SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
als je bij een staatsbedrijf werkt ben je toch ambtenaar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:11 schreef poepeneesje het volgende:
Jammer dat het geen ambtenaren zijn.
Ze zijn niet in dienst van de overheid. De overheid is alleen maar de aandeelhouder in het bedrijf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je bij een staatsbedrijf werkt ben je toch ambtenaar?
maar wel 100% aandeelhouder, hoe zit het dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:50 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ze zijn niet in dienst van de overheid. De overheid is alleen maar de aandeelhouder in het bedrijf.
Aangezien de overheid inderdaad 100 % aandeelhouder is , is de overheid nu de eigenaar. Dus zijn het feitelijk ambtenaren. Officieel zullen ze ws pas na de nationalisatie de status van ambtenaar krijgen. Die nationalisatie zal ws 1 jaar gaan duren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar wel 100% aandeelhouder, hoe zit het dan?
Kletspraat, de overheid is gewoon aandeelhouder in het bedrijf net als bij KPN en Schiphol.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:29 schreef Sphere het volgende:
[..]
Aangezien de overheid inderdaad 100 % aandeelhouder is , is de overheid nu de eigenaar. Dus zijn het feitelijk ambtenaren. Officieel zullen ze ws pas na de nationalisatie de status van ambtenaar krijgen. Die nationalisatie zal ws 1 jaar gaan duren.
Wat nou, "kletspraat" ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:09 schreef henkway het volgende:
[..]
Kletspraat, de overheid is gewoon aandeelhouder in het bedrijf net als bij KPN en Schiphol.
over drie a vijf jaar staat ABN AMRO weer genoteerd op de beurs
quote:amb·te·naar de; m,v -naren, -s iem die in dienst is bij een overheid
quote:Een ambtenaar [statutair] is een natuurlijk persoon die is aangesteld in een openbare betrekking om een deel van de overheidstaak te verrichten, mits ondergeschikt aan een hoger gezag.
Dat de overheid alle aandelen heeft maakt nog niet dat de werknemers ambtenaren zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:46 schreef Sphere het volgende:
[..]
Wat nou, "kletspraat" ?![]()
Verschil is dat de overheid enig aandeelhouder is in Fortis/ ABN Amrobank.
Als ik in mijn eentje, met uitsluitend eigen vermogen een BV opricht en dus enig aandeelhouder ben , ben ik in feite eigenaar van de BV. Ok, je noemt het niet zo, omdat een BV een rechtspersoon is, maar in feite is het wel zo.Ik bezit alle aandelen en de BV is dus van mij=> eigenaar.
Dat zou wel kunnen, mijn reactie op henkway sloeg echter op het stukje aandelen/ eigenaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:43 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dat de overheid alle aandelen heeft maakt nog niet dat de werknemers ambtenaren zijn.
Zeker als newbies het origineel niet kennen en gaan reagerenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 04:01 schreef Wexy het volgende:
Zag in de Spits een leukere grap.
Voor het loket gaan staan en de medewerker vragen of hij geld van je wil lenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |