Aangezien we moeten benoemen van Wilders en zijn aanhang doe ik dat dus ook. (wel met een rotterdams accent dan)quote:
Van jou vind ik het geen belediging als je me inhoudsloos noemt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:53 schreef Reraise het volgende:
[..]
Sommige inhoudloze roepen Meki clone Meki clone .
Ik zal jou daar ook toe rekenen.
Kun je ook neer rappen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:35 schreef Reraise het volgende:
Verdonk haar zetels liggen voor het oprappen.
Dat is die onzin die knuffelmocro Ali B. uitbraakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:56 schreef Gia het volgende:Wat is dat eigenlijk oprappen?
Dat je een battle moet doen voor je zetelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Kun je ook neer rappen?
Wat is dat eigenlijk oprappen?
Het is een feit dat je in dit draadje inhoudloos ben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Van jou vind ik het geen belediging als je me inhoudsloos noemt.
Ik hou het even op Cookie_Monster clone. Of Cookie_Monster op zijn beurt weer een Meki clone is laat ik in het midden.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
ts, trietse kutkloon dat je er bent. jammer dat je niet ipgebonden te bannen bent. daarnaast lees je als webmaster alle mailtjes van je baas, eajg. dat is ook niet helemaal correct te noemen.
vuige racist en jodenhater ben je.
tuurlijk. alles wat jij zegt is niet racistisch, maar wat anderen zeggen of doen is dat wel. voor de rest zou je een keiharde ipban moeten krijgen, maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Reraise het volgende:
[..]
Aan het woord huisneger is niks racistisch.
In wat voor taal communiceer jij in vredesnaam??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:02 schreef Reraise het volgende:
[..]
Het is een feit dat je in dit draadje inhoudloos ben.
En je read is slecht, ik ben geen kloon.
Maar probeer On Topic te reageren. (laat zien dat je inhoud heb)
[Doekle Terpstra-mode]Cultuurverrijking en taalvernieuwing.[/Doekle Terpstra-mode]quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:09 schreef Gia het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk? HART schreeuwen?
HAAAAAAART!!!!!
En de uitdrukking: Een vuurtje opstaken.......ken ik eigenlijk ook niet......![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk. alles wat jij zegt is niet racistisch, maar wat anderen zeggen of doen is dat wel. voor de rest zou je een keiharde ipban moeten krijgen, maar dat snap je zelf ook wel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[Doekle Terpstra-mode]Cultuurverrijking en taalvernieuwing.[/Doekle Terpstra-mode]
Welke Julie?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:14 schreef Reraise het volgende:
[..]
Nope de Wilders mode BENOEMEN EN PROVOCEREND SCHREEUWEN.
En iedereen begint te janken julie lijken wel LINKS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |