goed gehandeld paddy! deze kloon voelt zijn absurde krachten weer groeien intussen, hulde.quote:
Wat kan jij janken zeg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goed gehandeld paddy! deze kloon voelt zijn absurde krachten weer groeien intussen, hulde.
Wat snap je niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Weer een top onderbouwde OP. Zou zo een Meki topic kunnen zijn
Maar TS onderbouw je OP eens met bronnen
wat ben jij een duidelijke kloon van een (gebande) user met een ander ip... jankert.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij een duidelijke kloon van een (gebande) user met een ander ip... jankert.
goed he!quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goed he!
heerlijk jouw gekloon.
Van de beweringen in de OP maar dat had ik je al gevraag maar schinbaar is lezen erg moeilijk voor jouquote:
nou nee hoor. ik loop niet om jouw ban te janken of aan te smeren, ik loop te zeiken dat jij een gebande kloon bent die blijkbaar ip-technisch niet te achterhalen is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:31 schreef Reraise het volgende:
[..]
Hahahahahah vandaar dat je om een ban loopt te janken.
Je ben echt grappig knul.
Mazzeltof להתראות
samcohen@live.nl
Kan niet Meki zijn. Zijn Nederlands is namelijk nog slechter!quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van de beweringen in de OP maar dat had ik je al gevraag maar schinbaar is lezen erg moeilijk voor jou
Doe dat dan is het desbetreffende forum.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee hoor. ik loop niet om jouw ban te janken of aan te smeren, ik loop te zeiken dat jij een gebande kloon bent die blijkbaar ip-technisch niet te achterhalen is.
en 'oprappen' is iets wat niet bestaat, tenzij je een rappertje bent.
dat het van jou kwam was wel duidelijk, je schreef 'oprappen'.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:43 schreef Reraise het volgende:
[..]
Uitspraak Wilders
http://www.elsevier.nl/we(...)ntifada.htm?rss=true
Uitspraak Griffith
http://www.nrcnext.nl/nie(...)kaanse_probleemjeugd
En de rest van de beweringen bijvoorbeeld dat Verdonk haar zetels voor het oprapen liggen komen van mij.
En als je vind dat dat niet klopt kan je inhoudelijk gaan aangeven waarom dan niet.
En anders iets dom roepen over klonen en racisme.
Ja hebt het basisschool verlaten let niet meer zo op spelvouten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat het van jou kwam was wel duidelijk, je schreef 'oprappen'.
De kutMarokkanen wel ja. Maar toch niet elke willekeurige Marokkaan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Niet dat ik zo'n fan van Verdonk, Wilders of Griffith ben, niet dat ik de Telegraaf lees...
... maar zou het misschien ook nog zo kunnen zijn dat Marokkanen alle negatieve publiciteit een klein beetje aan zichzelf hebben te danken? Zomaar een gekke gedachte hoor...
Waar heb ik iets geroepen over racismequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:43 schreef Reraise het volgende:
En anders iets dom roepen over klonen en racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |