Katten die worden platgereden maken een mooier geluidquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:00 schreef alors het volgende:
wtf, ben ik de enige die Abel net werkelijk prachtig vond?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:00 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:00 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat de Top50 van vandaag niet veel zal verschillen van de Top50 van een jaar geleden.
heel goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eva de Roovere () in je ondertitel.
![]()
Wat 'n kwijlplaat blijft dit ook..
wel meer niet, ik heb paul de leeuw en andrea bocelli ook niet gehoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze No Mercy nou niet gedraaid?
Gelukkig draaien ze Puff welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:38 schreef alors het volgende:
Neee, waarom geen No Mercy, ik ben ontroostbaar
Ja, Time to say goodbye ook niet en k Heb je lief..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze No Mercy nou niet gedraaid?
deze maakt het wel goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:38 schreef alors het volgende:
Neee, waarom geen No Mercy, ik ben ontroostbaar
Een van de weinige platen waarvan ik echt vind dat het beter is dan het origineelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Verkrachting van 't origineel.. En toch zo'n hit..
Ik heb rooie vlekken op plekken waarvan ik niet eens wist dat je ze daar kon krijgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:39 schreef on_air het volgende:. Dit verschrikkelijke vihikel
.
Toen al kudt, nu nog.
En bultjes,quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb rooie vlekken op plekken waarvan ik niet eens wist dat je ze daar kon krijgen
Please don't go.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Please don't go... sorry maar ik moet even de stad in
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een van de weinige platen waarvan ik echt vind dat het beter is dan het origineel.
Daar kon ik ook nog wel van genieten. Van 't optreden dan, Sting in pak doet me weinig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef on_air het volgende:
Enige positieve aan de dit. nummer
. is de opvoering op de MTV Awards, met Sting strak in 't pak
,
Eens, deze raakt me veel meer dan die van Sting...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een van de weinige platen waarvan ik echt vind dat het beter is dan het origineel.
Je bovenste quote klopt welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Smaken verschillen hè..
![]()
[..]
Daar kon ik ook nog wel van genieten. Van 't optreden dan, Sting in pak doet me weinig.
het origineel was niet van sting toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
Eens, deze raakt me veel meer dan die van Sting...
Van the Police, maar uiteraard wel gezongen door Sting.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
het origineel was niet van sting toch?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Je bovenste quote klopt wel.
Mute en Sting in pak deed het prima.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze komen vast nog wel 'n paar keer voorbij.
Heb nogal wat gemist sinds gisteravond (valt me nog mee dat ik door het bier geen gaten in mn geheugen heb) dus ik had het nog niet gelezen/gehoord/geluisterd. Ik luister EidN regelmatig terug dus ben wel benieuwd naar dat fragment.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:02 schreef jmac het volgende:
Jongen (19) meldt dood aan Giel Beelen
Edit: oh was al gepost in het vorige topic.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:09 schreef on_air het volgende:
Niemand weet waarom dit nummer ooit gemaakt is.
Nou als dat dan toch moest deed ik het liever op ten sharpquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:10 schreef ScottTracy het volgende:
Hier heb ik veel op geslowt op feestjes in groep 8. Nostalgie
Maar toen Ten Sharp een hit was slowde ik nog niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou als dat dan toch moest deed ik het liever op ten sharp
Die titel ook..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:02 schreef jmac het volgende:
Jongen (19) meldt dood aan Giel Beelen
Edit: oh was al gepost in het vorige topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |