z'n enige nummer een hit en die slaan ze overquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:14 schreef ScottTracy het volgende:
Ah, Banger Hart had ik wel weer willen horen dan.
Ik vind het vreemd dat ze een lijst uitzenden die elk jaar hetzelfde is. En al die platen die niet gedraaid worden komen de rest van de week vast nog wel een (paar) keer voorbij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maak dan geen top 50 als je ze toch niet allemaal draait.
Dat had inderdaad ook wel iets. Denk alleen dat 't niet zo zeer met de muziek te maken had maar meer met de puberteit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
En de versie van All Saints had ook wel iets.
Werd toen ook veel gezegd, ik vind het best vet. Believe is daarin ook grensverleggend geweest, dat effect is daarna nog veel vaker gebruiktquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Vooral die zgn. effectjes onder haar stem wat hip zou moeten zijn.. Klinkt nergens naar.
edit:
oh een vocoder heet dat dus.
Klopt inderdaad wel wat je zegt want zij deed en en daarna gingen andere artiesten het ook vaker gebruiken. Ik vind het zelf niet heel bijzonder, maar goed smaken verschillen (gelukkig maar).quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Werd toen ook veel gezegd, ik vind het best vet. Believe is daarin ook grensverleggend geweest, dat effect is daarna nog veel vaker gebruikt
zijn er nog steeds bruiloften waar dat gebeurd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:54 schreef Marc63 het volgende:
Oh god... de Macarena. Die kwam gisteravond op de bruiloft ook al voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |