abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63299574
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:57 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Wat is je punt? Ik ben geen agressieve reactie tegen gekomen. Of was jij een van de figuren die op de middelbare school snikkend de klas uitliep tijdens de lessen debatteren?
uh...jah...
Mu!
pi_63300738
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:31 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Je hebt een zwaar vertekend beeld van alfa studies, daar ga ik niet eens op in. Vraag jezelf voor de grap eens af wie jouw de taal geleerd heeft waarin je al die kansloze one-liners maakt
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_63300925
Mu!
pi_63309611
Na het lezen van dit alles (40 minuten later..) ben ik blij dat ik gewekt werd om een kop koffie te gaan drinken in de kantine ;-p

SingleCoil ; je one-liners zijn leuk
pi_63312789
@ Princepolly: waar werk je? (welke provincie).
pi_63318312
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:04 schreef Bilky het volgende:
@ Princepolly: waar werk je? (welke provincie).
Hoezo? Zoek je nog een baan. Kan wel iemand gebruiken trouwens.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_63322471
Om even iets nuttigs toe tevoegen aan de discussie beta versus alfa...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63332688
trouwens door de kut crisis zie ik dat werkgevers niet bepaald royaal aan het uitdelen zijn, er wordt weer gestrooid met salarissen tussen 2100 en 2300 voor 2 a 3 jaar werkervaring met HBO zucht
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_63332762
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:24 schreef samjustme het volgende:
trouwens door de kut crisis zie ik dat werkgevers niet bepaald royaal aan het uitdelen zijn, er wordt weer gestrooid met salarissen tussen 2100 en 2300 voor 2 a 3 jaar werkervaring met HBO zucht
Hoezo? Ik merk juist dat de minderen moeten nokken, maar de goeie hun zakjes kunnen vullen
pi_63332913
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:26 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Hoezo? Ik merk juist dat de minderen moeten nokken, maar de goeie hun zakjes kunnen vullen
nou als je kijkt naar monsterboard enz dan zie je juist dat het aantal vacatures, goeie functies aanzienlijk minder zijn en salariering begint ook steeds triester te worden zag nog een HBO starterfunctie bij een heel groot bedrijf salaris 2000 , het lijkt wel alsof je moet smeken om 2500
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2008 @ 00:08:29 #286
230491 Zith
pls tip
pi_63333860
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:32 schreef samjustme het volgende:

[..]

nou als je kijkt naar monsterboard enz dan zie je juist dat het aantal vacatures, goeie functies aanzienlijk minder zijn en salariering begint ook steeds triester te worden zag nog een HBO starterfunctie bij een heel groot bedrijf salaris 2000 , het lijkt wel alsof je moet smeken om 2500
Ik zie nu ook rond me dat men voor startersbanen (assistent van), HBO + 3 jaar ervaring wilt Komt doordat er nu meer mensen met enige ervaring zonder werk zitten (dus er is vraag naar deze banen) en de bedrijven door economische laag conjunctie minder wilt betalen...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63334065
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:32 schreef samjustme het volgende:

[..]

Gek he, als HBO starter
pi_63334148
tja...vraag en aanbod, hè? Gek genoeg maak je het voor jezelf niet beter door er breed over te klagen, je zorgt er daardoor wel voor dat de lagere salarisnorm breed in de markt bekend is. hetgeen mij en mijn mede-werkgevers natuurlijk niet slecht uitkomt
Mu!
pi_63334478
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:23 schreef SingleCoil het volgende:
tja...vraag en aanbod, hè? Gek genoeg maak je het voor jezelf niet beter door er breed over te klagen, je zorgt er daardoor wel voor dat de lagere salarisnorm breed in de markt bekend is. hetgeen mij en mijn mede-werkgevers natuurlijk niet slecht uitkomt
Voor 2 ruggen ga ik natuurlijk niet werken ben niet gek, werk ook liever bij een groot internationaal bedrijf MKB sucks sowieso
pi_63334517
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:40 schreef samjustme het volgende:

[..]

Voor 2 ruggen ga ik natuurlijk niet werken ben niet gek, werk ook liever bij een groot internationaal bedrijf MKB sucks sowieso
Dat is het mooie van een open markt, je mag gewoon zelf kiezen! Hoewel ik op dit moment nou niet direct voor een groot internationaal bedrijf zou kiezen
Mu!
pi_63334522
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:18 schreef Repeat het volgende:

[..]

Gek he, als HBO starter
Volgens mij zijn werkgevers juist blij kunnen ze eindelijk een excuus gebruiken, zogenaamd wegens crisis probeert met op alles flink te bezuinigen

werkgevers willen nou eenmaal altijd beste voor allerlaagste prijs, keap on dreaming zou ik zeggen
pi_63334536
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:43 schreef samjustme het volgende:

werkgevers willen nou eenmaal altijd beste voor allerlaagste prijs, keap on dreaming zou ik zeggen
ja, raar hè? Heel apart...
Mu!
pi_63334570
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:43 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dat is het mooie van een open markt, je mag gewoon zelf kiezen! Hoewel ik op dit moment nou niet direct voor een groot internationaal bedrijf zou kiezen
Wat voor toko heb je?

Idd puur kwestie van vraag en aanbod en sowieso detacheringsmarkt zit voorlopig nog goed inelkaar en wordt er nog goed in verdiend, hoewel ik al een nieuwe vaste baan heb bij een van de grootste bedrijven ter wereld
pi_63334584
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:56 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Dus jouw moeder heeft jouw die kansloze one-liners geleerd.
Wie heeft je die spelfouten geleerd?
pi_63334593
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:44 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ja, raar hè? Heel apart...
Starters kan je mee lokken maar zodra men werkervaring heeft, zal je ze weg zien lopen
pi_63334795
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:46 schreef samjustme het volgende:

[..]

Wat voor toko heb je?

Idd puur kwestie van vraag en aanbod en sowieso detacheringsmarkt zit voorlopig nog goed inelkaar en wordt er nog goed in verdiend, hoewel ik al een nieuwe vaste baan heb bij een van de grootste bedrijven ter wereld
Wij bouwen een software pakket ter ondersteuning van autorisatie beheer processen, met als kern een op rolllen gebaseerd autorisatie model. En die software verkopen en implementeren we. We zijn wereld marktleider met onze software en werken met een man of 30, onze klanten zijn voornamelijk grote ondernemingen, centrale overheid, banken en verzekeraars. Dit jaar maken we voor het eerst meer omzet buiten nederland dan daarbinnen, we hebben een heel bewust internationalisatieproces. Dit jaar wordt er ook voor het eerst meer verkocht door onze partners dan door onszelf, ook dat is het effect van een doelbewust gekozen strategie.

We (5 eigenaren) hebben zelf een meerderheid van de aandelen, de minderheid is in handen van een buitenlandse investeerder die onze expansie financiert.
Mu!
pi_63334838
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:57 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Wij bouwen een software pakket ter ondersteuning van autorisatie beheer processen, met als kern een op rolllen gebaseerd autorisatie model. En die software verkopen en implementeren we. We zijn wereld marktleider met onze software en werken met een man of 30, onze klanten zijn voornamelijk grote ondernemingen, centrale overheid, banken en verzekeraars. Dit jaar maken we voor het eerst meer omzet buiten nederland dan daarbinnen, we hebben een heel bewust internationalisatieproces. Dit jaar wordt er ook voor het eerst meer verkocht door onze partners dan door onszelf, ook dat is het effect van een doelbewust gekozen strategie.

We (5 eigenaren) hebben zelf een meerderheid van de aandelen, de minderheid is in handen van een buitenlandse investeerder die onze expansie financiert.
Klinkt goed! heb wel respect voor ondernemers, zou het zelf nooit durven heb liever een vaste baan en zekerheid maar haal je een omzet van 40 miljard
pi_63334848
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef samjustme het volgende:

[..]

Starters kan je mee lokken maar zodra men werkervaring heeft, zal je ze weg zien lopen
de kunst is medewerkers de binden en te boeien. Daarbij speelt het salaris doorgaans geen grote rol, andere aspecten wegen zwaarder: hoeveel aandacht heeft het management écht voor de ontwikkeling van medewerker, hoe werk je daar als onderneming en personeel samen aan, hoe ervaart iemand de werksfeer en wat is de persoonlijke betrokkenheid van een pesoneelslid bij het bedrijfsresultaat. Dat zijn zaken die mensen binden. Geld verdienen kun je overal, als je goed bent. En bij ons werken alleen toppers
Mu!
pi_63334874
quote:
Op woensdag 19 november 2008 01:00 schreef samjustme het volgende:

[..]

Klinkt goed! heb wel respect voor ondernemers, zou het zelf nooit durven heb liever een vaste baan en zekerheid maar haal je een omzet van 40 miljard
40 miljard? 4 miljoen, hooguit, dit jaar
Mu!
pi_63335350
quote:
Op woensdag 19 november 2008 01:00 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

de kunst is medewerkers de binden en te boeien. Daarbij speelt het salaris doorgaans geen grote rol, andere aspecten wegen zwaarder: hoeveel aandacht heeft het management écht voor de ontwikkeling van medewerker, hoe werk je daar als onderneming en personeel samen aan, hoe ervaart iemand de werksfeer en wat is de persoonlijke betrokkenheid van een pesoneelslid bij het bedrijfsresultaat. Dat zijn zaken die mensen binden. Geld verdienen kun je overal, als je goed bent.
Helaas zijn er teveel managers die dit punt niet begrijpen. Heb ooit een bijbaan gehad (waar met name fulltimers werkten) waar de 'manager' (/eigenaar) echt totaal geen oog had voor 'zijn' medewerkers. Enige dat die beste man interessant vond waren de dagelijkse omzetcijfers.. En maar klagen dat er zoveel leegloop was, al het ervaren personeel ging weg. Ik zal je de details besparen maar ben blij dat ik daar weg ben (al was het werk wel ontzettend leuk ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')