Ochtend? Avond, middagkrant?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:00 schreef Jovatov het volgende:
1 : Bedrijfstak: logistiek
2 : Functie: krantenbezorger
3: Leeftijd: 19
4 : Aantal uren per week: 10
5 : Aantal vakantiedagen: 0 (krijg niet doorbetaald als ik vrij vraag)
6 : 13e maand: Nieuwjaarswensen
7 : Bruto maand salaris: ongeveer 520 euro
8 : Netto maand salaris: ongeveer 450 euro
9: Overuren betaald: Ja, wijkje extra lopen is gelijk een eurootje of 7 erbij.
10 : Werkervaring: alweer drie jaar
11 : Goodies : gratis krant
Ruim 10 euro per uur vind ik wel goed te doen
Ben je geïnteresseerd in een bijbaantje?quote:
Developer.quote:
Wat gaat er bij jou nog allemaal vanaf dan? Vind ik ook een groot verschilquote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef tettenman het volgende:
Het valt me altijd weer op hoeveel jullie nog overhouden van jullie brutoloon. Ik verdien bruto iets onder de 3.000, maar houd daar netto slechts 1.700 van over (België). Ik wil maar zeggen: in Nederland niks te klagen over de belastingdruk...
En dan zijn jullie ook nog eens met onze banken gaan lopen
Ik oriënteer me er wel een beetje op. Alhoewel mijn achtergrond overwegend technisch is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef Drive-r het volgende:
Ik blijf dit topic altijd met interesse volgen, heeft toch altijd iets voyeuristisch om naar het salaris van mensen te kijken... Wilde hem even bookmarken.
Zijn er eigenlijk meer mensen hier met een baan in de financiele sector?
Dat hoeft niet uit te maken, ik heb tot nu toe alleen nog maar erg financieel gewerkt en ben zelf ir., ken er zo nog een hoop hier.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik oriënteer me er wel een beetje op. Alhoewel mijn achtergrond overwegend technisch is.
EDIT: Mensen met een baan![]()
Oef, als ik zie dat ik met mijn reiskosten erbij meer verdien (zo'n 1400 euro) en minder werk (16 uur) en lager geschoold ben (HBO), dan is het onderwijs toch zo slecht niet nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:54 schreef zweedse_muppet het volgende:
Zweedse_muppet post zijn salaris ook maar eens...
1 : bedrijfstak : Communicatie
2 : functie : Pr-adviseur
3: leeftijd : 24
4 : aantal uren : 36
6 : 13e maand ja of nee : Ja
7 : bruto maand salaris : 1700 euro
8 : netto maand salaris : 1349 euro
9: vakantiedagen: 25
10: Opleiding: UNIVERSITAIRE MASTER Scandinavische Talen & Culturen
Mag je niet klagen. Als je talen hebt gestudeerd, en een inkomen krijgt waarmee je kunt leven, dan doe je het goedquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:54 schreef zweedse_muppet het volgende:
Valt Business Controller onder jouw begrip van financiele sector?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef Drive-r het volgende:
Ik blijf dit topic altijd met interesse volgen, heeft toch altijd iets voyeuristisch om naar het salaris van mensen te kijken... Wilde hem even bookmarken.
Zijn er eigenlijk meer mensen hier met een baan in de financiele sector?
Ik vind dit eigenlijk het meest rukke salaris wat ik al deze topics heb gezien.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:54 schreef zweedse_muppet het volgende:
't is niet bar veel, maar ik ben best blij met m,n baan. Maar eigenlijk zou ik het liefste redacteur/columnist bij een tijdschrift/krant willen worden. Ik vind wel dat Alfa's echt ondergewaardeerd worden.quote:Mag je niet klagen. Als je talen hebt gestudeerd, en een inkomen krijgt waarmee je kunt leven, dan doe je het goed
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:09 schreef zweedse_muppet het volgende:
Ik vind wel dat Alfa's echt ondergewaardeerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |