quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:33 schreef S1nn3rz het volgende:
met de komst van al die grunningers hier is het best wel een kuttopic geworden.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 06:37 schreef csar het volgende:
[..]
Bij een anti-Groningen topic worden alle Grunninger fok'kers opgetrommeld. Spreekt vanzeulf.
klopt laiverdquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ken nauwelijks Groningers die Gronings kunnen praten.
En ik ben zelf Groningse.Groningen.
Jij woont ook in Grunn?quote:
Oké.quote:
anders kijk je even naar de pi, wordt wakker ofzeau.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:54 schreef aaipod het volgende:
Blijf dan lekker thuis, volgens mij hebben we het nog niet verplicht gemaakt.
vrouwen hebben altijd zin om te winkelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook zin om te winkelen, maar ik kan niet.Dus wees blij dat jij wel kan.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een smerig, kut, ranzig voetvolk is het ook.
stug en altijd maar in dat kuttaaltje praten wat gewoon niet verstaanbaar is. normaal communiceren lijkt al teveel gevraagd.![]()
![]()
ik zeg het niet graag, maar groningen mag worden weggegeven aan duitsland.![]()
en wat duitsers heel goed kunnen doen met groningers laat ik maar in het midden.
anders lees je de op even.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:59 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
![]()
oja wacht... de 3 noordelijk provincies gewoon 1 land maken zjn we ook vant fileprobleem af![]()
stik maar mooi daar int zuidn vant land en krijg het maar mooi koud in jullie-niet-meer-op-gas-verwarmde huisjes want gas is dan veels te duur geworden
Ja, dat vind ik ook wel naar ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
vrouwen hebben altijd zin om te winkelen.volgens mij winkelen die in hun slaap nog.
![]()
wel jammer dat de meeste winkels op maandag pas om 1 uur open gaan.
Misschien kom ik je wel tegen..quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
zometeen maar eens gaan genieten van koopzondag in dat boerengat, lekker ook met die regen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een smerig, kut, ranzig voetvolk is het ook.
stug en altijd maar in dat kuttaaltje praten wat gewoon niet verstaanbaar is. normaal communiceren lijkt al teveel gevraagd.![]()
![]()
ik zeg het niet graag, maar groningen mag worden weggegeven aan duitsland.![]()
en wat duitsers heel goed kunnen doen met groningers laat ik maar in het midden.
amsterdammers die niet weten waar ze over pratenquote:
Ga je koeien melken ofzo, en praat met respect tegen je meerdere, kutdorpeling.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
amsterdammers die niet weten waar ze over praten![]()
WOLLAH!!!! Wat is deze haat broeder?!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga je koeien melken ofzo, en praat met respect tegen je meerdere, kutdorpeling.
geboortejaar 1991quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga je koeien melken ofzo, en praat met respect tegen je meerdere, kutdorpeling.
Hij gaf geen respect.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WOLLAH!!!! Wat is deze haat broeder?!
Ik ben tenminste mans genoeg om m'n geboortejaar te vermelden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
geboortejaar 1991![]()
heb niet zo'n grote bek tegen een volwassene joh kutpuber
quote:
idd, was pas om 7 uur thuisquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Vooral erg druk, vanochtend om half 6 nog ! Kon bijna geen taxi krijgen.
quote:
Groningen is gewoon haske leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef JH87 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat aardgasargument de hele tijd. Alsof er in Groningen niets anders is.
Aardappelen, koeien en boeren? Ik zou het bij het aardgasargument houdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef JH87 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat aardgasargument de hele tijd. Alsof er in Groningen niets anders is.
True !quote:
had dr 2 tegelijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Mijn ex komt daar ook vandaan.
Wat een heks (achteraf gezien natuurlijk)
die van mij was 1 van een tweeling. Telt dat ook?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
had dr 2 tegelijk
ain't complainin' here
dat dan weer welquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
die van mij was 1 van een tweeling. Telt dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |