IT begint laag en klimt heel snel op...quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat ik al wel weet is dat je niet best hebt onderhandeld.
Volgens mij kun je als IT-er best hoger binnenkomen dan met dat salaris van hem.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
IT begint laag en klimt heel snel op...
Die zitten misschien niet op dit forum. Er ooit aan gedacht dat dit forum geen afspiegeling is van de samenleving?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:33 schreef dekilo het volgende:
met Hammar als uitzondering maar waar zijn alle timmermannen, automonteurs in elk geval mensen die dingen met hun maken/ repareren?
Zijn die ondertussen allemaal Pools?
Als ik kijk naar mijn vriendenkring is het meestal andersom. Je begint hoog, groeit redelijk en zit gauw tegen het plafond aan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
IT begint laag en klimt heel snel op...
Over de groei kan ik weinig zeggen, maar ik zie dat bij ons IT-ers vaak hoog instappen. In elk geval hoger dan die 2500 euro bruto van die kerel hier op het forum.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:47 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn vriendenkring is het meestal andersom. Je begint hoog, groeit redelijk en zit gauw tegen het plafond aan.
Waar werk je?quote:Op zondag 19 oktober 2008 07:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over de groei kan ik weinig zeggen, maar ik zie dat bij ons IT-ers vaak hoog instappen. In elk geval hoger dan die 2500 euro bruto van die kerel hier op het forum.
Misschien gewoon eens soliciteren bij een ander bedrijf?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Hammar het volgende:
....
12 : Baddies : al zo'n 10 jaar aan het eind van mijn schaal, geen financiele vooruitgang meer, alleen eens per 2 jaar wat procentjes inflatiecorrectie bij een nieuwe c.a.o. Hier kan financieel gezien NOOIT iets!!!
Maarja, wat moet je als je 45 bent..........
Mooi salaris, maar om je nou speciaal voor dit topic te registrerenquote:
En dat is voldoende reden voor mij om dus niet naar zo'n functie te streven. Ik ga er wel van uit dat het iets is wat je graag doet, je verdient ook goed, maar is het het waard om dan geen vrije tijd meer te hebben om het geld ook te kunnen uitgeven? Ik vraag me dan serieus af waar je het geld voor verdient. Persoonlijk zou ik nooit zoveel persoonljike vrijheid op kunnen opgeven om zoveel meer te kunnen verdienen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef ICTsenior het volgende:
Bedrijfstak: ICT
Functie: Managing Director
leeftijd: 50
Aantal uren per week: volgens contract 40 uur, komt neer op 60-70 uur per week
Aantal vakantie dagen: 14
13e maand: Ja+ management bonus wat varieert van 75% tot 180% van jaarsalaris
Brutto maand salaris: 13546
Netto maand salaris: 6541
Overuren betaald: Nee hoor bij de functie
Werkervaring: Bij dit bedrijf 12 jaar, in de branche 26 jaar
Goodies:
Telefoon van de zaak
Auto
Laptop
Dat is nogal logisch natuurlijk, voor moeder de vrouw. Die wil een vrijstaand huis, shoppen, cabriotje en lekker stappen met vriendinnen van wie de man ook 70 uur pewr week werkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:56 schreef ikbenik het volgende:
[..]
En dat is voldoende reden voor mij om dus niet naar zo'n functie te streven. Ik ga er wel van uit dat het iets is wat je graag doet, je verdient ook goed, maar is het het waard om dan geen vrije tijd meer te hebben om het geld ook te kunnen uitgeven? Ik vraag me dan serieus af waar je het geld voor verdient. Persoonlijk zou ik nooit zoveel persoonljike vrijheid op kunnen opgeven om zoveel meer te kunnen verdienen.
quote:
Inderdaad, niemand heeft hier de aspiraties om op executive posities komenquote:
Klopt dat wel ? Of werk je niet in Nederland ? In Nederland is het wettelijk minimum 4 keer je gebruikelijk aantal werkdagen per week. Dus 4 keer 5 is 20 ?quote:
aspiraties voor exekutieve posities, WTFbbQ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand heeft hier de aspiraties om op executive posities komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |