4-0quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
Hallo, wij zijn Ajax? Ik verwacht een makkelijke 0-4 overwinning.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
Wedstrijd hier volgen graag; Live Eredivisieverslagen #27
Idd. Ziet al vanaf minuut een dat ze geen zin hebben om te rennen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
alles zit tegen. ik voel me niet eens echt boos.
Het zit niet echt tegen voor Ajax. Gewoon een gebrek aan teamgeest en wil. Dat mag Marco aangerekend worden. De kwaliteit is er nl. wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
alles zit tegen. ik voel me niet eens echt boos.
Het sarcasme droop natuurlijk niet van mijn reactie af, hè.quote:
Dat wordt hem niet...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
Hallo, wij zijn Ajax? Ik verwacht een makkelijke 0-4 overwinning.
geen dingen verzinnen die er niet zijn. het valt toevallig 2x precies goed voor Heerenveen, thats it.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het zit niet echt tegen voor Ajax. Gewoon een gebrek aan teamgeest en wil. Dat mag Marco aangerekend worden. De kwaliteit is er nl. wel.
lol wat een instelling.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht "regen" dat wordt niks, en ja hoor
Nee, dat wist ik je ook wel te vertellen.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik schijt 'm keihard in m'n broek. Heerenveen uit vind ik één van de akeligste wedstrijden van het seizoen. Dat begon ooit met die dikke 5-1 nederlaag met onder andere Allbäck. 2001/2002 als ik mij goed herinner.
Maar de laatste wedstrijden gingen wel okay. En Sulejmani kan geen paal en lat meer raken.
Ach man Heerenveen speelt tot nu toe met Ajax. Ga de werkelijkheid niet uit de weg aub.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
geen dingen verzinnen die er niet zijn. het valt toevallig 2x precies goed voor Heerenveen, thats it.
Ach man Heerenveen speelt tot nu toe met Ajax. Ga de werkelijkheid niet uit de weg aub.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
geen dingen verzinnen die er niet zijn. het valt toevallig 2x precies goed voor Heerenveen, thats it.
ja duh, snelle 2-0 en het publiek staat erachter. gek hè?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach man Heerenveen speelt tot nu toe met Ajax. Ga de werkelijkheid niet uit de weg aub.
Er is net voor weet ik veel hoeveel geld aan spelers gehaald door Ajaxquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:53 schreef TheJanitor het volgende:
Het is nu eenmaal niet anders. Dit is zo'n beetje het beste elftal maar het is niet goed genoeg. Het wordt eens tijd dat we 40miljoen investeren in de selectie!
Tief lekker op naar je eigen topic, pleurisboerquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
Hup, weer geel Ajax. Nee, gaat lekker! Kampioenen!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
Hup, weer geel Ajax. Nee, gaat lekker! Kampioenen!
Ja, want de jaren voor van Basten deden we het zo geweldig, het moet wel aan de trainer liggenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:49 schreef GieJay het volgende:
VAN BASTEN ROT OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |