quote:Sam Winchester (Jared Padalecki, Gilmore Girls) has done his best to escape his family's eerie history. Unlike his older brother Dean (Jensen Ackles, Smallville), Sam rejected their father's obsessive quest to uncover the evil forces that claimed the life of the boys' mother, Mary (guest star Samantha Smith). Putting as much distance as possible between himself and his family, Sam left home right after high school and went away to college. His new life includes a beautiful and loving girlfriend, Jessica (guest star Adrianne Palicki), and plans to enter law school. Dean, however, took a very different path, following their father, John (Jeffrey Dean Morgan, Weeds), into the "family business". When Dean arrives on Sam's doorstep with the news that their father has vanished, Sam has no choice but to put his personal plans on hold and join Dean on the road.
After four years apart, the reunited brothers are getting to know one another again, and their familiar sibling rivalries are never far from the surface. Despite the strange childhood they shared, these boys turned out to have very different views of the world. Dean still idolizes John and, although he often appears cocky and fearless, in reality he is haunted by memories of his mother\'s violent death. Sam was too young to remember the awful night that Mary died and has never fully accepted the frightening path his father and brother have followed.
A mysterious phone message from their father leads the Winchester brothers to a California town plagued by a series of unexplained deaths. They soon come face-to-face with the local legend of a Lady in White - a ghostly and beautiful hitchhiker who wanders country roads by night, luring young men to their doom. Though they don\'t find their father, Dean and Sam discover his journal and try to decipher his writings for clues that will help them destroy the spirit.
hmmz....als ik het goed onthouden heb uit seizoen 3 zei Ruby daar dat zo ongeveer alle demonen die zij kende eigenlijk gestorven mensen waren, die een paar honderd jaar in Hell gezeten hadden....geen 'echte' demonen dus, op misschien Yellow Eyes en Lilith na...quote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef Ulreazj het volgende:
En die engel is dus al vet sterk, als demonen er al bang voor zijn en en zo'n engel ff naar de hel kan knallen. Maar wat voor andere hoge demonen moet er dan wel niet zijn, als er veel engelen sterven?
In eerste instantie was ik ook bang voor weeeer een serie die gaat kutten met tijdreizen maar op deze manier is het perfect..als eenmalige trip waarin je niets kan veranderen omdat het lot al vaststaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:52 schreef Symer het volgende:
Ik heb het normaal gesproken niet zo op afleveringen waar de helft van de vaste cast niet verschijnt, maar bij Supernatural weten ze ermee weg te komen. Ondanks dat het gimmicky had kunnen zijn met het tijdreizen is het gewoon weer een geweldige aflevering
Zeker weten, heel klein stukje main story in verhouding, maar de "freak of the week" sloot perfect aan qua thematiekquote:
Waarom? Castiel had het hem letterlijk verteld...enige wat hij hoefde te doen was hem volgen als hij weer eens weg ging..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:23 schreef Saviola het volgende:
Zekers wel, beetje verbaasd toch dat Dean nu al achter Sam's geheimpje kwam though.
Ja die droge pizzabezorgscene tussendoor was echt goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:22 schreef Symer het volgende:
Supernatural is groot geworden met dit soort afleveringen en dat ze daar af en toe naar terug gaan vind ik prima.
Bovendien was de toon de laatste tijd redelijk zwaar, dan is zo'n luchtige tongue-in-cheek aflevering gewoon ideaal.
"I've got a coupon"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte summaries over de aankomende 4 afleveringen. Gaat erg gaaf worden zo te zien, can't wait!
Plus getoeter ook nog erbij!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:19 schreef Saviola het volgende:
Geniale aflevering, echt een paar keer hard moeten lachen. Die Dracula die ontsnapt en dan vrolijk op zn brommertje wegrijd![]()
Volgensmij heb ik nog nooit zo hard om Supernatural gelachenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:04 schreef bob1234 het volgende:
Dat stukje met die kat in de kast en Dean begint te schreeuwen, super gewoon erg hard om gelachen
Een van de grappigste afleveringen.Maar het is niet aan te raden om om zes uur 's ochtends te kijken.Volgens mij is mijn buurvrouw nu wakker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik nog nooit zo hard om Supernatural gelachen.
Dit jaar werd Supernatural toevallig op de avond voor 31 oktober uitgezonden, ik vond het daarom wel toepasselijk en zou het vreemd gevonden hebben als er niks mee gedaan was.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:03 schreef DoomCow het volgende:
Ik vond het Halloween thema van de aflevering wel jammer, aangezin in geen van de eeredere seizoene aandacht besteed werd aan deze feestdag en dus opportunistisch werd in mijn ogen...
natuurlijk had ik een Halloween aflevering verwacht, maar dat wil niet zeggen dat ik er blij mee ben. Zeker omdat er eerder niets mee gedaan werd (net als met de kerstaflevering van seizoen 3, geen verkeerde aflevering, maar niet logisch gezien de eerdere seizoenen....)quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit jaar werd Supernatural toevallig op de avond voor 31 oktober uitgezonden, ik vond het daarom wel toepasselijk en zou het vreemd gevonden hebben als er niks mee gedaan was.
Bovendien was het grotere verhaal er knap in verwerkt dus heb ik niks te klagen
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef Jivis het volgende:
Die Teddybeer.
Leuke epi weer, vind seizoen 4 echt top tot nu toe!
Ik hoop het!quote:Op zondag 9 november 2008 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Die Teddy en Spider-Man speecht mochten echt niet
Is de big ass main storyline ep niet volgende week?
Sam het drankorgel FTW!!!1 De beste plottwist ever IMHOquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef Jivis het volgende:
Sam als alcoholist vond ik alleen niet zo geloofwaardig overkomen.
Naah, hij is altijd als dorky neergezet en vond het heel erg out of character. Het is eerder iets dat bij Dean past.quote:Op zondag 16 november 2008 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sam het drankorgel FTW!!!1 De beste plottwist ever IMHO [ afbeelding ]
quote:Castiel - “We’re here for Anna,”
Dean - “Here for her like… here for her?”
Uriel - “Stop talking, Give her to us.”
Sam - “Are you gonna help her?”
Castiel - “No, She has to die.”
En? Is ie even een stukje taart komen eten?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef GieJay het volgende:
Lol.. Kom er net achter dat Dean op mijn verjaardag uit hel ontsnapt is..
Ik vind het niet erg hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:21 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind de vrijscenes dit seizoen opvallend. Ik kan me niet herinneren dat gedurende de vorige seizoenen de dames ook bereden werden door de Winchester boys met ontbloot bovenlijf. Misschien om de vele vrouwelijke fans ook een pleziertje te gunnen?
Ik geloof 16 januari.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
En nu tot 29 januari wachten op aflevering 11
29 volgens TV.comquote:
Echt een van de grappigste scene van Supernatural.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:02 schreef Purky het volgende:
Yellow Fever heeft genoeg scenes op youtube, blijft heerlijk om te kijken!
Beste stukje:
Slecht maar stiekem wel leuk:
(Je moet jezelf ergens blij mee maken als je nog 2 maanden moet wachten)
quote:4-12 22 Jan 09 Criss Angel Is A Douche Bag
Okay, Ackles speelt erin.Maar ik ga deze vrouwenfilm echt niet kijken.quote:
omg!quote:
Ik heb het FOK topic erover aangemaakt en het klonk veelbelovend maar nu ik het heb gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Demons UK is een nieuwe serie die fans van Supernatural en Buffy wellicht ook wel waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The Licked Hand is an urban legend where a girl goes to sleep with her dog next to her. During the night she wakes to a noise, but is comforted when the dog licks her hand, In the morning she wakes to find the dog dead and a note saying "humans can lick to".
Begrijp me niet verkeerd, ben totaal niet tegen op zichzelf staande episodes bij deze serie. Supernatural heeft altijd voor het grootste deel bestaan uit fillers. Deze aflevering vond ik gewoon niet zo bijzonder, had meer uit gehaald kunnen worden. Het begin vond ik spannend maar de clou was matig en ongeloofwaardig. Heb verder geloof ik nog geen enkele slechte aflevering gezien dit seizoen en eerdere seizoenen ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik snap de klagers niet helemaalDeze aflevering vind ik echt heerlijk recht toe recht aan griezelen zonder overdreven die Dean in de hel plotlijn erin te knallen
laten we niet vergeten dat deze serie van huis uit een horror serie is
Ik zat het mijn hart in mijn keel in ieder geval en heb genoten
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
Seizoen 3 is leverbaar op Blu-Ray!
http://www.play.com/DVD/B(...)Product.html?cur=258
Dan heb je mooi veel tijd om te kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nu nog 1&2 en ik ga een hoop geld overmaken.
Geduld haha.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
was zeker coole aflevering maar waar was castiel? ik wil weer verder met de storyline!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het met je eens. Was leuk maar weinig.. bijzonder.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:40 schreef Jivis het volgende:
Saaie epi, vrij voorspelbaar ook. Alleen het stukje met "The Chief" was vrij hilarisch.
Amen! (no pun intended)quote:Op zondag 25 januari 2009 12:51 schreef PeRi het volgende:
Okaaaaay erg leuk hoor die mysteries oplossen, om er weer ff in te komen zijn ze erg prettig, maar het is nu wel weer genoeg geweest met die fillers. Ik wil weer terug naar Castiel/God/Angels/Lucifer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik las dit overigens nog op tv.com. Gaat over het toevoegen van een nieuw karakter. Het bevat dus wel een spoiler (als het waar blijkt te zijn).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Zowieso dat hele stukje dat Dean gymles geeftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou de volgende aflevering lijkt ook niet echt betrekking te hebben op de grote verhaallijn dit seizoen, dus als mensen zich vooral daarop verheugen dan moeten ze even geduld hebben.
Dé quote van deze week:
"the whistle makes me their God".Geweldig.
De jongere versie van Dean leuk trouwens echt verrassend goed.
Ik dacht even dat het Lillith was toen hij door dat meisje werd neergestoken in die schoolquote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Jonad het volgende:
Het was op zich wel een leuke aflevering, maar de volgende moet echt weer over Lilith en/of Castiel gaan. Fillers van Supernatural zijn goed hoor, maar niet meer dan 2 achter elkaar aub
Ik schrok me echt de tering toen zij het mes trok.Jointje en Supernatural 's nachts, dat gaat niet goed samen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Lillith was toen hij door dat meisje werd neergestoken in die school
Als ik de beschrijving van de aflevering lees dan vrees ik dat het weer gewoon een losse aflevering is.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Jonad het volgende:
Het was op zich wel een leuke aflevering, maar de volgende moet echt weer over Lilith en/of Castiel gaan. Fillers van Supernatural zijn goed hoor, maar niet meer dan 2 achter elkaar aub
Ik ben wel met je eens dat ze niet te veel losse verhalen achter elkaar moeten hebben, althans niet als ze midden in een groot verhaal zitten. Als kijker begin je je dan toch af te vragen waarom ze met die kleine rotzaken bezig zijn, als ze de complete wereld moeten redden.quote:A siren casts a spell on Sam and Dean while they are on a mission in Iowa, leading to their violent behavior.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Jivis het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.tvguide.com/Ne(...)ng-news-1002550.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://hauntedsandiego.com/wp/?p=1736
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
? ik zie gewoon netjes 2 spoilers.... ?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Hopey het volgende:
[quote]Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef BroesWillems het volgende:
Je spoilers zijn een beetje gaar. Die quotes zijn gewoon te lezen
Ja ik gebruik de oude template nog. Dus, zonder uitklappen. Dan zijn de quotes gewoon te lezen. Net zoals wanneer je spoilers in de nieuwe versie uitklapt.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
? ik zie gewoon netjes 2 spoilers.... ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef Dawnbreaker het volgende:Dude, spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over Castiel zit heel wat meer nieuws in DIT (SPOILERS!) interview met Misha Collins!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vond deze aflevering iets minder. De dokter was wel een fijne chick.Ik moet eerlijk zeggen dat ik het einde niet zag aankomen.
En over dat niet verder gaan met het grote verhaal: blijkbaar hebben ze gewoon te weinig stof hebben om over het hele seizoen uit te spreiden.
Ja achteraf gezien had ik het ook wel kunnen zien aankomen. Maar ik was zo vervuld met mezelf dat ik meteen door had dat die chick het was, dat ik verder niet meer nadacht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef Die4iT het volgende:
[..]
ik vond dat je het net wel zag aankomen met die fbi agent.. hij was de perfecte cop in de stripclub en vond de auto al geweldig... terwijl de doc alleen de looks had
quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:51 schreef Dethroned het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekum op een nieuwe Ruby, de vorige mag ook weer terugkomen. En ik mis die heerlijke Bela.
[ afbeelding ]
Ik mis Bela ook....quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:51 schreef Dethroned het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekum op een nieuwe Ruby, de vorige mag ook weer terugkomen. En ik mis die heerlijke Bela.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien had ik het ook wel kunnen zien aankomen. Maar ik was zo vervuld met mezelf dat ik meteen door had dat die chick het was, dat ik verder niet meer nadacht.
Vooral ook dat Britse accent.quote:
Dean zat ook in de hel en heeft hetzelfde lichaam.Dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Helaas zit Bela in de hel.En als ze uit de hel komt moet ze nu een ander lichaam in bezit nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Begrijp me niet verkeerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind het juist wel interessant dat de broers steeds verder uit elkaar worden gedreven. Het gaat steeds meer over twijfel en dingen zijn niet meer vanzelfsprekend (zijn de engelen nou goed of slecht? En bestaat er wel zo iets absoluuts als goed en slecht?). Er wordt volgens mij juist naar een situatie toegewerkt waar ze lijnrecht tegenover elkaar staan.
Ja, maar Lilith is gelijk ook de katalysator die zorgt dat de strijd tussen de broers meer en meer oplaait, terwijl karakters als Bela of Gordon of 'the Trickster'quote:Verder is Lilith natuurlijk nog wel hetgeen waar ze allebei afkeer van hebben.
De eeuwenoude strijd tussen goed en kwaad en het evenwicht in de wereld kan daar iets mee te maken hebbenquote:Al met al vind ik het nog steeds geweldig dat een simpele monster-of-the-week serie zoveel diepgang heeft gekregen.
Een echt gevoel voor humor had die Gordon nou ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:58 schreef dutch-treat het volgende:Ja, maar Lilith is gelijk ook de katalysator die zorgt dat de strijd tussen de broers meer en meer oplaait, terwijl karakters als Bela of Gordon of 'the Trickster'voor een meer komische noot zorgden en maakten dat ze de handen ineen sloegen.
Nope! Gordon zelf niet, maar hij zorgde onbewust/onbedoeld wel voor een aantal komische situaties en zorgde er in ieder geval voor dat de broers samenwerkten en op één lijn zaten; iets wat op dit moment ver te zoeken isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:30 schreef Saviola het volgende:
[..]
Een echt gevoel voor humor had die Gordon nou ook niet
af en toe krijg je idd de neiging om in je scherm te stappen en ze even met de koppen tegen elkaar te slaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:13 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Nope! Gordon zelf niet, maar hij zorgde onbewust/onbedoeld wel voor een aantal komische situaties en zorgde er in ieder geval voor dat de broers samenwerkten en op één lijn zaten; iets wat op dit moment ver te zoeken is
If onlyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
af en toe krijg je idd de neiging om in je scherm te stappen en ze even met de koppen tegen elkaar te slaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
hoorde het gister pas... VET hard balenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:26 schreef Wepeel2 het volgende:
En nu eerst maar tot 5 maart wachten tot de volgende aflevering.
het duurt allmaal veels te lang =[quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Wachten zeker voor de maart sweeps he? Kutzooi.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Lees de laatste 2 posts..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Mss het volgende:
Is er gisteren geen nieuwe aflevering uitgekomen?
Ik dacht dat die personen de aflevering die vandaag uit zou komen al gezien hadden en vanaf vandaag telden tot 5 maartquote:
[ Bericht 20% gewijzigd door dutch-treat op 14-02-2009 02:13:27 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is wel bagger zoals ze dit seizoen hebben opgedeeld met steeds grote gaten tussen de epi's in. Ik wil dan ook weer graag verder met de storyline.
SPOILER: yikes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Oh my...', kan niet wachten!
[ Bericht 10% gewijzigd door dutch-treat op 21-02-2009 02:28:48 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Ja, CW heeft de promo vrijgegeven als 4x15, maar gezien de beelden/spoilers is het waarschijnlijker dat het om een promo voor 4x15 en 4x16 (of misschien wel de rest van het seizoen gaat).quote:Op zondag 22 februari 2009 14:15 schreef Purky het volgende:
Als je het zo ziet gaat er wel erg veel gebeuren in 1 epNog 2 weekjes! Can't wait!
Oh.. 3 weekjes![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:07 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook al af waar de ouwe rukker is gebleven.Of was er te weinig bloot in de afleveringen?!
Ja die leeft nog. Hoi.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
Seizoen 5 fapfapfapfapfapfapfapfapfap
Leeft bar_ rel nog??
Op SpoilerTV staat inmiddels een uitgebreidere beschrijving van 4x16 en die maakt redelijk duidelijk dat de promo niet alleen voor 4x15, maar óók voor 4x16 is:quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:31 schreef Richardfun het volgende:
Damn, net de promo gekeken van 4x15. Geeft niet heel veel weg, maar net genoeg om je lekker te maken. Damn, dat wordt een fantastische ep!
SPOILER: 4x16 - "On the Head of A Pin"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef dutch-treat het volgende:
!major spoiler!SPOILER: 4x16 - "On the Head of A Pin"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:20 schreef BroesWillems het volgende:
!major spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4x16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een weekje wachten op een nieuwe aflevering
Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
SPOILER: 4x15 - mijn eerste reactiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten!
[ Bericht 8% gewijzigd door dutch-treat op 07-03-2009 09:42:21 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
SPOILER: "It's a Terrible Life" March 26, 2009 4x17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, erg hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Richardfun het volgende:
Must...resist...reading...spoilers...
Nog drie dagen volhouden...quote:
Haha jaa! En dan boem:quote:
Nope vond het wel boeiend.. met dat ghost gedoe is wel leukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Jivis het volgende:
Vond het vrij saai eerlijk gezegd.
Snelle leerlingenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:25 schreef Wepeel2 het volgende:Ennuh: eerst zeggen dat ze niets kunnen aanraken als geesten en vervolgens zie je ze vlak daarna relaxt op een stoel zitten terwijl ze ook nog eens leunen op de tafel.
SPOILER: OMG
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dutch-treat op 14-03-2009 00:52:53 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
En de titels van de laatste 3 afleveringen zijn bekend. Normaal lijkt het me wat overdreven, maar in dit geval zal ik ze toch maar als een spoiler vermelden:
SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dutch-treat op 14-03-2009 17:59:50 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Oh, en dutch. Misschien mierenneuken, maar ik wil niks weten en vond jouw smiley commentaar bij Dean en Sam toch jammer om te lezen. Het geeft toch een indicatie. Misschien voor anderen even in de spoilers erbij gooien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:54 schreef Richardfun het volgende:
Must...resist...once...again.
LALALALALA, ik kan geen spoilers horen.
Done. En no worries, dat was puur mijn interpretatie van de spoilers, een ander zou misschien hele andere smileys gebruikt hebben!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Oh, en dutch. Misschien mierenneuken, maar ik wil niks weten en vond jouw smiley commentaar bij Dean en Sam toch jammer om te lezen. Het geeft toch een indicatie. Misschien voor anderen even in de spoilers erbij gooien.
Ik zit nu op m'n stage, dacht hem pas vanavond te kijken maar werd vrij vroeg (zonder wekker) wakker en ben er uit gegaan en heb hem gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |