Doe niet zo joods.quote:
Daar heb je wel gelijk in, alleen tegen andere tegenstanders genoot Koevermans het volledige vertrouwen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lazovic is wat bewegelijker dan Koevermans, dat is denk ik wel een goede keus tegen het wat trage centrum van De Graafschap.
In een goed draaiend elftal zijn het wel nuttige spelers, zie Koevermans bij AZ.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet dat ik er mee zit, Koevermans maakt al tijden niets klaar. Aan de andere kant Lazovic of Koevermans is als lood om oud ijzer. Beiden voldoen niet.
Het maakt zeker wel uit of Brechet er in staat of nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, zolang Afellay fit is, maken die 10 anderen toch niets uit.
Mag niet gaan van mama.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:32 schreef denthemen het volgende:
Waarom zitten jullie thuis? Het begint al bijna
Understatement van het jaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In een goed draaiend elftal zijn het wel nuttige spelers, zie Koevermans bij AZ.
Maar PSV heeft wel eens betere spitsen gehad inderdaad.
Ik praat wel op haar in, ga jij maar alvastquote:
Lief, thanksquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik praat wel op haar in, ga jij maar alvast
Ik dacht, laat ik het subtiel brengenquote:
Tegen Volendam hadden ze ook genoeg aardige kansen volgens mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Goed begin, al 2 aardige kansen
Nee bommel wordt als aanvoerder regelmatig gepasseerdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Manu82 het volgende:
Bommel lijkt me best leuk om terug te hebben
Is hij geblesseerd overigens?
Have funquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik zit ff in Londen nu, heerlijk middagje Birmingham city, arsenal en man u gekeken net
Directquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Volendam 27 schoten, en vandaag zelfs 30.
Kan misschien niet het meest overweldende voetbal zijn, maar PSV speelt zeker direct.
Inderdaad, probeert. Zo vaak gezien dat er niemand voor de goal was, of dat na terugdraaien, de bal tussen de spitsen in gespeeld werd. Gewoon een 'doe maar wat' mentaliteit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
Direct spel is dat je snel de goal probeert te vinden, zonder allerlei omwegen(passing). Dat deed PSV wel aardig vandaag. Zegt misschien wat over PSV's middenveld, maar ze proberen het tenminste, he.
Die gast heeft sowieso een kort lontje. Maar of ie boos was? Denk dat het wel meevalt....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lazo een beetje op z'n pik getrapt vanavond?
Nee tuurlijk is hiet niet boos.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:17 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Die gast heeft sowieso een kort lontje. Maar of ie boos was? Denk dat het wel meevalt....
Zijn goal onderstreepte alleen maar meer hoe zwak De Graafschap was en hoezeer hij niet thuis gaf. Waarschijnlijk kan ie met de winter wel verkocht. Dat ie zo'n dikke kans verprutst, bij voortduring balverlies lijdt, maakt hem niet onverkoopbaar. Cijfermatig hard doet hij het dit seizoen goed.quote:
Van waar moet je komen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wil graag kaartjes hebben voor psv-roda over 3 weken. Weet iemand hoe ik hieraan kom zonder seizoenskaart en clubkaart ?
-doe normaal-quote:
Ja maar Groningen wint weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef RijstNatie het volgende:
nu onze concurrentie even puntverlies lijden, en we zijn in de winterstop al kampioen
Iemand met een (S)CC vragen of om kaarten voor je te halen....quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wil graag kaartjes hebben voor psv-roda over 3 weken. Weet iemand hoe ik hieraan kom zonder seizoenskaart en clubkaart ?
gewoon even een clubcard aanvragen en hopen dat ze n btje opschieten. Kost maar een tientje en is 4 jaar geldigquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Inderdaad, we krijgen nu twee traditionele kut tegenstanders achter elkaar. Dat zullen geen 6 punten worden normaal gesprokenquote:
Verliespartij verwacht ik.quote:
Ga je deze keer wel gelijk krijgen itt gisteren?quote:
Ik hoop het nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ga je deze keer wel gelijk krijgen itt gisteren?
quote:'Philips stopt als shirtsponsor PSV'
EINDHOVEN - Het bedrijf dat al sinds de oprichting in 1913 aan PSV verbonden is en zelfs in de clubnaam verweven zit, stopt als shirtsponsor. Philips zal binnenkort niet meer op het shirt van Philips Sport Vereniging pronken.
Dat vermoedt voormalig technisch directeur Stan Valckx van PSV. In een interview met NOS Langs de Lijn zei de Limburger zaterdagavond dat Philips geen enkele affiniteit meer heeft met topvoetbal.
Valckx, die ook oud-voetballer is bij PSV, zei echter ook dat ,,als het bedrijf binnenkort daadwerkelijk wereldkundig maakt dat het stopt als hoofdsponsor voor de club, dat niet meteen betekent dat het PSV niet meer sponsort''.
Volgens Valckx gaat Philips enkel door als naamgever van de club en het stadion, voor een aanzienlijk bedrag. ,,Als shirtsponsor zal Philips echter verdwijnen.''
Dat zou betekenen dat PSV in de nabije toekomst mogelijk met een andere shirtsponsor op de proppen komt.
Valckx moest in mei vertrekken bij PSV na een conflict met techisch directeur Jan Reker. De taken van Valckx zijn inmiddels overgenomen door Adrie van Kraaij.
mja dat had ik gister al ergens gelezen..quote:
Ja. De hoogste bieder.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja dat is inderdaad zo ja. Vraag me af wie er op het shirt komt. Enige voorkeur?
Rabobank scheen al eens interesse te hebben getoond. Past alleen niet echt bij 't shirt qua kleuren (oranje). Denk dat ik vooral het Philips blauw van de uitshirts ga missen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja dat is inderdaad zo ja. Vraag me af wie er op het shirt komt. Enige voorkeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |