abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:30:55 #1
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62122819
quote:
Sam Winchester (Jared Padalecki, Gilmore Girls) has done his best to escape his family's eerie history. Unlike his older brother Dean (Jensen Ackles, Smallville), Sam rejected their father's obsessive quest to uncover the evil forces that claimed the life of the boys' mother, Mary (guest star Samantha Smith). Putting as much distance as possible between himself and his family, Sam left home right after high school and went away to college. His new life includes a beautiful and loving girlfriend, Jessica (guest star Adrianne Palicki), and plans to enter law school. Dean, however, took a very different path, following their father, John (Jeffrey Dean Morgan, Weeds), into the "family business". When Dean arrives on Sam's doorstep with the news that their father has vanished, Sam has no choice but to put his personal plans on hold and join Dean on the road.
After four years apart, the reunited brothers are getting to know one another again, and their familiar sibling rivalries are never far from the surface. Despite the strange childhood they shared, these boys turned out to have very different views of the world. Dean still idolizes John and, although he often appears cocky and fearless, in reality he is haunted by memories of his mother\'s violent death. Sam was too young to remember the awful night that Mary died and has never fully accepted the frightening path his father and brother have followed.

A mysterious phone message from their father leads the Winchester brothers to a California town plagued by a series of unexplained deaths. They soon come face-to-face with the local legend of a Lady in White - a ghostly and beautiful hitchhiker who wanders country roads by night, luring young men to their doom. Though they don\'t find their father, Dean and Sam discover his journal and try to decipher his writings for clues that will help them destroy the spirit.

De cast;
Dean Winchester( Jensen Ackles)

Sam Winchester (Jared Padalecki)

Ondertussen zijn er alweer 3 afleveringen geweest van Supernatural Season 4!!

Vorige topic;
Supernatural (VS) #3; I don't want to die"

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:31:26 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62122825
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef Ulreazj het volgende:
En die engel is dus al vet sterk, als demonen er al bang voor zijn en en zo'n engel ff naar de hel kan knallen. Maar wat voor andere hoge demonen moet er dan wel niet zijn, als er veel engelen sterven?
hmmz....als ik het goed onthouden heb uit seizoen 3 zei Ruby daar dat zo ongeveer alle demonen die zij kende eigenlijk gestorven mensen waren, die een paar honderd jaar in Hell gezeten hadden....geen 'echte' demonen dus, op misschien Yellow Eyes en Lilith na...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_62122951
Dean
pi_62123407
Zometeen kijken .
Whatever I want.
pi_62123643
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 08:52 schreef Symer het volgende:
Ik heb het normaal gesproken niet zo op afleveringen waar de helft van de vaste cast niet verschijnt, maar bij Supernatural weten ze ermee weg te komen. Ondanks dat het gimmicky had kunnen zijn met het tijdreizen is het gewoon weer een geweldige aflevering
In eerste instantie was ik ook bang voor weeeer een serie die gaat kutten met tijdreizen maar op deze manier is het perfect..als eenmalige trip waarin je niets kan veranderen omdat het lot al vaststaat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62123808
Vandaag snel die ep kijken.
pi_62125533
Man man wat een héérlijke aflevering weer, S4 is echt zo goed tot dusver
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_62125699
Dit wordt het beste seizoen, als het dat nu al niet is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_62127688
Seriousley, Samuel en Diana én Mary én John? , ! Terug in de tijd, meeten met je (groot)ouders. Briljant! Geweldig .

Tututututu Sammy gots troubles. .
Whatever I want.
pi_62138851
TVP voor als ik weer bij ben, ben pas halverwege seizoen 3
Aids.
pi_62139052
Ik had iets meer mysterieuzer verwacht maar leuk om te weten waarom Dean's moeder Yellow-Eyes kende.
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:46:58 #12
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_62139958
tvp. Vrijdag weer!
The more debt, the better
pi_62147255
Hmm... dus Lilith is de eerste vrouw van adam en een van de originele demons?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lilith
pi_62150384
Wel vet dat de angels ook niet weten wat Endgame is.
pi_62171263
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 09:51 schreef bob1234 het volgende:
Dean
Kijk met jou kan ik praten

Jensen Ackles
Correct en tevens juist...
pi_62302069
Weer erg goede aflevering
pi_62302605
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 01:21 schreef bob1234 het volgende:
Weer erg goede aflevering
Zeker weten, heel klein stukje main story in verhouding, maar de "freak of the week" sloot perfect aan qua thematiek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62305182
Zekers wel, beetje verbaasd toch dat Dean nu al achter Sam's geheimpje kwam though.
pi_62310735
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 11:23 schreef Saviola het volgende:
Zekers wel, beetje verbaasd toch dat Dean nu al achter Sam's geheimpje kwam though.
Waarom? Castiel had het hem letterlijk verteld...enige wat hij hoefde te doen was hem volgen als hij weer eens weg ging..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62311320
Weetniet.. had gewoon nog verwacht dat het wat langer zou duren..
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:25:39 #21
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_62335800
" I'm a whole new level of freak"
Te mooi.
Weet je sam word wel steeds hotter. Eerste seizoen was hij zo'n sulletje. Maar nu na al die workouts.. mên.. Alleen ander kapsel..
Ik vraag me wel af of hij Ruby blijft zien nu Dean het weet. Ik vraag me nu steeds meer af wat Ruby's vinger in de pap is. Nadat yellow eye dood is komt zij ineens en helpt ze Sam met zijn krachten en dan Castiel die zegt dat hij richting darkside gaat. Met Ruby's hulp. Je zou bijna denken dat zij meer weet. En ook dat ze gewoon weer terug is nadat Lilith haar teruggezonden had.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hopey op 12-10-2008 23:25:35 ]
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_62338633
Ja, hoe Sam het overleefde en hoe Ruby het overleefde moet nog keer verteld worden. Maar wel mooie ep. Deze serie is nog steeds consistent qua kwaliteit vind ik.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:20:32 #23
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_62458460
Ep van vandaag zuigt. Ik haat overmatig gebruik van cliches en hommagestukken! bah! Ik wil gewoon verder met het wel interessant verhaallijntje over goed en kwaad
pi_62460401
Typische filler inderdaad maar vond het best aardig eigenlijk.
Amen.
pi_62461930
Supernatural is groot geworden met dit soort afleveringen en dat ze daar af en toe naar terug gaan vind ik prima.

Bovendien was de toon de laatste tijd redelijk zwaar, dan is zo'n luchtige tongue-in-cheek aflevering gewoon ideaal.

"I've got a coupon"
pi_62462444
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:22 schreef Symer het volgende:
Supernatural is groot geworden met dit soort afleveringen en dat ze daar af en toe naar terug gaan vind ik prima.

Bovendien was de toon de laatste tijd redelijk zwaar, dan is zo'n luchtige tongue-in-cheek aflevering gewoon ideaal.

"I've got a coupon"

Ja die droge pizzabezorgscene tussendoor was echt goed .
Amen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:03:48 #27
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62462927
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 09:51 schreef bob1234 het volgende:
Dean
Oeh Sam met zn geëpileerde wenkbrauwen

(nee hoor, geen tvp )
In me Burberry......
pi_62469586
Vond het wel ff een fijne afwisseling na de zwaardere eps de laatste tijd.
Lekker droog ook hoe Sam die deur in trapt
En Dean die denkt dat ie opnieuw een virgin is
pi_62471303
Grappige episode . Inderdaad ook wel even fijn zo'n droge episode er tussen door
pi_62472754
Elk seizoen 1 ep van deze soort moet kunnen (net als met die ghosthunters shit) maar meer ook niet..kan niet tippen aan een normale ep, hoewel het nog wel vermakelijk is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62473989
Erg grappige aflevering
pi_62478319
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korte summaries over de aankomende 4 afleveringen. Gaat erg gaaf worden zo te zien, can't wait!
pi_62480248
Geniale aflevering, echt een paar keer hard moeten lachen. Die Dracula die ontsnapt en dan vrolijk op zn brommertje wegrijd
pi_62480494
tvp
pi_62483079
ep 9 wordt bizar vet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:36:27 #36
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_62504647
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:19 schreef Saviola het volgende:
Geniale aflevering, echt een paar keer hard moeten lachen. Die Dracula die ontsnapt en dan vrolijk op zn brommertje wegrijd
Plus getoeter ook nog erbij!!
pi_62504883
Veel Buffy achtige humor vond ik .
Amen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:20:46 #38
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62509941
The X-Files is a show, this is real !!! Geweldige aflevering, humorvol en als vanouds. .

Agents Angus and Young trouwens . Angus Young richtte AC/DC op irl. Dat vind ik nou ook zo tof aan Supernatural, al die kleine insidersweetjes en knipogen naar de werkelijkheid. Love it!
Whatever I want.
pi_62512531
Die battle van angels en demons straks lijkt me vet.
pi_62513591
Ik vind die engel sowieso wel stoer.
Amen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:14:42 #41
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_62639877

Hoogtepunt van deze aflevering zat eigenlijk ná de aflevering. Jensen Ackles does Eye of the Tiger. Geniaal.

Verder ook gewoon weer een prima aflevering.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_62641940
Dean gillen als een klein meisje met die kat in de locker!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:41:50 #43
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_62642661
Inmiddels ook op Youtube te vinden.
Youtube Filmpje van Eye of the Tiger
pi_62644075
Hilarisch inderdaad .

En die gil . Kwam niet meer bij.
Amen.
pi_62645022
Ja zeer leuke ep met die shapeshifter. Dat stukje met die brommer is inderdaad te vet.
pi_62646974
Dat stukje met die kat in de kast en Dean begint te schreeuwen, super gewoon erg hard om gelachen
pi_62649674
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:04 schreef bob1234 het volgende:
Dat stukje met die kat in de kast en Dean begint te schreeuwen, super gewoon erg hard om gelachen
Volgensmij heb ik nog nooit zo hard om Supernatural gelachen .
Amen.
pi_62652917
te grappig gewoon. Dean en de kat . Toffe aflevering
pi_62653732
The Eye of the tiger !!!!!
Whatever I want.
pi_62657195
Echt een geweldige aflevering dit, heb ook hard moeten lachen.
Met dat kleine hondje achter hem aan in het begin En inderdaad met die kat, ik lag in een scheur, geweldig! Hoe Sam erop reageert ook zo lekker droog. En het eind, die blijft leuk, zelfs na 3 keer herhalen.

Leukste stukje: "Seriously! Would you actually like being stuck in a car with me 8 hours a day, every single day? I don't think so! I mean I drive to fast, I listen to the same 5 albums over and over and over again and I sing along, I'm annoying I know that.. And you.. You're gassy! You eat half a burrito and you get toxic! I mean.. you know what? Forget it! I'm done with the monsters and the hellhounds and the ghost sickness and the damn apocalypse!" Zelfs als bange poeperd is Dean leuk
pi_62660194
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:00 schreef Jivis het volgende:

[..]

Volgensmij heb ik nog nooit zo hard om Supernatural gelachen .
Een van de grappigste afleveringen.Maar het is niet aan te raden om om zes uur 's ochtends te kijken.Volgens mij is mijn buurvrouw nu wakker. En het einde is ook tof.Leuk ook om de crew te horen lachen in de achtergrond.
pi_62664163
Erg leuke ep..Sam met yellow eyes was wel freaky btw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62665487
Wat een humor weer deze aflevering, hardop lachen met Dean die zich telkens kapot verschiet en niets meer durfde.. "Dude, you're going twenty?" En dat einde
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:48:20 #54
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_62674298
Ik heb de serie afgelopen zomer ontdekt, en heb de eerste drie seizoenen van het net geplukt ien in sneltrein tempo gekeken (4 afleveringen per avond, soms meer, verder op een review site die ik erg goed vind nog nagelezen over de aflevering na de eerste zit). Meteen daarna de DVD's besteld, seizoen 1 en 2 waren zo geleverd, wacht nog op seizoen 3). Inmiddels op mijn gemak seizoen 1 en 2 met ondertiteling (en bonus materiaal) gekeken, ben nu weer begonnen aan s1 en maak nu aantekekeningen zodat ik de namen van de geesten en zo kan onthouden ;}, seizoen 3 had ik stomgenoeg weggegooid nadat ik hem had besteld, maar is ook weer terug en ben ik aan het bekijken voor de 2e keer.

Huidige seizoen bevat en aantal van de sterkste afleveringen die de serie kent. Are you there god was spannend en helpt het verhaal voor het seizoen enorm, In the beginning geeft extra achtergrond over waar de jongens vandaan komen, en waar ze mee te maken krijgen, plus het geeft aan waarom Azazel dSam heeft uitgekozen.

De laatste twee afleveringen zijn wat lichter van toon geweest dus ik vermoed dat er weer wat zwaars aan staat te komen en kan niet wachten. Overigens vind ik het niet erg dat er humor afleveringen gedaan worden. Hell House is 1 van de betere van seizoen 1, Tall Tales was super in seizoen 2, en seizoen 3 heeft zowel Bedtime Stories, Ghostfacers en Mystery Spot als hele lichte afleveringen die puur voor de lol zijn.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_62800188
Dat einde idd van episode 6, zo ontzettend vet
Maar tijdens de aflevering ook meerdere malen dubbel gelegen om Dean Instant klassieker van seizoen 4!
Ik kijk veel series, maar dit blijft sinds het begin toch mijn favoriete serie.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_62842871
Supernatural was vroeger '1 van de series' die ik keek, maar dit is samen met The Shield waar ik elke week naar uitkijk. Wat een ep weer. En volgende week waarschijnlijk dus wat Dean zich van hell herinnert.
pi_62847478
Jezus (pun) wat een episode weer. Sterk acteerwerk en een toffe verhaallijn!
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:03:41 #58
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_62853327
it's the great pumpkin was een zeer sterke aflevering en geeft mij even genoeg stof tot nadenken.

Ik ben van mening dat Castiel de opdracht heeft om, wel of niet bewust, de broers uit elkaar te drijven. (met behulp van de krachten van Sam). Ik weet echter niet of dit de wil can het goede (the lord) of het kwade (Lilith, die Castiel mogelijk heeft verleid tot het kwaad, aangezien Castiel zelf zegt de weg kwijt te zijn aan het einde van de aflevering).

Ik vond het Halloween thema van de aflevering wel jammer, aangezin in geen van de eeredere seizoene aandacht besteed werd aan deze feestdag en dus opportunistisch werd in mijn ogen...
That's not my cow!
pi_62853551
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 00:03 schreef DoomCow het volgende:
Ik vond het Halloween thema van de aflevering wel jammer, aangezin in geen van de eeredere seizoene aandacht besteed werd aan deze feestdag en dus opportunistisch werd in mijn ogen...
Dit jaar werd Supernatural toevallig op de avond voor 31 oktober uitgezonden, ik vond het daarom wel toepasselijk en zou het vreemd gevonden hebben als er niks mee gedaan was.

Bovendien was het grotere verhaal er knap in verwerkt dus heb ik niks te klagen
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:19:08 #60
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_62853599
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 00:15 schreef Symer het volgende:

[..]

Dit jaar werd Supernatural toevallig op de avond voor 31 oktober uitgezonden, ik vond het daarom wel toepasselijk en zou het vreemd gevonden hebben als er niks mee gedaan was.

Bovendien was het grotere verhaal er knap in verwerkt dus heb ik niks te klagen
natuurlijk had ik een Halloween aflevering verwacht, maar dat wil niet zeggen dat ik er blij mee ben. Zeker omdat er eerder niets mee gedaan werd (net als met de kerstaflevering van seizoen 3, geen verkeerde aflevering, maar niet logisch gezien de eerdere seizoenen....)
That's not my cow!
pi_62853796
Die kerstaflevering kwam vorig jaar idd een beetje uit de lucht vallen. Midden in de winterstop zo ineens 1 aflevering halverwege december stond ik ook een beetje van te kijken.

Maar het halloween onderwerp leent zich natuurlijk perfect voor Supernatural. Door de mythe iets aan te passen en door het Samhain festival om te toveren tot een persoon (Sam Hain dus) welke 1 van de 66 zegels is past deze aflevering perfect bij de rest van het seizoen. Dat er vorige seizoenen niks met halloween gedaan is maakt mij dan niet veel uit.
pi_62862101
Weer een wat serieuzere epi, maar hij was weer vermakelijk. Vind het gegeven van die engelen wel heel vet.
Amen.
  zondag 2 november 2008 @ 12:42:39 #63
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_62879589
Wat een gezeur zeg. Het is gewoon een tof gegeven om iets met Halloween te doen. Supernatural draait om mythes, legendes, bijgeloof en angsten van mensen. Daar past Halloween dus perfect tussen. En wat maakt het nou uit dat ze er vorige keren niets meer gedaan hebben. Het kwam deze keer gewoon perfect uit.
pi_62880532
Ik ben helemaal verliefd op dit seizoen tot nu toe Dean die telkens weer hel flashbacks heeft, Sam die een ongelooflijke kracht heeft en die niet mag gebruiken van Castiel... genieten. Samen met 24 en Lost mijn meest favoriete serie van dit moment.

Of om met Billie Doux de recensente te spreken: "Supernatural is TV's best kept secret"

http://www.billiedoux.com <--- Verplicht leesmateriaal voor SF fans
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_62880917
"I got this one"
- "Two words, jailbait"

Goede aflevering, alweer. Interessant gegeven met die angels die opeens dat hele dorp van de kaart willen vegen. Ik herinner me trouwens die aflevering uit het vorige seizoen (denk ik) waar ze in zo'n dorpje waren en iedereen plots een vreemd virus had, en toen verdween overnacht ook plots die hele bevolking.. Zou dr een verband zijn ofzo, of was dat iets totaal anders?
  zondag 2 november 2008 @ 17:38:04 #66
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_62886279
Bilie ken ik al een paar jaar, en die site was mede verantwoordlijk dat ik besloten heb om Supernatural te proberen ;} (gekomen tijdens S1 Lost, Heroes ook helemaal van daar gevolgd, later Veronica Mars helemaal gekeken en gelezen.)

En seizoen 2 had de aflevering "Croatoan" waar Yellow Eyes Sam testte door een virus te verspreiden in een dorpje. Seizoen 3 had allen dat politie bureau in "Jus in Belo" wat door Lilith met de grond gelijk wordt gemaakt...
That's not my cow!
pi_62886690
Bij Croatoan werd nooit verklaard toch hoe het kon dat de hele bevolking uiteindelijk verdween? Angel style napalmpje kan goed de oorzaak zijn geweest ja
Bij jus in Belo was het in ieder geval niet zo, dat was 100% Lilith.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 2 november 2008 @ 19:20:05 #68
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_62888938
Croatoan wis wel verklaard hoe het hele dorp weg was: een van de overlevende die weg reed sneed de keel door en begon met een demon te proberen, net zoals Meg dit deed in Scarecrow en Shadow. Ik geloof dat hij het had over "no loose ends"
That's not my cow!
pi_63040701
Leuke aflevering!!! De teddybeer deed mij aan Smile Time denken
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:24:18 #70
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_63040724
De laatste aflevering, Wishful Thinking, was weer een leuke. Wensen die uitkwamen, en wat een wensen! Jezelf onzichtbaar wensen om vrouwen onder de douche te bekijken, de droom van iedere mannelijke puber ;}

En ik heb genoten van Teddy (vooral de zelfmoord scene was top). De broers bereiken een nieuw dieptepunt in hun vermommingen, en de standaard great power-speech "With great power comes great responsib*OOMPH*"
That's not my cow!
pi_63040926
Bwahahaa, die teddybear was echt geweldig!
pi_63041117
Joh die teddybear was idd over the top humor zeg
pi_63042211
Die Teddybeer .

Leuke epi weer, vind seizoen 4 echt top tot nu toe!
Amen.
pi_63045049
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef Jivis het volgende:
Die Teddybeer .

Leuke epi weer, vind seizoen 4 echt top tot nu toe!
Je bent niet de enige
pi_63046986
Leuke aflevering vooral die bi-polar teddybeer
pi_63063318
Huuuu enge levende teddybeer !
Whatever I want.
pi_63066576
Die Teddy en Spider-Man speecht mochten echt niet

Is de big ass main storyline ep niet volgende week?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_63067129
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Die Teddy en Spider-Man speecht mochten echt niet

Is de big ass main storyline ep niet volgende week?
Ik hoop het!
pi_63067340
In spoiler stonden hier laatst wat summaries geplaatst..daar stond die bij. Kijk er al weken naar uit. Deze fillers met piepklein hoekje main story zijn zeker leuk maar met deze story wil ik gewoon verder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_63076684
Tof!
pi_63097940
Aflevering aan binnen halen.
pi_63117293
Die teddybear-suicide
Aids.
pi_63122940
tvp zonder alles te lezen, heb nu de eerste 2 gezien, kijken of ik er vanavond nog wat door kan drukken....

m'n nachtrust...
pi_63212853
Zo ik ben bij.... vanavond de nieuwe maar is bekijken...

"Run Forest...."
pi_63217619
Hij was weer fantastisch

Er zat ergens volgens mij een geestige verwijzing naar de presidentsverkiezingen in. Ben alleen vergeten wat. Iemand anders die dat gemerkt heeft?
pi_63220686
Was tof maar moet eerlijk zeggen dat ik ik de vorige episodes leuker vond.
Amen.
pi_63221527
Bizar gaaf dat Dean die vent herkende uit de hel
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:27:08 #89
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_63231713
De laatste aflevering liet maar mooi zien hoe verwend we zijn met deze show: Een boeiende, goeie aflevering die tot nu toe een van de mindere van het seizoen is (eerste indruk, moet nog alles een beetje laten bezinken)

Ik vond vooral depressieve, suícidale Sam wat minder, Ruby was wel goed in het kiezen van een geschikt lichaam, en die poetsvrouw was mooi gevonden. Ook het hele gebeuren met Anna viel me wat tegen. Maar wel weer storyline, en dat hebben we sinds in the beginning niet echt meer gehad. (Behalve misschien de halloween aflevering, maar dat vond ik een erg geforceerde aflevering)
That's not my cow!
pi_63234354
De volgende aflevering belooft wel erg leuk te worden, dan gaat Dean vertellen wat er met hem gebeurd is in Hell.

Ik denk zelf dat hij constant gemarteld is door een evil Sam maar misschien dwongen ze hem zelf mensen te martelen ofzo...
pi_63237704
vond hem juist erg tof. Next up het dilemma tussen goed en kwaad lijkt me. Er is geen zwart of wit meer, geen goed of slecht. Ruby is goed en de angels laten weer blijken snel over te willen gaan tot het opofferen van onschuldigen. Leuk om te zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_63237719
"Oh I forgot I`m wearing a pedeatricien" was wel een briljante quote btw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_63237913
Ja die angels kijken idd niet op een (onschuldig) slachtoffer meer of minder.. vooral die zwarte heeft er wel lol in.

Handig die flashbacks deze ep.

"Sam?"
- "Yeah?"
"Too much information!"

Volgende week wordt vet..
pi_63241868
Sam als alcoholist vond ik alleen niet zo geloofwaardig overkomen.
Amen.
pi_63258190
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef Jivis het volgende:
Sam als alcoholist vond ik alleen niet zo geloofwaardig overkomen.
Sam het drankorgel FTW!!!1 De beste plottwist ever IMHO
  zondag 16 november 2008 @ 15:16:28 #96
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_63263832
Lekker duistere aflevering. Zat iets minder vaart/humor in, maar wel een goede aflevering waarin iets meer duidelijk wordt gemaakt over de motivaties van Sam en de afgelopen 6 maanden.
Die engelen hebben natuurlijk groot gelijk dat ze die trien dood willen. Als je in een oorlog verkeert dan wil je niet het risico lopen dat de tegenstander je loopt af te luisteren. Voldoet alleen niet echt aan het stereotype beeld van engelen. Moet bij die hele oorlog ook wel enigzins denken aan de His Dark Materials trilogie. Daarin zijn de engelen ook een stuk 'aardser' en speelt het thema oorlog een grote rol.
pi_63264800
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Sam het drankorgel FTW!!!1 De beste plottwist ever IMHO [ afbeelding ]
Naah, hij is altijd als dorky neergezet en vond het heel erg out of character. Het is eerder iets dat bij Dean past.
Amen.
pi_63265698
Ik denk dat het bij zijn ontwikkeling hoort. Hij was dorky in het begin, maar heeft nu meer meegemaakt en is niet meer de onschuldige naïeve Sam van seizoen 1. Aangezien er al een tijdje gespeculeerd wordt door Dean dat Sam slecht wordt (althans, dat proberen sommigen hem aan te praten), is het niet zo heel verwonderlijk dat Sam wat meer ambigu wordt gemaakt.
pi_63265763
Het hoort ook bij het hele Sam to the darkside gebeuren natuurlijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 16 november 2008 @ 22:47:37 #100
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_63275550
Ik vind dat we gedurende dit en vorige seizoen al regelmatig een donkere kant van Sam hebben gezien. Ik ben het er dus niet mee eens dat het out of character is.
pi_63275957
Nee inderdaad, zoals ik al zei: Het Sam into the darkside is een essentieel onderdeel van dit seizoen...beetje bij beetje zie je hem wegslippen. Van het gebruik van zijn demonpowers, tot zijn veranderde gedrag en nu dus het alcoholisme en zelfs seks met een demon, hoewel hij diep van binnen weet hoe fout dit is. Je kan er zelfs een mooie Star Wars verwijzing van maken

Fear leads to anger, anger leads to hate, hate is the path to the darkside. Klinkt een beetje dorky maar het is wel zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_63277657
Pff.. toen Anna zei "They're coming" en die deuren open knalde verwachtte ik echt een gruwelijke demon.. zijn het die engelen, en die zijn weinig goeds van plan..

Castiel
pi_63282496
beetje een 'slome' aflevering, maar wel een leuke cliffhanger...
quote:
Castiel - “We’re here for Anna,”
Dean - “Here for her like… here for her?”
Uriel - “Stop talking, Give her to us.”
Sam - “Are you gonna help her?”
Castiel - “No, She has to die.”
pi_63363166
Lol.. Kom er net achter dat Dean op mijn verjaardag uit hel ontsnapt is..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:40:18 #105
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_63403215
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef GieJay het volgende:
Lol.. Kom er net achter dat Dean op mijn verjaardag uit hel ontsnapt is..
En? Is ie even een stukje taart komen eten?

Nieuwe aflevering! Maar ik heb vanavond pas tijd om te kijken... Jammer.
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:54:14 #106
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_63403640
Nieuwe ep is epic!
pi_63409333
Angels vs. demons was erg tof! Verder beetje saai en sentimenteel allemaal.
Amen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 18:21:17 #108
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_63410845
Ik vind de vrijscenes dit seizoen opvallend. Ik kan me niet herinneren dat gedurende de vorige seizoenen de dames ook bereden werden door de Winchester boys met ontbloot bovenlijf. Misschien om de vele vrouwelijke fans ook een pleziertje te gunnen?
pi_63411868
Zit te kijken nu, maar de volgende TT hebben we al: "Dude, you're confusing reality with porn again"
pi_63412867
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 18:21 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind de vrijscenes dit seizoen opvallend. Ik kan me niet herinneren dat gedurende de vorige seizoenen de dames ook bereden werden door de Winchester boys met ontbloot bovenlijf. Misschien om de vele vrouwelijke fans ook een pleziertje te gunnen?
Ik vind het niet erg hoor In seizoen 1 gebeurde dat wel, geloof ik. Een van de eerdere seizoenen iig. Ik zat me aan het begin van de aflevering nog af te vragen wanneer we weer eens wat van dit soort scenes zouden zien

"I wish i couldn't feel a damn thing"

Het was inderdaad best sentimenteel maar dat vind ik juist goed, nu lijken de Winchester boys tenminste niet alleen bikkels maar ook softies op zijn tijd Ik vond het echt een super aflevering!
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:37:39 #111
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_63416317
WOW! geweldige aflevering weer. Niets op aan te merken, en vooral die referenties dat Dean te veel porno in zijn leven heeft ;}

Dat en het feit dat zowel Ruby op de demons (Alistair) in speelt en Dean hetzelfde doet met de angels (Uriel) maken het een topper van dit seizoen. Mooiste scene vond ik die van Anna en Dean op de motorkap van de Metallicar, en de discussie waarom het beter is om mens te zijn dan engel.

Ik had wel al vroeg door wat Anna was, eigenlijk al vanaf toen Castiel Anna een abomination noemde...
That's not my cow!
pi_63425297
In aflevering 9 neuqt Sam een demon, in aflevering 10 neuqt Dean een angel. Interessante tegenstelling. Ijzersterke aflevering ook!

En nu tot 29 januari wachten op aflevering 11
pi_63425721
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
En nu tot 29 januari wachten op aflevering 11
Ik geloof 16 januari.
Amen.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:20:25 #114
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63426071
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:00 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik geloof 16 januari.
29 volgens TV.com
pi_63426603
Omg het duurt steeds langer
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:00:37 #116
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_63426899
29 januari???? Shit. Stomme mid-season pauzes.
pi_63431514
Yellow Fever heeft genoeg scenes op youtube, blijft heerlijk om te kijken!
Beste stukje:

Slecht maar stiekem wel leuk:

(Je moet jezelf ergens blij mee maken als je nog 2 maanden moet wachten )
pi_63440395
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:02 schreef Purky het volgende:
Yellow Fever heeft genoeg scenes op youtube, blijft heerlijk om te kijken!
Beste stukje:

Slecht maar stiekem wel leuk:

(Je moet jezelf ergens blij mee maken als je nog 2 maanden moet wachten )
Echt een van de grappigste scene van Supernatural.
pi_63444458
29 januari? What the
pi_63446370
Dat wordt lang wachten...
pi_63446429
Dat is niet leuk.
pi_63472045
Naja, ik moet ep9 nog kijken. Dus hoef iets minder lang te wachten.
  maandag 24 november 2008 @ 13:21:47 #123
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_63476196
Pff, zo'n spannend einde... Komt er niet een verrassings-kerst-aflevering ofzo? Asjeblief? :p Voor de tussentijd moet ik maar even een andere serie zoeken dan...
pi_63683671
Volgens Epguides.com komt het nu 15 januari terug.

De aflevering van 22 januari heeft een wel erg vreemde titel
quote:
4-12 22 Jan 09 Criss Angel Is A Douche Bag
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:39:21 #125
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_63691788
Woehoe! 2 weken eerder! Ik ben nu trouwens maar prison break aan het kijken, had ik nog niet gevolgd. net seizoen 1 af. Ook best spannend. Maar geen supernatural natuurlijk...
pi_64485047
afgelopen weken vanaf s01e01 tot s04e10 gekeken... echt te vet... nu wachten tot 15 januari...

vraag me nog steeds af wat die engelen nu echt van plan zijn...
&lt;hr&gt;
pi_64487334
Die engel doet me ergens aan denken, castiel... beetje zoals dat personage uit Constantine, die film met keanu reeves
&lt;hr&gt;
pi_64637120
Check Ackles in deze film dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_64640437
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:24 schreef Tim86 het volgende:

Okay, Ackles speelt erin.Maar ik ga deze vrouwenfilm echt niet kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Terpentin07 op 04-01-2009 19:18:26 ]
pi_64647141
Elisabeth Harnois speelt er wel in, dat is voor mij wel een plus
pi_64686386
quote:
Op zondag 4 januari 2009 03:24 schreef Tim86 het volgende:

omg!
It suits him, haha! Blijft een lekker ding
pi_64753939
Demons UK is een nieuwe serie die fans van Supernatural en Buffy wellicht ook wel waarderen.
pi_64754660
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Demons UK is een nieuwe serie die fans van Supernatural en Buffy wellicht ook wel waarderen.
Ik heb het FOK topic erover aangemaakt en het klonk veelbelovend maar nu ik het heb gezien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_64796204
thanks voor de tip
&lt;hr&gt;
pi_64797600
ik neem mijn woorden terug.. wat een klote bagger serie...
&lt;hr&gt;
pi_64800314
Ik zal die serie ook eens checken. En supernatural begint bijna weer.
pi_65114503
Vrij matige filler. En Sam ziet er een beetje vreemd uit met z'n zonnebankhoofd .
Amen.
pi_65117502
Eerste van jaar om binnen te halen.
pi_65117866
Damn, ik hoop dat die snel binnen is.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:57:09 #140
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65122766
Topaflevering. Best vermakelijk dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:26:51 #141
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65124136
Vond hem ook vrij matig, enige wat verder ging in de storyline was Dean en zijn gemoedsrust.
Maar de humor is altijd top bij SPN
Sommige lines (DEAN!):
"It's psycho Nell"
"Geez, rent Juno, get over it"
En echt de aller beste: "Wow, story ripped from an Austrian headline"
En daarnaast, "Casper the pervy ghost, hey Fonzie! Deliverance. Like Scooby Doo?" Echt al die referenties naar films en nieuwsfeiten zijn altijd leuk En vooral dat meisje met de kwijl hand:
quote:
The Licked Hand is an urban legend where a girl goes to sleep with her dog next to her. During the night she wakes to a noise, but is comforted when the dog licks her hand, In the morning she wakes to find the dog dead and a note saying "humans can lick to".
pi_65128367
Tering, creepy aflevering Niks bovennatuurlijks aan maar dat drukte de pret geenszins voor mij

Roll on aflevering 12!
pi_65128895
tja.. niet echt "post"-pauze waardig...
pi_65129477
Ik vond deze ep ontzettend donker en schrok me elke keer kapot Maar idd die referenties naar films en nieuwsfeiten enzo vond ik erg tof, heb vaak zat gelachen.
Ook zo "Hurry he is coming!!"
"Who?"
"Her brother!"

Erg creepy maar ik ben blij met Supernatural!!
pi_65130425
Ik snap de klagers niet helemaal Deze aflevering vind ik echt heerlijk recht toe recht aan griezelen zonder overdreven die Dean in de hel plotlijn erin te knallen laten we niet vergeten dat deze serie van huis uit een horror serie is Ik zat het mijn hart in mijn keel in ieder geval en heb genoten
pi_65133466
Toffe ep
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65133910
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik snap de klagers niet helemaal Deze aflevering vind ik echt heerlijk recht toe recht aan griezelen zonder overdreven die Dean in de hel plotlijn erin te knallen laten we niet vergeten dat deze serie van huis uit een horror serie is Ik zat het mijn hart in mijn keel in ieder geval en heb genoten
Begrijp me niet verkeerd, ben totaal niet tegen op zichzelf staande episodes bij deze serie. Supernatural heeft altijd voor het grootste deel bestaan uit fillers. Deze aflevering vond ik gewoon niet zo bijzonder, had meer uit gehaald kunnen worden. Het begin vond ik spannend maar de clou was matig en ongeloofwaardig. Heb verder geloof ik nog geen enkele slechte aflevering gezien dit seizoen en eerdere seizoenen ook vrij weinig.
Amen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:00:58 #148
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65137146
Erg creepy aflevering. Meestal vind ik Supernatural gewoon amusant, maar in deze aflevering zaten een paar echte schrikmomenten.
Ik vind de term filler voor dit soort afleveringen trouwens een beetje onterecht. Supernatural heeft gewoon steeds meer een doorlopende verhaallijn gekregen, maar dit soort afleveringen hoort ook gewoon bij Supernatural. Juist door af en toe wat zijstappen te maken blijft de serie voor mij boeiend.
pi_65137251
Man ik hoop dat binnenkort alle seizoenen op Blu-Ray uitkomen.Vond deze aflevering ook niet helemaal top maar het was wel spannend en de humor zat er ook weer goed in.Vooral Psycho Nell en de verwijzing naar Oostenrijk.
pi_65141184
Seizoen 3 is leverbaar op Blu-Ray!

http://www.play.com/DVD/B(...)Product.html?cur=258
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:44:32 #151
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65141606
Ik vond het een prima aflevering. Al had ik wel steeds het gevoel dat ik het al eens eerder had gezien.
'Mooie' woorden van Dean op het eind.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_65146736
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
Seizoen 3 is leverbaar op Blu-Ray!

http://www.play.com/DVD/B(...)Product.html?cur=258
Nu nog 1&2 en ik ga een hoop geld overmaken.
pi_65169560
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Nu nog 1&2 en ik ga een hoop geld overmaken.
Dan heb je mooi veel tijd om te kijken.
  zondag 18 januari 2009 @ 18:29:53 #154
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65180351
Gave aflevering, lekkere om er weer in te komen.

Ik vond dat spookmens best scary .
Whatever I want.
pi_65195705
was zeker coole aflevering maar waar was castiel? ik wil weer verder met de storyline!
&lt;hr&gt;
pi_65198833
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
was zeker coole aflevering maar waar was castiel? ik wil weer verder met de storyline!
Geduld haha.
pi_65199109
Castiel had een langere kerstvakantie opgenomen schijnbaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65202275
is ook wel logisch als engel moest ie boven de krib hangen
&lt;hr&gt;
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:44:37 #159
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65345537
Leuke aflevering, niet spectaculair, wel leuk. En ik ben blij dat het hele 'god' verhaal ( even ) niet ter sprake komt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:53:15 #160
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65345852
Ik vond het acteren van oude man nr 3 beetje matigjes, van die andere twee geloofde ik wel dat ze goede vrienden waren (op het gaye af) maar die met die baard liep er maar een beetje bij. Verder vond ik het niet zo'n geweldige aflevering, maar ik ben wel erg beniewd
SPOILER
pi_65346873
Leuke aflevering. Ik vind Supernatural echt lekker duister geworden. Ik hoop alleen wel ze weer snel verder gaan met de hoofdverhaallijn.
pi_65362152
Saaie epi, vrij voorspelbaar ook. Alleen het stukje met "The Chief" was vrij hilarisch .
Amen.
pi_65362892
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:40 schreef Jivis het volgende:
Saaie epi, vrij voorspelbaar ook. Alleen het stukje met "The Chief" was vrij hilarisch .
Ben het met je eens. Was leuk maar weinig.. bijzonder.
Hoe Dean kokhalsde toen the Chief voorstelde wat hij wil doen
  zondag 25 januari 2009 @ 12:51:30 #164
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65381382
Okaaaaay erg leuk hoor die mysteries oplossen, om er weer ff in te komen zijn ze erg prettig, maar het is nu wel weer genoeg geweest met die fillers. Ik wil weer terug naar Castiel/God/Angels/Lucifer.
Whatever I want.
pi_65383108
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:51 schreef PeRi het volgende:
Okaaaaay erg leuk hoor die mysteries oplossen, om er weer ff in te komen zijn ze erg prettig, maar het is nu wel weer genoeg geweest met die fillers. Ik wil weer terug naar Castiel/God/Angels/Lucifer.

Amen! (no pun intended)
pi_65390226
Matige ep zeg..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65398279
Ja, jammer dat de laatste twee epi's tegenvallen, dit seizoen was hard op weg de beste van de serie tot nu toe te worden. Maar ik heb nog hoop als ze met de arc verdergaan .
Amen.
pi_65398301
Ik vond de laatste 2 ep's juist leuker Heb liever die single subject afleveringen.
pi_65401743
Supernatural is toch wel uniek met filler afleveringen die gewoon supergoed zijn Het zal mij benieuwen wat Sam gaat doen met Ruby

"What a douchebag"
"I couldn't agree more!"
  zondag 25 januari 2009 @ 23:32:34 #170
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65404315
Ik vond hem eigenlijk ook gewoon weer erg leuk. Het thema van uitgerangeerde illusionisten was goed uitgewerkt. Er zat naast humor een juiste hoeveelheid tragiek in deze aflevering.
  zondag 25 januari 2009 @ 23:36:01 #171
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65404430
Ik las dit overigens nog op tv.com. Gaat over het toevoegen van een nieuw karakter. Het bevat dus wel een spoiler (als het waar blijkt te zijn).
SPOILER
pi_65404966
SPOILER
  zondag 25 januari 2009 @ 23:53:58 #173
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65405041
oh my god de spoiler, de tofheid. I love this show
Whatever I want.
  zondag 25 januari 2009 @ 23:54:46 #174
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65405072
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik las dit overigens nog op tv.com. Gaat over het toevoegen van een nieuw karakter. Het bevat dus wel een spoiler (als het waar blijkt te zijn).
SPOILER
SPOILER
pi_65410213
Ik zou meer een soort informant erbij zien. Maar ja, daar hebben ze opzich Bobby ook wel voor.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:03:42 #176
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65436625
SPOILER
pi_65443751
ik vond het toch een erg goede epi.
Ikzelf wil ook graag weer verder met de verhaallijn, maar vergeet niet dat supernatural begon als losse eps. ze fillers noemen vind ik veeeeeels te ver gaan, aangezien ze van superieure kwaliteit zijn.

Een "filler" van Supernatural is beter dan menig thriller/horrorfilm in de videotheek. Dat zegt behoorlijk veel voor een serie.
&lt;hr&gt;
pi_65451085
Hm ik had niet eens door dat het alweer begonnen was, maar nu dus mooi 2 toffe eps na elkaar kunnen kijken
pi_65451213
De aflevering laatst van het huis waar die 2 "mensen" jaren lang waren opgesloten en ouderen wilden vermoorden was wel echt een fantastische aflevering. Hopelijk komen er meerdere afleveringen dit seizoen van dit niveau..
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:38:04 #180
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65451322
Die aflevering was inderdaad geweldig. En ook al gaan ze daarin niet echt verder met het grote verhaal, dat kan me niks schelen. Gewoon spannend.
pi_65459015
Toch vind ik de fillers van deze serie ook altijd goed. Ze maken constant eigenlijk altijd leuke verhalen.
pi_65582222
Met dat voorstukje waar die pa steeds in voorkwam dacht ik echt dat we hem deze afl terug zouden zien, maar nee hoor. Het was eigenlijk een typische seizoen 1 aflevering.

Ik wil nou wel weer eens terug naar de Lilith-verhaallijn.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 23:14:46 #183
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65583621
Nou de volgende aflevering lijkt ook niet echt betrekking te hebben op de grote verhaallijn dit seizoen, dus als mensen zich vooral daarop verheugen dan moeten ze even geduld hebben.

Dé quote van deze week:
"the whistle makes me their God". Geweldig.
De jongere versie van Dean leuk trouwens echt verrassend goed.
pi_65584781
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou de volgende aflevering lijkt ook niet echt betrekking te hebben op de grote verhaallijn dit seizoen, dus als mensen zich vooral daarop verheugen dan moeten ze even geduld hebben.

Dé quote van deze week:
"the whistle makes me their God". Geweldig.
De jongere versie van Dean leuk trouwens echt verrassend goed.
Zowieso dat hele stukje dat Dean gymles geeft "Dodge" bam!
Dat broekie En ik moest zo hard lachen toen die dat net in de lucht gooide: "Go nuts"

Het was inderdaad een beetje een seizoen 1 niveau maar vond hem wel leuk. Effe de reminder dat Sam dit eigenlijk helemaal niet wil doen en Dean die de patser uithangt.

"Are you happy, Sam?"
pi_65585105
In tegenstelling tot de vorige twee vond ik dit weer een vermakelijke aflevering! Die jonge Dean leek echt sprekend, eng gewoon. Vind Ackles alleen beter acteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 31-01-2009 00:29:10 ]
Amen.
pi_65585708
Strakke aflevering met boeiende achtergrond informatie (die we al wel een beetje kende) over Sam en Dean

* wolfrolf Supernatural
pi_65600443
Haha dit was een leuke filler!

"Guess which cheerleaders are legal"
pi_65605522
Leuke aflevering.De oneliners waren inderdaad weer hilarisch.
pi_65623080
Het was op zich wel een leuke aflevering, maar de volgende moet echt weer over Lilith en/of Castiel gaan. Fillers van Supernatural zijn goed hoor, maar niet meer dan 2 achter elkaar aub
pi_65624102
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Jonad het volgende:
Het was op zich wel een leuke aflevering, maar de volgende moet echt weer over Lilith en/of Castiel gaan. Fillers van Supernatural zijn goed hoor, maar niet meer dan 2 achter elkaar aub
Ik dacht even dat het Lillith was toen hij door dat meisje werd neergestoken in die school
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65624711
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik dacht even dat het Lillith was toen hij door dat meisje werd neergestoken in die school
Ik schrok me echt de tering toen zij het mes trok.Jointje en Supernatural 's nachts, dat gaat niet goed samen.
  zondag 1 februari 2009 @ 19:13:12 #192
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65632601
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Jonad het volgende:
Als ik de beschrijving van de aflevering lees dan vrees ik dat het weer gewoon een losse aflevering is.
quote:
A siren casts a spell on Sam and Dean while they are on a mission in Iowa, leading to their violent behavior.
Ik ben wel met je eens dat ze niet te veel losse verhalen achter elkaar moeten hebben, althans niet als ze midden in een groot verhaal zitten. Als kijker begin je je dan toch af te vragen waarom ze met die kleine rotzaken bezig zijn, als ze de complete wereld moeten redden.
pi_65632967
01/28 - I'm told we'll next see Castiel in March-ish. Source: Kristin on E!Online

pi_65803455
Wel een erg toffe ep weer, vooral het einde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65804108
Vond het weer leuk . Zolang ze goed zijn vind ik fillers geen probleem bij Supernatural.
Amen.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:23:27 #196
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65804208
Damn, ik zag m niet aankomen zeg. Toffe ep!
pi_65804369
Ugh, wat was die siren freaking ugly!

Strippers Sam, strippers! We're on an actual case involving strippers.. Finally!
pi_65804459
Ik vond het juist wel erg voorspelbaar. Vanaf het moment dat hij die auto gaaf vond en die muziek begon het er wel erg dik op te liggen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65804541
SPOILER
Amen.
pi_65811976
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Jivis het volgende:
SPOILER
pi_65819005
Ik had toch wel iets meer hot chicks verwacht, maar goed. Het is wel een goede epi, maar wat ik niet snap is waarom ze telkens terugblikken en dan NIET verder gaan met het grotere verhaal.
Vond et ook beetje raar dat ze er alsnog niet over praten, over elkaars beschuldigingen.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:40:05 #202
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65825250
Ik vond deze aflevering iets minder. De dokter was wel een fijne chick. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het einde niet zag aankomen.

En over dat niet verder gaan met het grote verhaal: blijkbaar hebben ze gewoon te weinig stof hebben om over het hele seizoen uit te spreiden.
  zondag 8 februari 2009 @ 12:00:22 #203
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65844490
Tegenvaller .
Whatever I want.
pi_65860236
Ik heb wederom genoten.

Die dokter Fun night, tough morning
pi_65872916
Naja, vorige seizoenen kwam het grote verhaal ook wat minder snel op gang. Komt vanzelf schat ik zo.
pi_65873509
2 Mega spoilers :
SPOILER
http://www.tvguide.com/Ne(...)ng-news-1002550.aspx
SPOILER
http://hauntedsandiego.com/wp/?p=1736
  maandag 9 februari 2009 @ 11:25:22 #207
157472 Tim86
pi_65875154
oud nieuws
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 9 februari 2009 @ 11:49:33 #208
-1 #ANONIEM
pi_65875963
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef Tim86 het volgende:
oud nieuws
desalniettemin hier nog niet tegengekomen....
  maandag 9 februari 2009 @ 11:54:45 #209
157472 Tim86
pi_65876143
jawel hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 9 februari 2009 @ 11:59:32 #210
-1 #ANONIEM
pi_65876297
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:54 schreef Tim86 het volgende:
jawel hoor
SPOILER
De snelste VPN - FastestVPNCyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 9 februari 2009 @ 12:30:30 #211
157472 Tim86
pi_65877090
Het 2e deel heb ik gemist..ben nog niet wakker denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 9 februari 2009 @ 12:44:21 #212
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65877438
SPOILER
Whatever I want.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:39:45 #213
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65880839
[quote]Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef BroesWillems het volgende:

Je spoilers zijn een beetje gaar. Die quotes zijn gewoon te lezen
  maandag 9 februari 2009 @ 14:58:27 #214
-1 #ANONIEM
pi_65881515
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Hopey het volgende:
[quote]Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef BroesWillems het volgende:

Je spoilers zijn een beetje gaar. Die quotes zijn gewoon te lezen
? ik zie gewoon netjes 2 spoilers.... ?
  maandag 9 februari 2009 @ 15:07:27 #215
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65881785
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

? ik zie gewoon netjes 2 spoilers.... ?
Ja ik gebruik de oude template nog. Dus, zonder uitklappen. Dan zijn de quotes gewoon te lezen. Net zoals wanneer je spoilers in de nieuwe versie uitklapt.
Mij maakt het toch niet zoveel uit, ik lees wel spoilers.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:43:15 #216
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_65907817
3e winchester zou denk ik best fataal zijn voor deze serie die net om 2 broers draait.
&lt;hr&gt;
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:48:48 #217
133369 Jivis
Critikut
pi_65907979
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
SPOILER
Dude, spoilertags .
SPOILER
Amen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:51:01 #218
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_65922398
Nieuw hier *zwaait* en grote SPN fan

Heb net een beetje de meest recente bladzijden hier doorgelezen en het valt me op dat zoveel mensen beweren dat DE rode draad van dit seizoen al zo lang niet aan de orde is gekomen, terwijl we imo, afgezien van het feit dat we Castiel al een tijdje niet hebben gezien, toch elke week wel een verwijzing ernaar hebben gekregen.

Vooral de laatste aflevering en de (al dan niet door de Siren teweeggebrachte) ruzie tussen de broers had daar alles mee te maken.
SPOILER
En over Castiel zit heel wat meer nieuws in DIT (SPOILERS!) interview met Misha Collins!
SPOILER
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:59:43 #219
112176 Die4iT
pi_65922622
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vond deze aflevering iets minder. De dokter was wel een fijne chick. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het einde niet zag aankomen.

En over dat niet verder gaan met het grote verhaal: blijkbaar hebben ze gewoon te weinig stof hebben om over het hele seizoen uit te spreiden.

ik vond dat je het net wel zag aankomen met die fbi agent.. hij was de perfecte cop in de stripclub en vond de auto al geweldig... terwijl de doc alleen de looks had
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:32:03 #220
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65926177
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef Die4iT het volgende:

[..]

ik vond dat je het net wel zag aankomen met die fbi agent.. hij was de perfecte cop in de stripclub en vond de auto al geweldig... terwijl de doc alleen de looks had
Ja achteraf gezien had ik het ook wel kunnen zien aankomen. Maar ik was zo vervuld met mezelf dat ik meteen door had dat die chick het was, dat ik verder niet meer nadacht.
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZavvi - Fandom en GeekgearZavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 11 februari 2009 @ 04:51:15 #221
19928 Dethroned
pi_65937501
Ik hoop eigenlijk stiekum op een nieuwe Ruby, de vorige mag ook weer terugkomen. En ik mis die heerlijke Bela.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:17:15 #222
128273 Ulreazj
pi_65939048
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 04:51 schreef Dethroned het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekum op een nieuwe Ruby, de vorige mag ook weer terugkomen. En ik mis die heerlijke Bela.
[ afbeelding ]

woensdag 11 februari 2009 @ 09:17:30 #223
242876 marco-ouwe
pi_65939056
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 04:51 schreef Dethroned het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis Bela ook....
Have no fear, have a beer
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:56:50 #224
112176 Die4iT
pi_65944005
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ja achteraf gezien had ik het ook wel kunnen zien aankomen. Maar ik was zo vervuld met mezelf dat ik meteen door had dat die chick het was, dat ik verder niet meer nadacht.

women intend to do that to ya
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:09:21 #225
19928 Dethroned
pi_65946231
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:17 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

Ik mis Bela ook....
Vooral ook dat Britse accent.
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:43:33 #226
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65960141
Helaas zit Bela in de hel. En als ze uit de hel komt moet ze nu een ander lichaam in bezit nemen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:46:59 #227
160187 Terpentin07
pi_65960284
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Helaas zit Bela in de hel. En als ze uit de hel komt moet ze nu een ander lichaam in bezit nemen.
Dean zat ook in de hel en heeft hetzelfde lichaam.Dus er is nog hoop.
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:51:39 #228
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65960495
SPOILER
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:22:38 #229
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_65964069
Ik mis Bela ook, maar wat ik dit seizoen eigenlijk het meeste mis (vooral omdat de broers twee totaal verschillende wegen lijken te gaan) is iemand als Bela - iemand waar ze in ieder geval samen een bepaalde afkeer tegen hebben, zodat ze in ieder geval nog iets delen; Uriel zou daar misschien een goede kandidaat voor zijn, maar ik heb geen idee of we die nog terug gaan zien.
SPOILER
A journey to the end
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:48:14 #230
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65968085
Ik vind het juist wel interessant dat de broers steeds verder uit elkaar worden gedreven. Het gaat steeds meer over twijfel en dingen zijn niet meer vanzelfsprekend (zijn de engelen nou goed of slecht? En bestaat er wel zo iets absoluuts als goed en slecht?). Er wordt volgens mij juist naar een situatie toegewerkt waar ze lijnrecht tegenover elkaar staan.
Verder is Lilith natuurlijk nog wel hetgeen waar ze allebei afkeer van hebben.

Al met al vind ik het nog steeds geweldig dat een simpele monster-of-the-week serie zoveel diepgang heeft gekregen.
VyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:54:59 #231
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65968410
Hier nog een leuke Bella compilatie om de tijd te doen:

donderdag 12 februari 2009 @ 00:04:04 #232
107005 Saviola
CM Legend
pi_65971256
Bela vooral in die ghost ship aflevering is ze heerlijk..
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:58:41 #233
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_65995593
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind het juist wel interessant dat de broers steeds verder uit elkaar worden gedreven. Het gaat steeds meer over twijfel en dingen zijn niet meer vanzelfsprekend (zijn de engelen nou goed of slecht? En bestaat er wel zo iets absoluuts als goed en slecht?). Er wordt volgens mij juist naar een situatie toegewerkt waar ze lijnrecht tegenover elkaar staan.
Begrijp me niet verkeerd ik vind dit seizoen geweldig tot nu toe. Je merkt duidelijk (vooral bij het terugkijken van oudere afleveringen) dat dit iets is waar eigenlijk al sinds het begin op aangestuurd wordt en ik kan niet wachten om te zien hoe dit zich verder ontwikkelt. Het is zeer interessant om te zien hoe twee mensen met nog steeds hetzelfde doel voor ogen, twee zulke totaal verschillende wegen lijken te kiezen om dat doel te bereiken; ga je kwaad met kwaad bestrijden of blijf je op het rechte pad en riskeer je te falen? En inderdaad wie is goed, wie is slecht? Ik krijg steeds meer de indruk dat er misschien een zeer onverwachte twist aan zit te komen.
quote:
Verder is Lilith natuurlijk nog wel hetgeen waar ze allebei afkeer van hebben.
Ja, maar Lilith is gelijk ook de katalysator die zorgt dat de strijd tussen de broers meer en meer oplaait, terwijl karakters als Bela of Gordon of 'the Trickster' voor een meer komische noot zorgden en maakten dat ze de handen ineen sloegen.
quote:
Al met al vind ik het nog steeds geweldig dat een simpele monster-of-the-week serie zoveel diepgang heeft gekregen.
De eeuwenoude strijd tussen goed en kwaad en het evenwicht in de wereld kan daar iets mee te maken hebben
A journey to the end
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:04:11 #234
27115 sbientje
pi_66000691
die telefoons bij Bobby
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 12 februari 2009 @ 23:20:47 #235
242876 marco-ouwe
pi_66005864
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:04 schreef sbientje het volgende:
die telefoons bij Bobby

jaaa, geniaal bedacht toch
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:08:56 #236
164755 Mss
kutHOEr
pi_66007363
Ik heb net weer even 4 ep's bijgekeken en mên wat gaat het spannend worden! Die spoilers voorspellen veel goeds
Aids.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:30:29 #237
107005 Saviola
CM Legend
pi_66007775
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:58 schreef dutch-treat het volgende:Ja, maar Lilith is gelijk ook de katalysator die zorgt dat de strijd tussen de broers meer en meer oplaait, terwijl karakters als Bela of Gordon of 'the Trickster' voor een meer komische noot zorgden en maakten dat ze de handen ineen sloegen.
Een echt gevoel voor humor had die Gordon nou ook niet
  vrijdag 13 februari 2009 @ 01:13:19 #238
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_66008387
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:30 schreef Saviola het volgende:

[..]

Een echt gevoel voor humor had die Gordon nou ook niet
Nope! Gordon zelf niet, maar hij zorgde onbewust/onbedoeld wel voor een aantal komische situaties en zorgde er in ieder geval voor dat de broers samenwerkten en op één lijn zaten; iets wat op dit moment ver te zoeken is
A journey to the end
  vrijdag 13 februari 2009 @ 01:40:44 #239
27115 sbientje
pi_66008656
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 01:13 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Nope! Gordon zelf niet, maar hij zorgde onbewust/onbedoeld wel voor een aantal komische situaties en zorgde er in ieder geval voor dat de broers samenwerkten en op één lijn zaten; iets wat op dit moment ver te zoeken is
af en toe krijg je idd de neiging om in je scherm te stappen en ze even met de koppen tegen elkaar te slaan
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 02:00:19 #240
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_66008797
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 01:40 schreef sbientje het volgende:

[..]

af en toe krijg je idd de neiging om in je scherm te stappen en ze even met de koppen tegen elkaar te slaan
If only

En Ausiello is 'on a roll' deze week!
SPOILER
A journey to the end
De snelste VPN - FastestVPNSurf prive met PureVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:26:47 #241
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_66011167
En nu eerst maar tot 5 maart wachten tot de volgende aflevering.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:17:07 #242
112176 Die4iT
pi_66014450
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:26 schreef Wepeel2 het volgende:
hoorde het gister pas... VET hard balen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:24:09 #243
242876 marco-ouwe
pi_66014664
quote:
het duurt allmaal veels te lang =[
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:24:37 #244
111980 Jnk18
pi_66014676
quote:
Wachten zeker voor de maart sweeps he? Kutzooi.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:28:53 #245
164755 Mss
kutHOEr
pi_66014814
Is er gisteren geen nieuwe aflevering uitgekomen?
Aids.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:35:27 #246
111980 Jnk18
pi_66015041
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Mss het volgende:
Is er gisteren geen nieuwe aflevering uitgekomen?
Lees de laatste 2 posts..
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:36:39 #247
164755 Mss
kutHOEr
pi_66015076
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:35 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Lees de laatste 2 posts..
Ik dacht dat die personen de aflevering die vandaag uit zou komen al gezien hadden en vanaf vandaag telden tot 5 maart
Aids.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:27:40 #248
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_66031406
't wachten wordt misschien zelfs nog iets langer. Verschillende sites vermelden 12 maart als uitzenddatum voor 4x15

Enige lichtpuntjes zijn dat we in ieder geval niet met een cliffhanger zijn gestopt en dat het na deze break waarschijnlijk wel bijna non-stop doorgaat tot het einde van het seizoen.

eta:
SPOILER

[ Bericht 20% gewijzigd door dutch-treat op 14-02-2009 02:13:27 ]
A journey to the end
  dinsdag 17 februari 2009 @ 01:48:01 #249
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_66146467
Het is wel bagger zoals ze dit seizoen hebben opgedeeld met steeds grote gaten tussen de epi's in. Ik wil dan ook weer graag verder met de storyline.
&lt;hr&gt;
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:45:15 #250
242876 marco-ouwe
pi_66149604
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is wel bagger zoals ze dit seizoen hebben opgedeeld met steeds grote gaten tussen de epi's in. Ik wil dan ook weer graag verder met de storyline.
ik geef je groot gelijk
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNZenmate VPN
  zaterdag 21 februari 2009 @ 02:23:01 #251
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_66304904
Het wordt in ieder geval officieel 12 maart. En hoewel ik nog steeds vind dat er regelmatig in ieder geval verwezen wordt naar de 'major storyline' van dit seizoen, geeft de promo voor 4x15 me echt de kriebels.

Death Takes A Holiday
SPOILER: yikes!
'Oh my...', kan niet wachten!

[ Bericht 10% gewijzigd door dutch-treat op 21-02-2009 02:28:48 ]
A journey to the end
  zondag 22 februari 2009 @ 14:15:20 #252
162930 Purky
pi_66339659
Als je het zo ziet gaat er wel erg veel gebeuren in 1 ep Nog 2 weekjes! Can't wait!

Oh.. 3 weekjes
  zondag 22 februari 2009 @ 18:23:37 #253
151179 Empathologica
't zaadje
pi_66347737
Bah dat duurt nog veels te lang
  woensdag 25 februari 2009 @ 00:16:54 #254
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_66429515
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:15 schreef Purky het volgende:
Als je het zo ziet gaat er wel erg veel gebeuren in 1 ep Nog 2 weekjes! Can't wait!

Oh.. 3 weekjes
Ja, CW heeft de promo vrijgegeven als 4x15, maar gezien de beelden/spoilers is het waarschijnlijker dat het om een promo voor 4x15 en 4x16 (of misschien wel de rest van het seizoen gaat).

Maar veeeeel belangrijker!:

There's going to be a 5th season

Dude, that's awesome!
A journey to the end
  woensdag 25 februari 2009 @ 00:31:22 #255
41127 Richardfun
Redemption
pi_66429969
Damn, net de promo gekeken van 4x15. Geeft niet heel veel weg, maar net genoeg om je lekker te maken. Damn, dat wordt een fantastische ep!

En een vijfde seizoen, kan niet op met het goede nieuws
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:31:24 #256
13633 wolfrolf
13:37
pi_66454523
Seizoen 5 fapfapfapfapfapfapfapfapfap

Leeft bar_ rel nog??
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:07:41 #257
160187 Terpentin07
pi_66455501
Ja dat vroeg ik me ook al af waar de ouwe rukker is gebleven.Of was er te weinig bloot in de afleveringen?!
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:37:36 #258
128273 Ulreazj
pi_66471117
Vette promo.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:41:40 #259
103048 bar_rel
G.U.Y.
pi_66525528
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:07 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook al af waar de ouwe rukker is gebleven.Of was er te weinig bloot in de afleveringen?!
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
Seizoen 5 fapfapfapfapfapfapfapfapfap

Leeft bar_ rel nog??
Ja die leeft nog. Hoi.

Ik post alleen zo weinig meer, ik lurk !

En Supernatural kijk ik natuurlijk nog steeds
Correct en tevens juist...
  zondag 1 maart 2009 @ 19:09:58 #260
164755 Mss
kutHOEr
pi_66590652
Een vijfde seizoen
Aids.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurf prive met PureVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  zondag 1 maart 2009 @ 20:41:55 #261
13633 wolfrolf
pi_66593881
Ik weet niet of het hier al bekend was, maar ik lees net 29 januari jl. Kim Manners (regisseur, uitvoerend producent) is overleden aan de gevolgen van longkanker

http://communities.canada(...)ts-adopted-sons.aspx

Ik schrik hier wel even van. Deze man heeft van X-Files en Supernatural toch maar wel even enkele van de beste afleveringen geregisseerd.

Rust in vrede Kim.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:42:41 #262
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_66593909
^ Had dat hier nog niet gelezen, maar had het verdrietige nieuws al wel gehoord Dit werd een aantal dagen geleden bekend gemaakt via Ausiello files:

Ausiello: Supernatural it is. The show is dedicating the March 12 episode to its late, beloved director Kim Manners, who passed away on Jan. 25. I'm told the ep will conclude with a 10-second photomontage followed by a brief message.
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 00:31 schreef Richardfun het volgende:
Damn, net de promo gekeken van 4x15. Geeft niet heel veel weg, maar net genoeg om je lekker te maken. Damn, dat wordt een fantastische ep!
Op SpoilerTV staat inmiddels een uitgebreidere beschrijving van 4x16 en die maakt redelijk duidelijk dat de promo niet alleen voor 4x15, maar óók voor 4x16 is:
SPOILER: 4x16 - "On the Head of A Pin"
A journey to the end
  zondag 1 maart 2009 @ 20:44:28 #263
151179 Empathologica
't zaadje
pi_66593964
Dat stond paar dagen terug ook al op wikipedia maar deze is wat uitgebreider.. Klinkt wel geniaal

[ Bericht 0% gewijzigd door Empathologica op 01-03-2009 20:45:52 (typo) ]
  maandag 2 maart 2009 @ 08:42:47 #264
128273 Ulreazj
pi_66606284
Klinkt veelbelovend,.
  maandag 2 maart 2009 @ 10:58:57 #265
242876 marco-ouwe
pi_66609653
quote:
Op maandag 2 maart 2009 08:42 schreef Ulreazj het volgende:
Klinkt veelbelovend,.
Heel erg zelfs
  maandag 2 maart 2009 @ 11:14:44 #266
-1 #ANONIEM
pi_66610107
Komt net 'Hells Bells' weer voorbij op m'n mp3-speler, Nu heb ik weer zin in Supernatural....

12 maart, nieuwe Supernatural Aflevering, 13 maart AC/DC Ahoy Rotterdam, live Hells Bells...
  maandag 2 maart 2009 @ 22:58:40 #267
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_66636071
het duurt veels te lang...
&lt;hr&gt;
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:20:14 #268
-1 #ANONIEM
pi_66757400
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef dutch-treat het volgende:
SPOILER: 4x16 - "On the Head of A Pin"
!major spoiler!
SPOILER
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:48:55 #269
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_66777160
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:20 schreef BroesWillems het volgende:
!major spoiler!
SPOILER
SPOILER: 4x16
Nog maar een weekje wachten op een nieuwe aflevering
A journey to the end
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:05:28 #270
27115 sbientje
pi_66777818
ik kan nu echt haast niet meer wachten
ben er wel helemaal uit, laatste afleveringen nog maar eens terugkijken denk ik
Zavvi - Fandom en GeekgearDe snelste VPN - FastestVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:45:03 #271
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_66787366
^ Ga ik volgende week ook nog maar eens doen

Er zijn 4 clips van 4x15 vrijgegeven:

Death
Takes
A
Holiday
SPOILER: 4x15 - mijn eerste reacties
Kan niet wachten!

[ Bericht 8% gewijzigd door dutch-treat op 07-03-2009 09:42:21 ]
A journey to the end
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:27:14 #272
151179 Empathologica
't zaadje
pi_66910116
Iemand dit al gelezen op Wikipedia?
SPOILER: "It's a Terrible Life" March 26, 2009 4x17
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:34:03 #273
27115 sbientje
pi_66910419
wat een rare ... eh... synopsis

zo vet die voorstukkies!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:15:26 #274
41127 Richardfun
Redemption
pi_66912451
Must...resist...reading...spoilers...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:46:31 #275
27115 sbientje
pi_66913877
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Richardfun het volgende:
Must...resist...reading...spoilers...
idd, erg he
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:51:49 #276
41127 Richardfun
Redemption
pi_66917240
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:46 schreef sbientje het volgende:

[..]

idd, erg he
Nog drie dagen volhouden...
  woensdag 11 maart 2009 @ 08:55:39 #277
242876 marco-ouwe
pi_66924539
kan niet wachten.
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:15:01 #278
194233 Friday12
Originele kloon
pi_66924996
eerste trailer ziet er cool uit
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:12:46 #279
128273 Ulreazj
pi_66926593
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Nog drie dagen volhouden...
Pak een dwangbuis, gaat het wat makkelijker om vol te houden.
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:48:17 #280
27115 sbientje
pi_66981150
vanavond
Cyberghost VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZenmate VPN
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:59:31 #281
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_66981565
't is bijna zover!

Om de tijd te doden nog even twee YouTube filmpje.

1) Extended Cas/Dean scene from 4x01 "Lazarus Rising"

Dean: "I have that same problem with women" - Cas:

2) Deleted Cas/Uriel scene from 4x10 "Heaven and Hell"

Uriel: "You mean we can't hunt a demon! What's going on up there?" - Cas: "Clearly they feel she has a part to play"
A journey to the end
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:13:48 #282
108096 Ogala
Halo 2
pi_67010033
Evil Sam
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:07:14 #283
27115 sbientje
pi_67012080
ik ga morgen kijken verheug me er al helemaal op. Hopelijkj valt het niet tegen
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:21:42 #284
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_67012535
"What the hell?!"
"Guess again..."

vrijdag 13 maart 2009 @ 17:00:35 #285
133369 Jivis
Critikut
pi_67013917
Vond het vrij saai eerlijk gezegd.
Amen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:16:02 #286
162930 Purky
pi_67019562
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef egeltje1985 het volgende:
"What the hell?!"
"Guess again..."

Haha jaa! En dan boem: Castiel

Ik vond de ep niet saai. Het had wel wat.
"Rock salt is not so much fun anymore, is it?"
Alles eens van de andere kant bekeken
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:48:02 #287
111980 Jnk18
pi_67020717
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Jivis het volgende:
Vond het vrij saai eerlijk gezegd.
Nope vond het wel boeiend.. met dat ghost gedoe is wel leuk
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:51:13 #288
13633 wolfrolf
pi_67023232
Boeiende aflevering. No surprise there

Supernatural for the win.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:25:33 #289
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_67028468
Ik had eerlijk gezegd iets meer van deze aflevering verwacht. Hij was niet slecht, maar ik vond het hele geestengedoe wat flauw.

Ennuh: eerst zeggen dat ze niets kunnen aanraken als geesten en vervolgens zie je ze vlak daarna relaxt op een stoel zitten terwijl ze ook nog eens leunen op de tafel.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:39:16 #290
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67028785
Er zat weinig actie in, maar ik zou deze aflevering zeker niet saai willen noemen. Mensen wilden terug naar het grote verhaal van dit seizoen, wilden weten hoe het ervoor stond met de Engelen, met Sam z'n krachten, met Dean z'n schuldgevoelens, enz., enz. en ik denk dat deze aflevering heel veel wensen heeft vervuld.

Ik vond het eerlijk gezegd zelfs een hele mooie, maar ook heel verdrietige aflevering; Sam die blijft liegen (tegen Dean en tegen Cole), Dean die toegeeft dat 'ie de eerste keer (IMTOD) beter met Tessa mee had kunnen gaan, Cole en z'n moeder, Pam!

Gelukkig zaten er ook weer genoeg grappige scenes ("Get out of me", "Guess again" ) en pop culture verwijzingen in (ik heb Chachi, House, Haley Joel en Mr. Miyagi onthouden) om het niet één groot tranendal te maken.

Bovendien was het interessant dat Tessa Dean er op wijst dat de Engelen niet zo betrouwbaar zijn als hij denkt ("There are no such things as miracles") en Pamela Sam er op het laatst nog op attent maakt dat zijn krachten (en Ruby?) ook niet te vertrouwen zijn ("If you think you got good intentions, think again"). Hmmm?
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:25 schreef Wepeel2 het volgende:Ennuh: eerst zeggen dat ze niets kunnen aanraken als geesten en vervolgens zie je ze vlak daarna relaxt op een stoel zitten terwijl ze ook nog eens leunen op de tafel.
Snelle leerlingen

PROMO voor 4x16 "On the head of a pin" (spoilers)
SPOILER: OMG

[ Bericht 2% gewijzigd door dutch-treat op 14-03-2009 00:52:53 ]
A journey to the end
Cyberghost VPNZenmate VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:18:09 #291
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67035252
Er is nog een iets langere promo vrijgegeven. Diegenen die niet te veel willen weten over volgende week, kunnen deze maar beter overslaan...

PROMO(2) 4x16 "On the head of a pin" (heel erg spoilerig!)
SPOILER

En de titels van de laatste 3 afleveringen zijn bekend. Normaal lijkt het me wat overdreven, maar in dit geval zal ik ze toch maar als een spoiler vermelden :
SPOILER:

[ Bericht 2% gewijzigd door dutch-treat op 14-03-2009 17:59:50 ]
A journey to the end
  zaterdag 14 maart 2009 @ 16:54:43 #292
41127 Richardfun
Redemption
pi_67043185
Must...resist...once...again.

LALALALALA, ik kan geen spoilers horen.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 16:59:02 #293
41127 Richardfun
Redemption
pi_67043307
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:54 schreef Richardfun het volgende:
Must...resist...once...again.

LALALALALA, ik kan geen spoilers horen.
Oh, en dutch. Misschien mierenneuken, maar ik wil niks weten en vond jouw smiley commentaar bij Dean en Sam toch jammer om te lezen. Het geeft toch een indicatie. Misschien voor anderen even in de spoilers erbij gooien.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 17:57:49 #294
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67045122
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:59 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Oh, en dutch. Misschien mierenneuken, maar ik wil niks weten en vond jouw smiley commentaar bij Dean en Sam toch jammer om te lezen. Het geeft toch een indicatie. Misschien voor anderen even in de spoilers erbij gooien.
Done. En no worries, dat was puur mijn interpretatie van de spoilers, een ander zou misschien hele andere smileys gebruikt hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 14-03-2009 18:10:00 ]
A journey to the end
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:08:28 #295
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67045376
Oeps! Op een of andere manier dubbel gepost. Aangezien ik deze blijkbaar niet kan wissen, maar eens een keer iets totaal niet spoilerigs

Download Sam en Dean ringtones hier

Allen zijn in MP3 formaat en het zijn de volgende teksten:

Dean: You Got a phone call, ring-ring!! Somebody answer the phone for crying out loud!!!
Dean: I'm Dean and the phone's ringing, pick up your phone!
Dean: Is anybody there?? Hello?!! Your phone's ringing!!!
Dean: You should seriously let this one go to voicemail

Sam: Dude, is that your mom calling?!
Sam: Hello, is anyone there? Nah! Let it go to voicemail!
Sam: Hey you! Answer the freakin' phone!
Sam: Hey, how about answering your phone?!
Sam: How many times are you gonna let this thing ring?!
Sam: What's up? Don't you wanna answer the phone?!... Annsswweerr thhee phoonnee!!!!

[ Bericht 66% gewijzigd door dutch-treat op 14-03-2009 18:28:31 ]
A journey to the end
  maandag 16 maart 2009 @ 19:46:29 #296
27115 sbientje
pi_67112385
ik vond het best een goede aflevering eigenlijk!
  maandag 16 maart 2009 @ 23:14:05 #297
13633 wolfrolf
pi_67121291
De titel van aflevering 22
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:18:41 #298
-1 #ANONIEM
pi_67230151
Iemand x16 al gezien?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:04:25 #299
41127 Richardfun
Redemption
pi_67233099
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:18 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand x16 al gezien?
Ik zit nu op m'n stage, dacht hem pas vanavond te kijken maar werd vrij vroeg (zonder wekker) wakker en ben er uit gegaan en heb hem gekeken.

Eén woord: Wow...

Echt een geweldige aflevering. Eindelijk van de Uriel af, de vuile rat. Castiel die bezig is van z'n geloof te vallen, Dean verantwoordelijk voor het hele gelazer en daardoor terecht helemaal kapot is. Kan echt niet wachten op de volgende ep.

Oh, en ik wil geen fillers meer. Het moet volgens mij best mogelijk zijn om gewoon nog zes eps main story te doen. Ze zijn natuurlijk al af, maar ik ga niet checken of daar fillers tussen zitten. Deze ep ongespoild kijken was heerlijk! Dus hopen maar op zes topafleveringen nog.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:41:27 #300
83577 diertjuh
pi_67236400
tvp zonder de reactie hierboven te lezen . Ik ga nu ook even episode 16 kijken
Zenmate VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:55:12 #301
194233 Friday12
Originele kloon
pi_67238112
goede ep weer ben benieuw naar de season finale

edit: kan iemand nieuw topic openen ik moet weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')