgende:
Abrahim? Is dat een soort vebastering richting Ibi's aanstaande 50ste verjaardag?
En heb je uitgerekend hoeveel minuten voetbal Ibi daarvoor levert? Ben je bekend met Engels voetbal, heb je gezien hoe Robben het daar deed? 7 miljoen is dan een genereus bod. Niet uitgesloten dat je later meer vangt, maar de kans dat Afellay wordt afgekeurd, blijft spelen. Vroeg of laat neemt iemand 'm te grazen, iedereen weet dat. Ibi houdt z'n manieren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef NoelGallagher het volgende:
7 miljoenZo'n prachtaanbod krijg je nooit meer. Hier krijgen we spijt van, o o o.
In de vraag zit het antwoord al...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmm, wat ik mij afvraag is of ibi tussentijds weg mag als het clausulebedrag betaalt wordt.
lijkt me logisch.. PSV kan/mag dan geen nee zeggen.. de vraag is dan alleen of ie het zelf wil..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmm, wat ik mij afvraag is of ibi tussentijds weg mag als het clausulebedrag betaalt wordt.
Dat had hij toch ook gezegd aan het begin van het seizoen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:09 schreef ganzenherder het volgende:
Hopelijk heeft Ibi nog wat clubliefde en gaat ie in de zomerstop pas naar een mooie club voor een mooi bedrag
We hebben het hier wel over het voetbalwereldtje hequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat had hij toch ook gezegd aan het begin van het seizoen?
Interlandweekend
Dat ze hem maar halen in de winterstop dan!quote:Kezman is dé miskoop van Frankrijk dit jaar
Bij PSV maakte Mateja Kezman vier jaar lang indruk als spits, maar sinds zijn vertrek uit Eindhoven gaat het bergafwaarts. Het Franse tijdschrift France Football heeft de Serviër zelfs nu al uitgeroepen tot miskoop van het jaar.
Kezman, die in 122 competitiewedstrijden voor PSV 105 keer wist te scoren, staat sinds deze zomer onder contract bij Paris Saint-Germain. De Franse club nam de aanvaller over van het Turkse Fenerbahçe, waar Kezman in twee seizoenen tot twintig treffers kwam.
Volgens France Football is de uit Belgrado afkomstige Kezman echter de miskoop van het jaar in de Franse competitie. Het tijdschrift meldt dat de 29-jarige spits, die voorheen ook uitkwam voor Chelsea en Atlético Madrid, helemaal geen waarde heeft voor het team van trainer Paul le Guen.
Op 18 december staat Kezman in Parijs tegenover FC Twente. Op de laatste speeldag van de groepsfase van de UEFA Cup staan FC Twente en Paris Saint-Germain in groep A tegenover elkaar.
De vraag is hoe die clausule eruit ziet. Dus zo logisch is het nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
lijkt me logisch.. PSV kan/mag dan geen nee zeggen.. de vraag is dan alleen of ie het zelf wil..
Alleen dat artikel klopt niet helemaal, want hij is verhuurd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:31 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Dat ze hem maar halen in de winterstop dan!
Ere-Noord/Zuid. Gaat je wel een flinke duit kosten. Die website is wel te vertrouwen volgens mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Tallie1982 het volgende:
25 oktober wil ik naar psv - roda gaan. Waar kan ik het beste zitten in het stadion ? Wat is de mooiste plaats ? En is skelper.nl een beetje te vertrouwen ?
Ligt eraan. De beste/warmste plaats met het beste overzicht is een lange zijde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Tallie1982 het volgende:
25 oktober wil ik naar psv - roda gaan. Waar kan ik het beste zitten in het stadion ? Wat is de mooiste plaats ? En is skelper.nl een beetje te vertrouwen ?
Oost is wel gezellig lijkt me maar voor het overzicht hoef je daar niet te zitten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ligt eraan. De beste/warmste plaats met het beste overzicht is een lange zijde.
Toch kun je het beste achter de goal (oost) zitten, maar das mijn mening.
PS wel op tijd komen! Meestal staan we tegen die vlaaien na 5 minuten al met 0-2 achter
Dat ding is dus al maanden oud en ook hier al gepostquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:32 schreef leolinedance het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)seizoenkaart-PSV.ece
Hier kun je mooi zien waar alle seizoenskaarthouders vandaan komen. Een paar zitten wel érg ver!
Monaco, Helsinki (), London, Newcastle, Parijs. 16 Duitsers en 549 (!!) Belgen.
Ja, als of er veel veranderd is de laatste maandenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat ding is dus al maanden oud en ook hier al gepost
Mwah de eerste helft kun je genoeg zien hoor!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oost is wel gezellig lijkt me maar voor het overzicht hoef je daar niet te zitten.
je zit eigenlijk nergens echt slechtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Beter worden ze gediskwalificeerd.quote:Zware eis tegen Atlético, PSV waarschijnlijk niet naar Madrid
14 oktober 2008 10:00
PSV MEDIA - De kans is aanzienlijk dat PSV de uitwedstrijd tegen Atlético niet in Madrid speelt. De Spaanse tegenstander uit de Champions League hangt een straf boven het hoofd na misstanden en racisme in het thuisduel met Olympique Marseille. De UEFA eist dat Atlético drie wedstrijden niet mag spelen in eigen huis.
Reeks van incidenten
De zogeheten UEFA Control and Disciplinary Body wil de club ten gevolge van een reeks incidenten tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Marseille de komende drie Europese-thuiswedstrijden buiten het eigen stadion laten spelen, waarvan één voorwaardelijk met een proeftijd van vijf jaar. Tijdens en rond de wedstrijd tussen Atlético en Marseille, die door de thuisploeg met 2-1 werd gewonnen, vond een reeks van incidenten plaats. In het rapport van de UEFA staat onder meer het in gebreke blijven van goede wedstrijdorganisatie - veiligheid van bezoekers, racisme, het niet nakomen van afspraken richting de tegenpartij, onvoldoende faciliteiten voor Franse pers - en racisme en agressie van de Spaanse supporters. Het maken van oerwoudgeluiden en het gooien van een fles behoren tot de geconstateerde feiten; bij elkaar een lange lijst.
Eis: 150.000 euro boete, coach twee duels schorsing
Ook heeft de UEFA waargenomen dat de coach van Atlético, Javier Aguirre, een speler van Marseille heeft uitgescholden gedurende de wedstrijd. Ook zou hij onsportief de bal niet hebben teruggegeven aan een tegenstander. In de eis wordt de trainer dan ook een schorsing van twee Europese duels opgelegd. Atlético Madrid krijgt tot aanstaande vrijdag de tijd beroep aan te tekenen tegen deze eis. Fans die reeds een ticket hebben geboekt naar Madrid worden verzocht de berichtgeving hieromtrent goed in de gaten te houden, in het bijzonder via PSV.nl als officiële clubsite. Mocht de UEFA deze eis omzetten in een straf, dan moet Atlético zijn thuiswedstrijden spelen in een stadion dat minimaal 300 kilometer verwijderd is van het eigen Calderon in Madrid.
Š PSV NV
Vast ergens anders in Spanjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:41 schreef jde_kok het volgende:
Heerlijk, reisje madrid was al geboekt. Ben benieuwd waar we heen mogen.
Zoals ook tussen de 3000 en 4000 Liverpool supportersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:48 schreef Helly het volgende:
Wel klote voor de mensen die al geboekt hebben.
nou idd.. en die hebben nog veel minder tijd om om te boeken en dat terwijl ze nog niet eens weten, waar ze naar toe moeten..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals ook tussen de 3000 en 4000 Liverpool supporters
Uefa sluit geen grote clubs uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Beter worden ze gediskwalificeerd.
Dat kun je denk ik beter in het Roda topic vragen. Of bij je in de buurt. Hier heb je weinig kans op slagen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb geen clubcard en geen seizoenskaart. Wil 3 kaartjes hebben voor roda - psv. Iemand die deze kan halen voor me ? Kom zelf uit Kerkrade
als het nou camp wordt ff vanaf 020 vliegen, 25e heen 27e terug voor 108 euriquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:52 schreef rubbereend het volgende:
nou dat wordt dus treinen vanaf Madrid voor diegene die gaan, hopelijk gaan ze nu in een stad spelen die aan het hoge snelheidsnet daar liggen dan is 300km redelijk te doen
Fener verhuurt hem ook niet zomaar, dus die zouden een redelijk bod denk ik niet afwijzen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Alleen dat artikel klopt niet helemaal, want hij is verhuurd.
Dat zal wel niet, alleen zal PSG hem niet zomaar terugsturen in januari.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Fener verhuurt hem ook niet zomaar, dus die zouden een redelijk bod denk ik niet afwijzen.
Aangezien hij zo slecht schijnt te spelen zouden ze daar misschien niet eens rouwig om zijn. Aan de andere kant, willen we Kezman nog wel terug? De speler die mislukte bij Chelsea, Atletico, Fenerbahce en PSG? De speler die in de competitie flink scoorde, maar Europees geen potten kon breken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, alleen zal PSG hem niet zomaar terugsturen in januari.
Ik zit ook niet echt te wachten op een speler die het al 5 jaar niet kan waarmaken buiten de Eredivisie. We hebben nu ook al 2 spitsen die Europees niet veel kunnen, en Kezman staat nu ook niet bepaald bekend om zijn meevoetballende kwaliteiten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Aangezien hij zo slecht schijnt te spelen zouden ze daar misschien niet eens rouwig om zijn. Aan de andere kant, willen we Kezman nog wel terug? De speler die mislukte bij Chelsea, Atletico, Fenerbahce en PSG? De speler die in de competitie flink scoorde, maar Europees geen potten kon breken?
Voor mij hoeft het niet zo...
Zou fantastisch zijn maar ik heb de hoop opgegeven dat we hem ooit nog bij PSV terugzien als speler.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Als van Bommel dalijk nog altijd op de bank zit in Munchen dan kunnen we hem halen
Ik heb het ook over volgend seizoenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:48 schreef rubbereend het volgende:
van Bommel geeft niet zomaar op, dus kan me niet voorstellen dat hij al zou willen gaan in de winterstop
En naast Simons zettenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Als van Bommel dalijk nog altijd op de bank zit in Munchen dan kunnen we hem halen
De hoop opgegeven heb ik niet maar ik denk niet dat van Bommel al 'klaar' is in het buitenland.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn maar ik heb de hoop opgegeven dat we hem ooit nog bij PSV terugzien als speler.
Van Bommel ruikt naar Hiddink, dus de RvC/Reker zullen hem er niet bij willen hebben naar alle waarschijnlijkheid....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef rubbereend het volgende:
de hamvraag is dan natuurlijk, is van Bommel bevriend met Rekers? Want dan zal Rekers er alles aan doen hem te halen
Die fotoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:09 schreef Manu82 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)stadion__.html?p=1,1
Er word ook nooit iets gedaan tegen grote clubs hčquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:09 schreef Manu82 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)stadion__.html?p=1,1
feyenoord is uit de uefa cup gezet....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er word ook nooit iets gedaan tegen grote clubs hč
+182 voorspelbaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
feyenoord is uit de uefa cup gezet....
oh nee, je had het over grote clubs.....
Heb je wel meer gelezen dan alleen de kop?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er word ook nooit iets gedaan tegen grote clubs hč
Probleem is dat PSV nu indirect gestraft wordt. Het is nog steeds twijfelachtig of Atletico tegen PSV wel in het eigen stadion mag spelen, daardoor is de kaartverkoop nog steeds opgeschort en zullen er dus hoogstwaarschijnlijk minder supporters mee gaan. Tijd dus voor PSV (en de Nederlandse regeringquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je wel meer gelezen dan alleen de kop?
Ze worden nu later gestraft, omdat het logistiek gezien een ramp zou zijn het op zulk korte termijn te veranderen, voor onder andere de Liverpool-supporters en ook de hele organisatie van de wedstrijd. Stel dat ze na het beroep worden vrijgesproken worden, mag je zeuren, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
ik nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef PyTh het volgende:
Heb een goed gevoel over de wedstrijd van morgen in Breda.
Nee, ik ook niet. NAC is in vorm, PSV (was) niet in vorm. Ik gok niet dat die interland intermezzo veel heeft veranderd. Hoewel Marcellis misschien nog beter gaat spelen omdat zijn vertrouwen enzo een boost heeft gekregen. Maarja, afwachten...quote:
Gelijkspel zou ik op voorhand voor tekenenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:13 schreef ganzenherder het volgende:
Ben al redelijk tevreden met een gelijkspelletje morgen eigenlijk
Staan ze wel nog steeds eerste.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:58 schreef WooZ het volgende:
hopen dat ook groningen een mooi resultaat weet te boeken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:32 schreef ruud.nl het volgende:
Ik denk dat het een zwaarbevochten 1-2 zege wordt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Groningen kampioen zou ik stiekem best grappig en tof vinden
Ik ook!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ik op voorhand voor tekenen
Hoho, je moet ook niet voor het gelijkspel gaan maar vooraf zou ik er zo voor tekenen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:27 schreef mcyodogg het volgende:
Tekenen voor een gelijkspel zou ik alleen doen bij uitwedstrijden in de Champions League. Het zal wel weer een traditionele moeilijke wedstrijd worden daar, maar als PSV een beetje halfslachtig voor een gelijkspel gaat, zie ik het alweer misgaan.
Uhm, zit ik hier in het topic met de kampioen (en dat 4x achter elkaar)?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ik op voorhand voor tekenen
Ach, je kent grrrrr nog niet zo goed....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Uhm, zit ik hier in het topic met de kampioen (en dat 4x achter elkaar)?![]()
Wel leuk om te lezen voor ons, maar toch ik zou zeggen dat jullie met zulke resultaten bij subtoppers niet blij zouden moeten zijn.
Ik gooi het op een gelijkspel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk een verlies vanavond, 2-1.
Zou wel weer tijd worden ja...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:41 schreef neilpad het volgende:
Als we voor de vijf op een rij gaan zullen we toch een keer een fatsoenlijke prestatie moeten neerzetten tegen een club die wat meer niveau heeft dan Sparta/Volendam/De Graafschap...
Waarom dan niet tegen NAC? We hebben een kwalitatief betere selectie, hopelijk komt het er vandaag uit.
Ach, als ik zeg dat het een verlies word, kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik gooi het op een gelijkspel.
Beetje positief blijven
Gelijkspel zou inderdaad geen ramp zijn. Maar om nou al van te voren blij te zijn met een punt, vind ik ook weer overdreven. Laten we gewoon vertrouwen hebben in een overwinning, en dan zien we tijdens de wedstrijd wel wat het hoogst haalbare is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, je moet ook niet voor het gelijkspel gaan maar vooraf zou ik er zo voor tekenen.
2 maal Dankoquote:
Daar moet ik je gelijk gevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, als ik zeg dat het een verlies word, kan het alleen maar meevallen.
2e mogen ze worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Groningen kampioen zou ik stiekem best grappig en tof vinden
Dat dusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
2e mogen ze worden.
Al is psv de komende 100 jaar kampioen, mij zou het niet gaan vervelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |