Katten die worden platgereden maken een mooier geluidquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:00 schreef alors het volgende:
wtf, ben ik de enige die Abel net werkelijk prachtig vond?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:00 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:00 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat de Top50 van vandaag niet veel zal verschillen van de Top50 van een jaar geleden.
heel goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eva de Roovere () in je ondertitel.
![]()
Wat 'n kwijlplaat blijft dit ook..
wel meer niet, ik heb paul de leeuw en andrea bocelli ook niet gehoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze No Mercy nou niet gedraaid?
Gelukkig draaien ze Puff welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:38 schreef alors het volgende:
Neee, waarom geen No Mercy, ik ben ontroostbaar
Ja, Time to say goodbye ook niet en k Heb je lief..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze No Mercy nou niet gedraaid?
deze maakt het wel goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:38 schreef alors het volgende:
Neee, waarom geen No Mercy, ik ben ontroostbaar
Een van de weinige platen waarvan ik echt vind dat het beter is dan het origineelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Verkrachting van 't origineel.. En toch zo'n hit..
Ik heb rooie vlekken op plekken waarvan ik niet eens wist dat je ze daar kon krijgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:39 schreef on_air het volgende:. Dit verschrikkelijke vihikel
.
Toen al kudt, nu nog.
En bultjes,quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb rooie vlekken op plekken waarvan ik niet eens wist dat je ze daar kon krijgen
Please don't go.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Please don't go... sorry maar ik moet even de stad in
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een van de weinige platen waarvan ik echt vind dat het beter is dan het origineel.
Daar kon ik ook nog wel van genieten. Van 't optreden dan, Sting in pak doet me weinig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef on_air het volgende:
Enige positieve aan de dit. nummer
. is de opvoering op de MTV Awards, met Sting strak in 't pak
,
Eens, deze raakt me veel meer dan die van Sting...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een van de weinige platen waarvan ik echt vind dat het beter is dan het origineel.
Je bovenste quote klopt welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Smaken verschillen hè..
![]()
[..]
Daar kon ik ook nog wel van genieten. Van 't optreden dan, Sting in pak doet me weinig.
het origineel was niet van sting toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
Eens, deze raakt me veel meer dan die van Sting...
Van the Police, maar uiteraard wel gezongen door Sting.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
het origineel was niet van sting toch?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Je bovenste quote klopt wel.
Mute en Sting in pak deed het prima.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze komen vast nog wel 'n paar keer voorbij.
Heb nogal wat gemist sinds gisteravond (valt me nog mee dat ik door het bier geen gaten in mn geheugen heb) dus ik had het nog niet gelezen/gehoord/geluisterd. Ik luister EidN regelmatig terug dus ben wel benieuwd naar dat fragment.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:02 schreef jmac het volgende:
Jongen (19) meldt dood aan Giel Beelen
Edit: oh was al gepost in het vorige topic.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:09 schreef on_air het volgende:
Niemand weet waarom dit nummer ooit gemaakt is.
Nou als dat dan toch moest deed ik het liever op ten sharpquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:10 schreef ScottTracy het volgende:
Hier heb ik veel op geslowt op feestjes in groep 8. Nostalgie
Maar toen Ten Sharp een hit was slowde ik nog niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou als dat dan toch moest deed ik het liever op ten sharp
Die titel ook..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:02 schreef jmac het volgende:
Edit: oh was al gepost in het vorige topic.
z'n enige nummer een hit en die slaan ze overquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:14 schreef ScottTracy het volgende:
Ah, Banger Hart had ik wel weer willen horen dan.
Ik vind het vreemd dat ze een lijst uitzenden die elk jaar hetzelfde is. En al die platen die niet gedraaid worden komen de rest van de week vast nog wel een (paar) keer voorbij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maak dan geen top 50 als je ze toch niet allemaal draait.
Dat had inderdaad ook wel iets. Denk alleen dat 't niet zo zeer met de muziek te maken had maar meer met de puberteit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
En de versie van All Saints had ook wel iets.
Werd toen ook veel gezegd, ik vind het best vet. Believe is daarin ook grensverleggend geweest, dat effect is daarna nog veel vaker gebruiktquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Vooral die zgn. effectjes onder haar stem wat hip zou moeten zijn.. Klinkt nergens naar.
edit:
oh een vocoder heet dat dus.
Klopt inderdaad wel wat je zegt want zij deed en en daarna gingen andere artiesten het ook vaker gebruiken. Ik vind het zelf niet heel bijzonder, maar goed smaken verschillen (gelukkig maar).quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Werd toen ook veel gezegd, ik vind het best vet. Believe is daarin ook grensverleggend geweest, dat effect is daarna nog veel vaker gebruikt
zijn er nog steeds bruiloften waar dat gebeurd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:54 schreef Marc63 het volgende:
Oh god... de Macarena. Die kwam gisteravond op de bruiloft ook al voorbij
Ik kan 'em nogquote:
Niks over gehoord en niks over gevonden..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hebben ze dit jaar geen filmpje gemaakt?
Dit jaar is er ook minder reclame omheen vind ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Niks over gehoord en niks over gevonden..
Die zijn ook niet gedraaid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:16 schreef Adelante het volgende:
ik heb toni braxton, de boswachters en snap gemist
klopt, hoewel "per spoor" nog net iets makkelijker meezingtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen gebrek aan meezingers deze week
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:28 schreef msnk het volgende:
Lees net over Otto, gehoord ook net, is het legit denken jullie?
Komt wel heel overtuigend over, maar op momenten ook totaal niet
staat echt veel te hoog voor een eendagsvliegquote:
Zo dan jouw post geschiedenisquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Ps. Wat een boel nieuwe (of juist oude?) gezichten hier in t topic!!
Welkommmm!
ik heb het na zitten luisteren...kreeg best wel kippevelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef Piles het volgende:
Oh, en dat verhaal over die jongen bij Ekdom vannacht:![]()
Ik weet 't niet hoor.. Lijkt me wel echt, maar 't blijft 'n raar fragment..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb het na zitten luisteren...kreeg best wel kippevel
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weten we wel zeker dat t Henk is, en niet Gerard incognito?
Wat had jij op nr. 1 willen hebben staan dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:53 schreef ScottTracy het volgende:
The road ahead...Wat een dramaplaat was dat. En nog op 1 ook
Dáár ben ik t dan wel weer mee eens! Beetje overdreven...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef Qunix het volgende:
Wel leuk nummertje hoor.....
Alleen op 1 is idd overdreven....
Niks? Vond ik wel grappigquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tisser mis mee?
Zit eigenlijk bijna alleen hier in t 3FM-topic
2 unlimited natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat had jij op nr. 1 willen hebben staan dan?
Ach het is een lijst op basis van de Mega top 50 dus dat dit op 1 staat snap ik wel... stond toen heeeel lang in de lijst. De 90's request top 100 aan het einde van de week zal ik me meer in kunnen vinden denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat had jij op nr. 1 willen hebben staan dan?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tisser mis mee?
Zit eigenlijk bijna alleen hier in t 3FM-topic
@Piles en Eliza: wat dan??
Hehe, oke danquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Niks? Vond ik wel grappig
Dat laatste dus.
Jongen (19) meldt dood aan Giel Beelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eerste uur van Ekdom in de nacht, zo'n beetje na 20 minuten belt ene Otto. En wat ze dachten dat t een geintje was...blijkt dat die jongen kanker heeft en nog maar 100 leeft ivm euthenasie ofzo...echt ..jah...
quote:Werden Giel Beelen en Gerard Ekdom vannacht voor de gek gehouden of niet? Rond 4:23 uur belde ene Otto van 19 naar 3FM om een plaatje aan te vragen. Het was zijn laatste wens omdat hij over tien uur euthanasie zou plegen.
Wat hilarisch begon ("we kunnen je verzoekje over elf uur draaien") draaide uit op een serieus gesprek. Otto meldde dat hij al vier jaar kanker had. Hij was bezig om de laatste tien uur te experimenteren met drugs en drank. Ook had hij al een advertentie in de krant laten zetten hoeveel uur hij nog te leven had. Zijn hoogtepunt in het leven was 3FM.
Beelen en Ekdom wensten hem een goede reis en vroegen hem om nog eens te komen spoken. Speciaal voor hem draaiden ze Viva La Vida van Coldplay, ondanks dat het 90's Request was. Het fragment is hier te luisteren, op 22 minuten.
oh zie nu pas n foutje...tis natuurlijk 10uquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Amenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach het is een lijst op basis van de Mega top 50 dus dat dit op 1 staat snap ik wel... stond toen heeeel lang in de lijst. De 90's request top 100 aan het einde van de week zal ik me meer in kunnen vinden denk ik
Voordat je een oordeel over ze geeft: beluister eens hun nieuwe muziek... Indie Rock maken ze tegenwoordig. Pretty good stuff imo. Stonden 2 jaar geleden nog in een uitverkocht Paradiso.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:17 schreef muisje-eliza het volgende:
die muts die request doet: "jammer genoeg veel slechte muziek maar ook leuke muziek"
Hanson
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:15 schreef jmac het volgende:
[..]
Voordat je een oordeel over ze geeft: beluister eens hun nieuwe muziek... Indie Rock maken ze tegenwoordig. Pretty good stuff imo. Stonden 2 jaar geleden nog in een uitverkocht Paradiso.
Ja, dat mailde ik dus ook. Maar de titel op Wikipedia staat als "Ring ring ring". Weet zeker dat ik anders als 1e wasquote:
coole neusbel had ze ookquote:
massive attackquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Oooohw, van wie is dit nummer ookweer?!!
Mijn vriend hielp me op weg, dat was die clip met die baby nog in de baarmoeder...!
Ik moet me altijd inhouden als ik Torn hoor om niet deze bewegingen erbij te doenquote:
Vind ze wel vrij lomp reageren in het begin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
Zo, fragment geknipt en op Youtube gegooid (ik moest eerst nog even uitzoeken hoe ik DVR-MS kon converteren en importeren in Adobe Premiere Elements). Ik weet niet of het echt waar is, maar mij lijkt het toch wel zo te zijn...
Als je weet hoevaak er echt grapjassen aan de lijn hangen 's nachts dan zou je 't snappen. De gekste wacko's bellen er 's nachts.. Veel gewoon in het kader van aandachtstrekkerij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:57 schreef Resco het volgende:
[..]
Vind ze wel vrij lomp reageren in het begin.
snachts bellen alleen maar dronkenlappen en halve garen...meestal dan...ik vind het niet raar dat ze eerst zo reageren hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:57 schreef Resco het volgende:
[..]
Vind ze wel vrij lomp reageren in het begin.
Als ik die jongen zo hoor kan ik me niet voorstellen dat dit nep is.... kippenvelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
Zo, fragment geknipt en op Youtube gegooid (ik moest eerst nog even uitzoeken hoe ik DVR-MS kon converteren en importeren in Adobe Premiere Elements). Ik weet niet of het echt waar is, maar mij lijkt het toch wel zo te zijn...
Same here... holy shitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik die jongen zo hoor kan ik me niet voorstellen dat dit nep is.... kippenvel![]()
Aan zijn accent te horen komt hij hier ergens uit de buurt (Venlo), ik zal eens rondvragen hier vanavond of iemand weet hoe of wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik die jongen zo hoor kan ik me niet voorstellen dat dit nep is.... kippenvel![]()
Damn.......quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Stil in mij.... ik ben nog even onder de indruk van het euthanasie-fragment...
Jeetje.... idd.......quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Half 5 vanmorgen, dus ik denk van welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeetje.... idd.......![]()
Hoe laat was dat? Zou ie al... you know... gegaan zijn??
Damn....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Half 5 vanmorgen, dus ik denk van wel
Hahaha !quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:39 schreef alors het volgende:
Ik vond dit altijd maar een stom liedje, omdat die hufters mijn geliefde barbies op de barbecue deden in de clip
En Elegiaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Juweeltjes van K's Choice: Dad, Believe
Zaterdag is altijd rustig hè, zeker 's avondsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:13 schreef DiedjeeJ het volgende:Die rust!! Dacht dat 't topic al wel vol zou zijn..
Check this out!!
Ach gossiequote:
Avond!!quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
Zaterdag is altijd rustig hè, zeker 's avonds
Mensen schijnen dan een leven te hebben
5ive - If Ya Gettin' Down heb ik op single volgens mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
Voor welke jaren 90 nummers schaam je je ze origineel op CD te hebben?
Ik heb hele verzameling van Hakkûh & Flippûh maar schaam me er totaal niet voorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
Vraagje aan de mensen hier:
Voor welke jaren 90 nummers schaam je je ze origineel op CD te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |