Maar mijn grote vraag staat nog steeds: werk je ook 's nachts?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:49 schreef Surferboy het volgende:
Je hebt géén schulden, je werkt idd onregelmatig...maar wel veel minder uren dan de gemiddelde Nederlander, overuren zijn er (voor zover ik weet) alleen als je dat wil, en heb persoonlijk nog nooit over een Verkeersleider gehoord die jong is overleden als gevolg van zijn werk!
As for me:
1) bedrijfstak: luchtvaart
2) functie: airtrafficcontroller in opleiding
3) leeftijd: 21
4) aantal uren: officieel 38, in werkelijkheid 25-30
5) vakantiedagen: zou het niet weten
6) 13e maand: gedeeltelijk nu (rond de 60%) groeiend naar volledig in 2011
7) bruto maandsalaris: ongeveer 3000 plus ongeveer 11% onregelmatigheidstoeslag
8) netto maandsalaris: ongeveer 2350
9) goodies: pensioen op 58, betaalde superleuke opleiding, fitnessruimte etc..
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef iekepieke het volgende:
[..]
Zwager van mij, koud van de opleiding af, ervaring seniorship van 6 mnd, verdient als asis. kinderarts al 3500,- euri. En zij is 25..
Jupquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:53 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Maar mijn grote vraag staat nog steeds: werk je ook 's nachts?
Ja dus, zie ik op de site. Wat een regeltjes en gezeik allemaal trouwens, baan voor het leven, ambtenarenzooi, niks voor mij. Bovendien kom ik sowieso al niet in aanmerking vanwege m'n ogen (> 2 dipotrie verschil).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:53 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Ja, per rooster van 6 weken 1 serie nachtdiensten. Dat houd in 2 nachten werken en daar een reserve nachtdienst achteraan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:53 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Dat van die schuld was niet "mijn" verhaal, maar iemand anders kwam daarmee. En dat 's nachts werken is dus weldegelijk het geval.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:01 schreef Surferboy het volgende:
Heb ook nergens gezegd dat het iets voor jou zou zijn, enkel dat je verhaal rammelde aan alle kanten....
Ja, ik dus wel. Ik heb wel een tijdje 's nachts gewerkt, verdiende lekker, maar ik kon er totaal niet tegen.quote:van 's nachts werken ga je niet dood hoor.(Althans, ik niet....
)
Ja, dat krijg je heh, van al die sexy vliegtuigfilms, Topgun enzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:14 schreef Surferboy het volgende:
Echter de opmerkingen over veel overwerken en Live fast, Die young kwamen wel van jou, en dat wilde ik even rechtzetten.
De film 'Pushing tin' komt dan beter tot zijn recht.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:22 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je heh, van al die sexy vliegtuigfilms, Topgun enzo.
Ze kunnen de pensioenleeftijd gewoon verhogen, als dat nodig is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:13 schreef Airtrafficcontroller het volgende:
ik heb zelfs pensioenleeftijd van 55 ;-)
en mochten ze me langer willen laten werken zal daar heel veel geld tegenover moeten staan.
Waarom niet iemand geloven die er zelf mee te maken heeft?quote:
Dus je hebt een pensioen met een eindloonregeling? Das niet slecht, komt tegenwoordig niet zo heel vaak meer voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:37 schreef Airtrafficcontroller het volgende:
zucht. wat sandyman zegt.
maak geen opmerkingen over dingen waar je niet genoeg info over hebt.
als de mensen met pensioenleeftijd van 55 langer dan 55 moeten werken dan moet daar heel veel geld tegenover staan anders blijven we lekker thuiszitten voor 80% van ons laatstverdiende salaris....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |