quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:45 schreef PM-girl het volgende:![]()
Nu durf ik het resultaat van vanmorgen bijna niet meer te posten! Al heeft die een andere oorsprong dan bovenstaand exemplaar!
Het smaakt mier- en mierzoet, maar dat kan ook niet anders met 2 bussen poedersuiker!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:22 schreef Zana het volgende:
hoe smaakt marshmallow fondant eigenlijk? Ik heb het voor het eerst gemaakt van de witte mm van de ah, maar het smaakt een beetje bitter zoet, niet echt lekker
een hoe kan ik het best mijn roosjes vastplakken op de taart?
Inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:45 schreef Trusten het volgende:
Nou die siliconenrolmat van de Lidl is een beetje een miskoop, die cm aanduiding bestaat uit opstaande randjes....
Bakring heb ik ook gekocht, hij is alleen vrij laag (6,5 cm) ik had er liever eentje van 8,5 cm gekocht. Heb meteen ook hetzelfde gekocht in vierkant en hartvorm op schlecker.nlquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:13 schreef PM-girl het volgende:
De bakring lijkt me wel handig, evenals die spuitset.
Wow, die is echt beeldschoonquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Stront met streepjes taart
Hier mijn taart van vanmiddag, ging een stuk beter als de cupcakes van vorige keer
en ik had nog wat boter en capselmix over dus ook nog snel een cake in elkaar gezet, die was dan ook minder mooi als de taart maargoed
alle2 met botercreme en aarbei-guave jam als vuling
[ afbeelding ]
geen losse foto van de cake, dus maar ff zo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |