quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:33 schreef S1nn3rz het volgende:
met de komst van al die grunningers hier is het best wel een kuttopic geworden.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 06:37 schreef csar het volgende:
[..]
Bij een anti-Groningen topic worden alle Grunninger fok'kers opgetrommeld. Spreekt vanzeulf.
klopt laiverdquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ken nauwelijks Groningers die Gronings kunnen praten.
En ik ben zelf Groningse.Groningen.
Jij woont ook in Grunn?quote:
Oké.quote:
anders kijk je even naar de pi, wordt wakker ofzeau.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:54 schreef aaipod het volgende:
Blijf dan lekker thuis, volgens mij hebben we het nog niet verplicht gemaakt.
vrouwen hebben altijd zin om te winkelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook zin om te winkelen, maar ik kan niet.Dus wees blij dat jij wel kan.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een smerig, kut, ranzig voetvolk is het ook.
stug en altijd maar in dat kuttaaltje praten wat gewoon niet verstaanbaar is. normaal communiceren lijkt al teveel gevraagd.![]()
![]()
ik zeg het niet graag, maar groningen mag worden weggegeven aan duitsland.![]()
en wat duitsers heel goed kunnen doen met groningers laat ik maar in het midden.
anders lees je de op even.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:59 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
![]()
oja wacht... de 3 noordelijk provincies gewoon 1 land maken zjn we ook vant fileprobleem af![]()
stik maar mooi daar int zuidn vant land en krijg het maar mooi koud in jullie-niet-meer-op-gas-verwarmde huisjes want gas is dan veels te duur geworden
Ja, dat vind ik ook wel naar ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
vrouwen hebben altijd zin om te winkelen.volgens mij winkelen die in hun slaap nog.
![]()
wel jammer dat de meeste winkels op maandag pas om 1 uur open gaan.
Misschien kom ik je wel tegen..quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
zometeen maar eens gaan genieten van koopzondag in dat boerengat, lekker ook met die regen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een smerig, kut, ranzig voetvolk is het ook.
stug en altijd maar in dat kuttaaltje praten wat gewoon niet verstaanbaar is. normaal communiceren lijkt al teveel gevraagd.![]()
![]()
ik zeg het niet graag, maar groningen mag worden weggegeven aan duitsland.![]()
en wat duitsers heel goed kunnen doen met groningers laat ik maar in het midden.
amsterdammers die niet weten waar ze over pratenquote:
Ga je koeien melken ofzo, en praat met respect tegen je meerdere, kutdorpeling.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
amsterdammers die niet weten waar ze over praten![]()
WOLLAH!!!! Wat is deze haat broeder?!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga je koeien melken ofzo, en praat met respect tegen je meerdere, kutdorpeling.
geboortejaar 1991quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga je koeien melken ofzo, en praat met respect tegen je meerdere, kutdorpeling.
Hij gaf geen respect.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WOLLAH!!!! Wat is deze haat broeder?!
Ik ben tenminste mans genoeg om m'n geboortejaar te vermelden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
geboortejaar 1991![]()
heb niet zo'n grote bek tegen een volwassene joh kutpuber
quote:
idd, was pas om 7 uur thuisquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Vooral erg druk, vanochtend om half 6 nog ! Kon bijna geen taxi krijgen.
quote:
Groningen is gewoon haske leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef JH87 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat aardgasargument de hele tijd. Alsof er in Groningen niets anders is.
Aardappelen, koeien en boeren? Ik zou het bij het aardgasargument houdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:39 schreef JH87 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat aardgasargument de hele tijd. Alsof er in Groningen niets anders is.
True !quote:
had dr 2 tegelijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Mijn ex komt daar ook vandaan.
Wat een heks (achteraf gezien natuurlijk)
die van mij was 1 van een tweeling. Telt dat ook?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
had dr 2 tegelijk
ain't complainin' here
dat dan weer welquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
die van mij was 1 van een tweeling. Telt dat ook?
een grunniger die een intercontinentaal threesome heeftquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:12 schreef RickoKun het volgende:
die van mij kwam uit Suriname en de andere uit Zuid Korea
Maak me nou niet bang.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! Lekkere attitude, wereldvreemde westerling. Wacht maar op het moment dat wij de gaskraan dichtdraaien Há Há Há!
Je weet dat Jacques in Eelde woont ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:01 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Hier ben ik helemaal niet blij mee, dat snap je wel toch?
Groetjes,
Jacques
maar verder is groningen geweldig hoor!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:12 schreef RickoKun het volgende:
die van mij kwam uit Suriname en de andere uit Zuid Korea
Jacques Dancona woont in Drente...!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:01 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Hier ben ik helemaal niet blij mee, dat snap je wel toch?
Groetjes,
Jacques
Dit dus!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:48 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Je weet dat Jacques in Eelde woont ?en dat ligt dan weer in Drenthe
de stad zelf is inderdaad best ok, het zijn de mensen die de stad op een lager niveau brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:21 schreef S-Two het volgende:
De stad Groningen is zwaar relaxed.
Maar wacht even, nou lees ik dat jij in Haren woont en Haren is ook anders. Dat volk uit Haren voelt zich boven alles en iedereen verheven.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de stad zelf is inderdaad best ok, het zijn de mensen die de stad op een lager niveau brengen.
voor half 8 gelieve geen lawaai te maken, mijn vrouw is nog al gevoelig voor herrie, zei eens zo'n koude kakker tegen onsquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wacht even, nou lees ik dat jij in Haren woont en Haren is ook anders. Dat volk uit Haren voelt zich boven alles en iedereen verheven.
ik kom niet uit haren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wacht even, nou lees ik dat jij in Haren woont en Haren is ook anders. Dat volk uit Haren voelt zich boven alles en iedereen verheven.
zuipende studenten die om 7 uur des ochtends door de straat lopen te lallen, daar zit niemand op te wachten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
voor half 8 gelieve geen lawaai te maken, mijn vrouw is nog al gevoelig voor herrie, zei eens zo'n koude kakker tegen ons
de FC is weer op dreefquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:39 schreef Ronalld het volgende:
Stand
Gespeeld Gewonnen Gelijk Verloren Punten +/-
1 FC Groningen 5 4 1 0 13 13 - 2
Groningen. <3
en alle auto's stonden weer her en der geparkeerd zag ik wel. wederom omwille van dat domme groningse voetbal wat de belastingbetaler onnodig veel kost.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de FC is weer op dreef
En met Ajax dan?
nee, het laat weer eens keihard zien dat die figuren geen fatsoen kennen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, Groningen is vast de enige stad met een voetbalclub.
goede klachten heb jij.. nee echt...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wederom omwille van dat domme groningse voetbal wat de belastingbetaler onnodig veel kost.![]()
huilen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
En maar huilen, en maar huilen...
Arme jongen.
ja precies, honderden meters gras wat kapot is gereden-- gemeente gaat herstellen-->belastingbetaler mag betalen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:54 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
goede klachten heb jij.. nee echt...
kaartverkoop-->BTW-->vermaakt voor duizenden toeschouwers
je snapt em niet helemaal he?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja precies, honderden meters gras wat kapot is gereden-- gemeente gaat herstellen-->belastingbetaler mag betalen.
voetballiefhebbers zijn nu eenmaal mensen van de onderste laag, het helpt dan helemaal niet als het dan ook nog groningers zijn.
Echt, verhuis dan naar een hutje op de hei.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en alle auto's stonden weer her en der geparkeerd zag ik wel. wederom omwille van dat domme groningse voetbal wat de belastingbetaler onnodig veel kost.![]()
ik hoop dat ze op elke auto een bon hebben gedrukt, sommige stonden gewoon voor een ingang van een bedrijf.![]()
dat zijn nu die geweldige groningers.
ja en je denkt dat BTW direct naar de gemeente groningen gaat?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:58 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
je snapt em niet helemaal he?
wat denk je wel niet hoeveel geld er binnen word gehaald door de belasting over de kaartverkoop eten en dergelijke?
dus omdat een ander zich misdraagt moet ik verhuizen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, verhuis dan naar een hutje op de hei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |